نکات آرایشی – بهترین سایه چشمی که می توانم با آن بزنم چیست؟

اگر به دنبال سایه چشمی هستید که بتوان آن را به راحتی با نوک انگشتان خود اعمال کرد، بهتر است به سایه های مایع و کرم نگاه کنید. محصولات نوع رنگدانه فشرده نیز می توانند کار کنند، اما ممکن است ترکیب آنها کمی دشوارتر باشد.

در اینجا برخی از بهترین سایه های چشمی که می توانید با انگشتان خود استفاده کنید آورده شده است:

  1. سایه چشم های کرم مانند تاتو رنگی Maybelline نیویورک یا ELF Cosmetics No Budge Eyeshadow کرم. از آنها به عنوان پایه ای برای سایه های دیگر استفاده کنید یا سایه های مختلف را برای ظاهری کامل ترکیب کنید.
  2. رنگدانه های کرم فشرده، مانند سایه چشم های Chanel Ombre Premiere یا Hourglass Scattered Light Eyeshadows. انبوهی از رنگدانه‌های درخشان، این رنگدانه‌ها را شگفت‌انگیز می‌کند، زیرا به چشم‌ها بعد می‌افزایند و نور را منعکس می‌کنند.
  3. مایع سایه چشم براق مانند سایه چشم استیلا براق و درخشش/درخشش و درخشش برای جلوه درخشان براق. روی پلک ها بکشید و با نوک انگشتان آن را به رنگ درخشان درآورید یا چندین لایه برای رنگدانه قوی ایجاد کنید. اگر به دنبال یک فرد احمق هستید، سایه چشم ELF Liquid Glitter Eyedows را امتحان کنید.
  4. سایه چشم مایع مانند اسکای واش گلاسیر (که رنگ مات شفافی به پلک ها می دهد) یا سایه چشم پودر مایع ایلیا. این سایه‌های مایع روی پلک‌ها اعمال می‌شود و به سرعت به رنگ‌های مات تبدیل می‌شود.

همه این گزینه‌ها به راحتی با انگشتان شما اعمال می‌شوند و راهی سریع و بدون دردسر برای افزودن رنگ به چشمان شما ارائه می‌دهند.

منبع: https://makeuptips.digital/post/709195290034487296