این عوارض کاشت ناخن را هیچکس به شما نمی گوید!

امروزه، محصولات تخصصی متنوعی برای میکاپ اجزای صورت تولید شده است. همچنین، استفاده از لوازم میکاپ صورت با برندهای معتبر و شناخته شده و کیفیت بالا، از ایجاد هرگونه آسیب به پوست جلوگیری کرده و جزء نکات اساسی آرایش کامل صورت می باشد؛ بنابراین، انتخاب و تهیه لوازم آرایشی از برندهای معتبر حائز اهمیت است. پالت آرایش صورت: برای داشتن تمامی لوازم آرایشی صورت به صورت یکجا، می توانید از پالت های آرایشی صورت استفاده نمایید. معمولا از رنگ های روشن کانتور، برای برجسته کردن زیبایی ها و از رنگ های تیره پالت کانتورینگ، برای پوشاندن نقص های چهره استفاده می شود. برای پوشاندن نواقص صورت و برجسته کردن زیبایی های چهره، از لوازم آرایش صورت استفاده می شود. خط چشم گربه ای، انتخاب مناسبی برای صورت لاغر و کشیده است. شما می توانید با آسان ترین ترفندهای آرایشی برای حجم دادن به صورت و نحوه صحیح آرایش صورت ملایم، آرایش صورت عروس جدید، آرایش صورت لاغر، مدل آرایش صورت، آرایش صورت کشیده آرایش اروپایی، آرایش صورت ایرانی و آرایش صورت در خانه، میکاپ های متناسب با چهره خود را انتخاب کنید. خیلی از افراد بعد از شنیدن عبارت کاشت ناخن در ذهن یاد ناخنهای بلند و کشیده میافتند، اما بهتر است بدانید ناخنهای کاشت شده هم میتوانند کوتاه باشند و این مسئله به هیچ عنوان از زیبایی و جذابیت آنها کم نمیکند.

هرچه ناخنهایتان بلند باشد احتمال شکستن آنها نیز بیشتر است. بعلاوه، هواگیری ناخن نیز بسیار مهم است. اگر ناخنکار نتواند به خوبی ماده کاشت یا لاک ژل را هواگیری کند و بین ناخن واقعی فرد و ناخن کاشتهشده فضای خالی بماند، احتمال اینکه قارچها در این فضای خالی رشد کنند بسیار زیاد است. یکی از آنها در سال ۲۰۱۷ انجام شد که حدود ۵۰۰۰ فرد انگلیسی و ایرلندی را از نظر آلرژی به مواد شیمیایی موجود در کاشت ناخن مورد آزمایش قرار داد. از آنجایی که در برخی از جراحیها و همچنین درمانهای مرتبط با دندانپزشکی از موادی مشابه با مواد کاشت ناخن استفاده میشود، تشدید آلرژی به این مواد میتواند برای فرد مشکلات زیادی را در حین مراجعه به دندانپزشک یا جراح ایجاد کند. کانتورینگ و هایلایت: برای ایجاد تعادل در صورت و برجسته کردن ویژگیهای زیبای چهره و پوشاندن عیوب صورت از کانتورینگ و هایلایت استفاده می شود. استفاده از برندهای نامعتبر و تقلبی، سبب ایجاد آسیب های جبران ناپذیر به پوست شما خواهد شد. اگرچه متخصصان درماتولوژِی توصیه میکنند از لامپهای الایدی یا فن برای خشک کردن کاشت ناخن استفاده شود تا میزان آسیب به بافت اصلی پوست و ناخن به حداقل برسد.

فیکساتور: برای تثبیت و افزایش ماندگاری میکاپ در صورت، از فیکساتور آرایشی در صورت استفاده می شود. به همین دلیل، در کاشت ناخن مصنوعی برخلاف ناخن های ژلی، نیازی به خشک شدن در لامپ مخصوص را ندارند. بلکه میتواند کل بدن انسان را تحت تأثیر قرار دهد. افرادی که به مواد شیمیایی کاشت ناخن آلرژی دارند ممکن است واکنشهای درماتیت را تجربه کنند. این عارضه ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. در حال حاضر، انواع مختلفی از ناخنهای اکریلیک، ژلی و مصنوعی بسته به علاقه ی شما برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار میگیرند. ناخنهای بلند، همواره در طول قرن ها نماد زیبایی دستها بودند. افرادی که به مواد موجود در کاشت ناخن آلرژی دارند باید اکیداً از کاشت، کاور و ژلیش ناخن پرهیز کنند. متأسفانه عدم توجه به آلرژی ناشی از مواد شیمیایی کاشت ناخن موجب تشدید آلرژی و حساسیت میشود. یکی از این مواد فرمالدئید است که اغلب به عنوان عامل سختکننده ناخن کاشت و همچنین ضدعفونی کننده وسایل مانیکور و پدیکور استفاده میشود. شاید تا به حال شنیده باشید که کاشت ناخن موجب ضعیف شدن ناخن واقعی میشود.

توجه نمود. داشتن میکاپ صورت حرفه ای و زیبا، با استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیت امکان پذیر است. کرم پودر، بیس اصلی برای داشتن یک میکاپ حرفه ای نیز می باشد. وبسایت های اینترنتی فروش لوازم آرایشی، بهترین گزینه برای خرید لوازم میکاپ صورت با قیمت مناسب می باشند. مدل آرایش صورت برای آرایش صورت لاغر چگونه است؟ چگونه محصولات آرایش صورت باکیفیت را بخریم؟ پرایمر صورت: برای زیرسازی میکاپ و آماده کردن پوست قبل از آرایش، از پرایمر صورت استفاده می شود. رژگونه: استفاده از رژگونه آرایشی، سبب افزایش شادابی و ظرافت چهره در میکاپ خواهد شد. در هنگام خرید لوازم آرایشی، از محصولات تخصصی و مناسب با پوست خود استفاده کنید. اگر تازه کار هستید از تیپ یا فرمر استفاده کنید تا حاصل کار زیباتر شود و ناخنها شکل غیر عادی نداشته باشند. استفاده از اسپری آنتی باکتریال و روغن کوتیکول کیفیت کار شما را بالا خواهد برد و از عفونت یا رشد قارچ بر روی ناخن جلوگیری خواهد کرد. برای مثال، اگر ناخنکار از وسایل آلوده و کهنه یا حتی مواد نامرغوب و تاریخ مصرف گذشته استفاده کند، احتمال بروز عفونت باکتریایی و قارچ ناخن بالا میرود. با این حال، عفونت و قارچ ممکن است تنها بستر ناخن را درگیر کند و شما هیچ اثری از التهاب و تورم روی پوست اطراف آن نبینید.

در واقع، اگر فردی آلرژی به مواد کاشت ناخن را نادیده بگیرد و به کاشت ناخن ادامه دهد، به نوعی سلامت خود را در حین جراحی اندامهای بدن و دندانپزشکی به خطر انداخته سایت beautyreview است. در واقع، این افراد دچار مشکلاتی مانند سردرد، خارش پوست، مشکلات تنفسی، تورم ناخن و غیره میشوند اما حدس نمیزنند که این آلرژی به ناخنهای آنها مربوط است. در واقع، مهارت ناخنکار نیز یکی از مهمترین عواملی است که میتواند از بروز قارچ ناخن و عفونت جلوگیری کند. معمولاً افراد با مشاهده تورم، تغییر رنگ و همچنین التهاب ناخن و پوست اطراف آن متوجه بروز عفونت و قارچ ناخن میشوند. فروشگاه اینترنتی سین دخت، لوازم آرایشی اصل و اورجینال از بهترین برندهای دنیا را با قیمت مناسب عرضه می کند. برای تهیه محصولات میکاپ چهره، با قیمت مناسب و تخفیف های شگفت انگیز می توانید به سایت اینترنتی سین دخت مراجعه کنید. توجه کنید. ایجاد تعادل در چهره، یکی از نکات ریز آرایش صورت است.

قرار گرفتن در معرض این مواد شیمیایی علاوه بر افزایش احتمال ابتلا سرطان، میتواند منجر به اختلالات سیستم عصبی مرکزی و آسیبهای تولیدمثلی شود. یکی از این روشها، تکنیک کاشت ناخن یا همان قرار دادن ناخن مصنوعی بر روی سطح ناخن طبیعی است تا دستهای ما ظاهری جذاب داشته باشند. با این حال، همه ما میدانیم که اشعه فرابنفش (UV) خطرناک و سرطانزا بوده و میتواند موجب چین و چروک، لک و خشکی پوست شود. دستگاهی که به وسیله نور آن لاک ژل خشک میشود در واقع اشعه فرابنفش ساطع میکند. در واقع ناخنکار با سوهان کشیدن یک لایه از ناخن را میساید و آن را نازکتر میکند. بهترین اقدام برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی این است که با تمیز و زیبا نگه داشتن ناخنهای طبیعی خود، سراغ روشهایی مانند کاشت ناخن نروید. امروزه روشهای زیادی برای داشتن ناخنهای زیبا و شیک وجود دارد. جذابیتی که ناخنهای مرتب و زیبا به دست و پای انسان میدهند غیرقابل انکار است. اصلاً دلیل اینکه در حین بیرون رفتن ضد آفتاب میزنیم محافظت از پوست در برابر همین اشعه است؛ پس چرا باید پس از کاشت ناخن دست و پای خود را آگاهانه در معرض آن قرار دهیم؟

کرم پودر: یکی از لوازم آرایشی صورت برای یکدست کردن سطح پوست و پوشاندن نواقص پوستی، کرم پودر آرایشی است. از پنکک صورت، برای تثبیت میکاپ صورت و پوشاندن نواقص پوستی استفاده می شود. پرایمر زیرساز آرایش، سبب افزایش ماندگاری یک میکاپ حرفه ای چهره خواهد شد. برای داشتن میکاپ صورت حرفه ای و زیبا، باید از لوازم آرایشی با کیفیت و برندهای معتبر استفاده نمایید. چگونه با بهترین قیمت لوازم آرایش صورت را تهیه کنیم؟ شما می توانید لوازم آرایشی مناسب خود را با بیشترین تخفیف از وبسایت سین دخت تهیه نمایید. شما می توانید تمامی لوازم آرایش کامل صورت برای میکاپ های ملایم و لایت را از وبسایت اینترنتی سین دخت خریداری نمایید. پودر اکریلیک (پلیمر)، در صورت مخلوط شدن با یک عامل مایع (مونومر) به سرعت خشک میشود. همچنین، در هنگام استفاده از رژ گونه به صورت افقی پودر رژ گونه را به گونه های خود بزنید. استفاده از پودر پنکک، سبب افزایش ماندگاری آرایش چهره خواهد شد. همچنین، شرح محصول جامع و کامل هر کالا سبب سهولت در انتخاب محصولات آرایشی مناسب برای شما خواهد شد. محصولات میکاپ چهره، انواع متفاوتی دارد و سبب افزایش جذابیت و زیبایی صورت هر خانم خواهد شد.

استون نوعی حلال است که پوست و ناخن را به شدت خشک، دهیدراته و حتی نازک میکند. در یک مطالعه دیگر، محققان ۷۴۲ نفر از مراجعهکنندگان به کلینیکهای پوست را مورد بررسی قرار دادند. در فرهنگهای باستانی مانند یونانی یا مصری، افراد قدرتمند از لحاظ سیاسی و اقتصادی، ناخنهای مرتب و بلندی داشتند. ناخنهای کاشت معمولاً بلندتر و محکمتر از ناخنهای معمولی هستند. رفع نوک ناخن : این روش کاشت ناخن؛ دوام کمتری دارد. بعلاوه، لاک ژلی که روی آنها قرار میگیرد دوام بالایی داشته و به سادگی لبپر نمیشود. این اتفاق به این دلیل میافتد که در سالن آرایشی تهویه هوا به خوبی انجام نمیشود و افراد بخارهای سمی و مضر را استنشاق میکنند. در این قالب، شکل ناخن را درست میکنند. اتیل متاکریلات، ماده اصلی در کاشت ناخن است که آن هم سرطانزا شناخته شده است. چندین ماده شیمیایی که معمولاً در پودرها و محلولهای کاشت ناخن یافت میشوند به عنوان مواد سرطانزا شناخته شدهاند. برای تهیه لوازم آرایش اصل و باکیفیت، خرید لوازم آرایش صورت از برندهای شناخته شده و محصولات اصل و اورجینال امری ضروریست. خرید محصولات آرایشی به صورت آنلاین از وبسایت های اینترنتی، سبب صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد.

متأسفانه این اتفاق حقیقت داشته و شکننده شدن ناخن طبیعی یکی دیگر از عوارض کاشت ناخن به شمار میرود. به همین دلیل اگر به طور طبیعی ناخنهای نازکی دارید، کاندیدای خوبی برای کاشت ناخن نخواهید بود. ناخنهای مصنوعی یا اکریلیک؛ از ناخن طبیعی انسان محکمتر و ضخیمتر هستند. ناخنهای اکریلیک؛ یکی از محبوبترین انواع ناخن مصنوعی و روشهای کاشت ناخن میباشد. پنکک: یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی پنکک ها هستند. قیمت لوازم آرایشی، با توجه به برند لوازم آرایش، کیفیت محصول آرایشی و حجم آن متغیر است. خرید محصولات آرایشی با قیمت مناسب، یکی از دغدغه های مشترک خانم ها می باشد. اما صرف ساعتهای طولانی در طی روز، برای مرتب نگه داشتن ناخنها و مراقبت از آنها، کاری خستهکننده به نظر میرسد و احتمالا با سایر مشغلههای روزانه شما تداخل خواهد داشت. گاهی اوقات این مدل قبل از کاشت اصلی انجام میگیرد تا از نرمی و ضعف ناخنها بکاهد و استحکام و قدرت کافی به آن بدهد و آن را برای کاشت اصلی آماده کند.

به همین دلیل بسیاری از افراد پس از کاشت ناخن دچار ضعیف شدن ناخن اصلی خود میشوند. ۱۹ درصد از افراد اعتراف کردند که پس از کاشت ناخن عوارض جانبی نامطلوبی را تجربه کردهاند. زنان ۹۳ درصد مبتلایان را تشکیل میدادند. محققان دریافتند که ۲.۴ درصد از شرکتکنندگان در پژوهش حداقل به یک نوع آکریلات (ماده مورد استفاده در کاشت ناخن، دندانپزشکی و …) حساسیت دارند. آلرژی به مواد شیمیایی مورد استفاده در روند کاشت ناخن مانند رزینها، فرمالدئیدها، حلالهای سمی و … جالب است بدانید که تنها مواد شیمیایی نیستند که میتوانند باعث سرطان شوند! همه این مزایا باعث شده است تا افراد زیادی به کاشت ناخن روی بیاورند. میتواند باعث سوزش، التهاب، درد یا تورم در ناخن و پوست اطراف آن شود. اما در صورتی که ناخنکار نتواند به خوبی درجه سوهان برقی را تنظیم کند یا از آن به طور اصولی استفاده نکند، ناخنهایتان بسیار ضعیف و شکننده خواهند شد.

محصولات آرایشی صورت با توجه به نوع و رنگ پوست، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. کانسیلر: برای پوشاندن تیرگی های دورچشم، نواق پوستی و یکدست کردن رنگ پوست، از کانسیلر آرایشی در میکاپ صورت استفاده می شود. برای میکاپ صورت های لاغر، استفاده از مدل های ابرو کمانی و پرپشت می باشد. میکاپ های ملایم و لایت، ظرافت و معصومیت چهره را دوچندان می کنند. در پایین انواع کاشت ناخن مصنوعی را به همراه مزایا و معایب هر یک به شما معرفی میکنیم تا متناسب با سلیقه و ناخنهای خود، مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید. بنابراین با توجه به نوع نگهداری و رشد ناخن، زمان تمدید اکریلیک ناخن هر دو تا سه هفته یکبار است. به طور کلی به این روند کاشت ناخن و یا گذاشتن ناخن نیمه دائمی میگویند که بعد گذشت ۲ تا ۸ هفته معمولا نیاز به ترمیم دارند. ناخنهای اکریلیک معمولا دارای رنگ صورتی، شبیه به رنگ ناخن انسان و بسیار طبیعی هستند. همانطور که دیدیم، کاشت ناخن میتواند عوارض بسیار خطرناکی از جمله آلرژی، سرطان، عفونت و ضعیف شدن ناخن طبیعی را به همراه داشته باشد. برای آشنایی با این عوارض در ادامه این مقاله از ایده آل مگ همراه ما باشید. با این حال، کاشت ناخن چندان بیخطر نبوده و میتواند برای برخی افراد عوارض وحشتناکی را به همراه داشته باشد.

ممکن است گمان کنید که این حرف فقط به منظور پیشگیری از بروز عوارض کاشت ناخن زده شده است؛ اما این گونه نیست! اما در صورتی که نمیتوانید در برابر داشتن ناخنهایی بلند و دیزاینشده مقاومت کنید، پیشنهاد ما این است که برای کاشت ناخن حتماً به یک ناخنکار ماهر و باتجربه مراجعه کنید. به سالنهای زیبایی معتبر و ناخنکار حرفهای مراجعه کنید تا اصول بهداشتی کار رعایت شود و از مواد غیر استاندارد استفاده نکنند. اما رخ دادن یا ندادن عفونت تنها به مواد و ابزار کار وابسته نیست! اگر ناخنکار قبل از شروع کار ناخن را به خوبی پاکسازی کرده و از یک محلول ضدقارچ باکیفیت استفاده کند، احتمال عفونت باکتریایی ناخن به شدت کاهش مییابد. اغلب کانسیلرها دارای پوشانندگی بسیار بالا هستند و پوستی صاف و یکدست را در میکاپ به ارمغان می آورند. شما می توانید با مراجعه به سایت سین دخت، لوازم میکاپ کامل صورت را با قیمت مناسب و تخفیف های ویژه خریداری نمایید. برای آرایش صورت اروپایی، میکاپ لایت و ملایم می توانید از لوازم آرایشی سبک و با رنگ های روشن استفاده نمایید. نکته اساسی در خرید لوازم میکاپ صورت باکیفیت، توجه به برند لوازم آرایشی صورت است. چگونه لوازم آرایش صورت را با بیشترین تخفیف خریداری کنیم؟

ناخنهای کوتاه نیز به اندازه ناخنهای بلند جذاب و دوستداشتنی هستند و برای سلیقههای خاص میتوانند انتخاب مناسبی باشند. طبق تحقیقات، آلرژی به مواد کاشت ناخن بسیار شایع بوده و بسیاری از افراد علاوه بر حساسیت پوستی، عوارضی مانند سردرد و مشکلات تنفسی را نیز تجربه کردهاند. مجسمه سازی ناخن: ناخن اکریلیک، به لطف قالبهایی که بر روی انگشتان دست قرار میگیرد، سریعا روی ناخن شکل میگیرد. ترسناکترین حقیقت در مورد عوارض کاشت ناخن این است که فقط روی ناخنها یا انگشتان تأثیر نمیگذارد! زیرا برای از بین بردن ناخنهای کاشت یا لاک ژل روی آنها باید انگشتان خود را به مدت ۱۰ دقیقه یا بیشتر در استون قرار دهید. بیشتر بدانید: شیک ترین مدل و طراحی ناخن ۱۴۰۱ یا ۲۰۲۲ ، با جدیدترین مدل طراحی ناخن آشنا شوید! بیشتر بدانید: ۱۴ مورد از انواع مانیکور ناخن، با ویژگی ها، خواص و روش های انواع مانیکور آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر با کاشت ناخن در ادامه این مطلب از وقت مد، همراه ما باشید.

با این حال، یادتان باشد که حتی در صورت استفاده ناخنکار از دستگاه L.E.D چیزی از خطرات و عوارض مواد شیمیایی به کاررفته کاشت ناخن کم نمیشود! برای آرایش صورت ملایم از چه لوازم آرایشی استفاده کنیم؟ در هنگام خرید اینترنتی لوازم آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم؟ شما می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی آرایشی و بهداشتی، لوازم میکاپ موردنیاز خود را خریداری نمایید. تخفیفات و آفرهای ویژه در سایت های اینترنتی، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را با تخفیف و قیمت مناسب خریداری نمایید. در سایت فروشگاهی سین دخت ،لوازم آرایشی متنوع از برندهای معتبر شناخته شده در دنیا عرضه می شود. بوتیل استات نیز یک حلال سمی است که در کاشت ناخن کاربرد دارد. شباهت زیادی بین کاشت ناخن پودری و آکریلیک وجود دارد اما تفاوتهایی نیز بین آنها دیده میشود. توجه به اینکه مواد کاشت ناخن میتوانند آلرژیزا باشند واقعاً مهم است؛ چرا که طبق پژوهشهای محققان انگلیسی بانوان زیادی بدون اینکه بدانند، به آلرژی پس از کاشت ناخن مبتلا میشوند! در مواد آکرلیک از ماده مونومری که بوی بسیار غلیظی هم دارد استفاده میشود و این ماده عامل محکم شدن خمیر آکریلیک بر روی ناخن است.

زمانی که بافت ناخن از استحکام کافی برخوردار نیست و تحمل کافی برای سوهان کشیدن ندارد و یا بافت آن تقریبا مرده است، بهتر است از روش کاشت ناخن پودری استفاده کرد. اگر ناخنکار شما از استون استفاده نکند، احتمالاً از طریق سوهانکشی لاک ژل را از روی ناخن کاشت پاک خواهد کرد. آنها را میتوان مانیکور کرد و سوهان زد. استفاده از اکسسوریهای ریز نیز میتواند زیبایی ناخنهای شما را دو چندان کند. خطرات و عوارض ناشی از کاشت ناخن نه تنها سلامت شما، بلکه سلامت ناخنکار را نیز تهدید میکنند. خوشبختانه، برخی از ناخنکارها از دستگاههای L.E.D به جای UV استفاده میکنند. دستگاه L.E.D ضرر چندانی برای پوست نخواهد داشت. استفاده از این دستگاه موجب خشک شدن سریع لاک شده و از لبپر شدن آن جلوگیری میکند. این واکنشها میتوانند ناخن، پلک، گوش و پشت گوش، اطراف دهان و چانه، دو طرف گردن و حتی گاهی اوقات دستگاه تناسلی را تحت تأثیر قرار دهند.