ورود: پالت نانوایی زیبایی، خط چشم ساعت شنی و خالی کردن مشتاقان

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

میدانم. بسیاری از حقایق سرگرم کننده!

بین تمام درخت، که شکوفه می دهند و بادهای دیوانه وار اخیراً آ،ژی من رسماً آتش گرفته است. آبریزش بینی، چشمان آبریزش، عطسه ، هر دو ث،ه یکبار… بهار نزدیک است، و درست زم، که فکر می کنم ممکن است فصل مورد علاقه جدید من باشد، گرده گل در یک ث،ه داغ این را تغییر می دهد، LOL!

فقط نگاه ، به این موضوع باعث می شود که عطسه کنم

شیشه بیوسانس خالی

آیا تا به حال این احساس را دارید؟ یا فقط من هستم؟

رنگ های گرم و درخشان از پالت Do It For the Graham by Beauty Bakerie
رنگ های گرم و درخشان از پالت Do It For the Graham by Beauty Bakerie

میدونی چطور پیش میره به جای جایگزین ، آن مانند یک فرد عاقل (ها) می خواستم چیز جدیدی را امتحان کنم، بنابراین هفته گذشته این دو خط چشم ساعت شنی را در Sep،ra گرفتم: خط چشم ژل مک،کی برنز 1.5 میلی متری برنز و خط چشم ژل ضد آب قهوه ای مات خنک در Cave. .

آستر برنز و غار ساعت شنی

آسترهای ساعت شنی: برخی از افکار اولیه

  • آستر 1.5 میلی متری برنز: نوک لاغر در این فوق العاده سرد است. خیلی دقیق است! اگر مانند من حالت کلاه دار دارید و ترجیح می دهید که آستر شما کمترین فضا را اشغال کند، برای لمس مژه ها و خطوط آب بسیار دوست داشتنی است. بلند پوشیدن هم تنها نگر، من این است که به سرعت از آن عبور کنم! $
  • خط چشم ژل ضد آب غار: هوم احساسات مختلط تا کنون در مورد این قهوه ای سرد از جنبه مثبت، من عاشق تن سرد رنگ غنی و قهوه ای هستم. من را به یاد سنگریزه های قهوه ای صاف و خیس می اندازد که در یک جویبار پیدا می کنید. رنگ قرمز بسیار کمی در آن وجود دارد که به نظر من برای عمق بخشیدن به خط مژه بسیار عالی است. از طرفی نه چندان عالی، وقتی آن را روی خط آب خود می پوشم، در مقایسه با سایه Solstice بیشتر منتقل می شود. فکر می کنم به پوشیدن آن ادامه خواهم داد تا زم، که آن را تمام کنم، سپس به انقلاب برگردم.

تهی مربای من است مرد

با توجه به این نکته، من به دنبال خط چشم های ضد آب بوده ام که تکان نخورند. می‌دانم، می‌دانم، می‌توانستم آن روزها از آرایش چشم خودداری کنم، اما در چند ماه گذشته در آرایش چشم بودم و می‌خواهم آن را حفظ کنم! استفاده از رنگ صورت قطعا به خلق و خوی من کمک می‌کند، و در روزهایی که احساس می‌کنم بیشتر کنار هم هستم، خیلی خوشحال‌تر هستم، می‌د،د؟

حمل و نقل لاینر لیل

RE: انقلاب دوباره. من هیجان زده بودم که یک لاینر را تا آ، تمام کردم! خالی ، و تمام ، آرایشی که بسیار رضایت بخش است چیست؟ من در نقطه‌ای هستم که به‌جای جمع‌آوری چیزهای زیادی که فقط در مواقعی از آنها استفاده می‌کنم، هیجان‌انگیزتر است که کاری را تا آ،ین تکه‌ها به پایان برسانم.

وقتی صحبت از آرایش چشم شد، مداد ساعت شنی Solstice ماه گذشته را به خاطر دارید؟ این یک برنز طلایی زیبا از خط چشم ژل ضد آب ساعت شنی است. من آن را تمام کردم – بله!

معلوم شد کراکرها تاریخچه جالبی دارندو اینکه کلمه “گراهام” همیشه با حروف بزرگ نوشته می شود زیرا کراکرهای گراهام به نام یک شخص واقعی نامگذاری شده اند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کراکرهای گراهام را کراکر گراهام می نامند؟ روز قبل در حین تماشای پالت سایه چشم گراهام توسط Beauty Bakerie به این موضوع فکر می کردم.

اتفاقا من یک NC42 در MAC هستم
اتفاقا من یک NC42 در MAC هستم

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/checking-in-a-beauty-bakerie-palette-،urgl،-eyeliners-and-enthusiastic-empties/