پیدا کردن اعتماد به نفس بدن در هر اندازه

پیدا کردن اعتماد به نفس بدن در هر اندازه

“تصویر بدن را می توان به عنوان تصویر ذهنی از آنچه ما فکر می کنیم شبیه به نظر می شویم توصیف کرد. تصویر بدن لزوماً ظاهر ما نیست، بلکه چگونگی ظاهر ماست فکر ما نگاه می کنیم. پویا است. یعنی تصویر بدن به موقعیت یا خلق و خوی بستگی دارد. تصویر بدن در طول زمان، اغلب از طریق مقایسه خود با تصاویر رسانه ای و دوستان ایجاد می شود. به‌علاوه، پیام‌های همسالان، اعضای خانواده و سایر افراد مهم در زندگی ما تصویر بدن ما را شکل می‌دهد.»

نگه داشتن خودت عزت بالا، و دانستن اینکه شما شایسته هستید – صرف نظر از ظاهر شما. هدف شما در این زندگی این نیست که به نظر برسید و کامل باشید، بدن شما فقط یک وسیله نقلیه است. مهربانی، قدرت، هدف، موفقیت، شفقت – این چیزها هیچ ربطی به ظاهر شما ندارند.

1. برنامه‌ریزی کردن – آگاهی که اغلب تصور ما از خود توسط آن شکل می گیرد چگونه دیگران ما را درک می کنندتمرکز خود را تغییر دهید، کنترل روایت خود را در دست بگیرید. منتظر پذیرش بدن شما توسط شخص دیگری نباشید تا دیدگاه شما را تغییر دهد. همچنین، درک این موضوع که بسیاری از چیزهایی که ما در رسانه ها مصرف می کنیم، بازنمایی واقعی زنان واقعی نیستند، پس از مقایسه خود خودداری کنید.

2. پذیرش بدن شما – این تنها بدنی است که در این عمر دارید. و شما را قادر می سازد حرکت کنید، نفس بکشید، خلق کنید و رشد کنید. حالا هر روز صبح آن را دوباره، با صدای بلند بخوانید.

3. خود سرمایه گذاری – به بدن خود توجه کنیدمراقبت از خود – اقدامات ساده مراقبت از خود مانند استفاده از یک لوسیون بدن خوشبو پس از دوش گرفتن، پوشیدن لباسی که به شما احساس قدرتمندی و اعتماد به نفس می دهد – می تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. از اصلاح کمد لباس و سبک لباس پوشیدن خود نترسید. سبک زندگی خود را تغییر دهید – عادات غذایی بهتر، انجام فعالیت های جدید – این کار را برای تنبیه خود انجام ندهید، کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید (خودانگیخته).

4. روی آنچه در مورد خود دوست دارید تمرکز کنیدبه جای عیوب و “رفع” آنها. عیوب – چشم انداز، موضوع روند است و بدن شما یک روند نیست.

5. اطراف خود را با بدن مثبت الگوها – افرادی که در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید، دوستان زندگی خود، افرادی که با آنها تعامل دارید.

6. تغییر است چگونه از نظر فیزیکی خود را حمل می کنید، به مغز شما و اطرافیانتان سیگنال می دهد که آیا اعتماد به نفس دارید یا نه – صاف تر بایستید، خیلی ساده به نظر می رسد، اما تغییر در وضعیت بدنی و فقط به خودم یادآوری می کنم که بدنم را بهتر حمل کنم، به من کمک کرد تا اعتماد به نفسم را افزایش دهم!

7. تغییر مکالمه – از کسی تعریف کنید، اگر نسبت به بدن دیگران انتقادی و نامهربان هستید، نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران با شما مهربان و مثبت باشند. من معتقدم انرژی ای که به جهان می پردازید متقابل است، بنابراین سعی کنید نحوه نگاه و رفتار خود را نسبت به بدن دیگران تغییر دهید. (+ شبکه های اجتماعی)

8. تعیین مرزها – به دیگران بیاموزید که چگونه با شما رفتار کنند. فراتر از بدن است، اما مهم است زیرا هر کس مرزهای شخصی متفاوتی دارد.

اعتماد به نفس بدن برای شما چه معنایی دارد؟

آیا با پذیرش بدن مبارزه می کنید؟

منتظر نظرات شما در زیر باشید!

منبع: https://www.corallista.com/post/finding-body-confidence-at-any-size