نکات آرایشی – بهترین دوتایی رتینول (برای کسانی که از…

نکات آرایشی - بهترین دوتایی رتینول (برای کسانی که از...

سال‌ها است که محصولات سبک “بالینی” و سبک “فعال” ترسناک به نظر می‌رسند. حتی برای خودم – شخصی که بیش از 12 سال در مورد زیبایی می نویسد، اما اخیراً به رتینول رفته ام و از آن پشیمان نیستم.

پوست حساس، پوست خشک و پوست مستعد اگزما – جای تعجب نیست که من مدتی از رتینول دوری کرده ام. رتینول نوعی ویتامین A است و ماده‌ای است که مدت‌هاست می‌خواستم آن را در روتین ضد پیری خود بگنجانم. این می تواند به بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک و همچنین هایپرپیگمانتاسیون و رنگ ناهموار پوست کمک کند. علاوه بر این، رتینول دارای خواص لایه برداری است که می تواند به بازکردن منافذ و جلوگیری از ایجاد جوش کمک کند (برخی افراد با استفاده از رتینول در صورت داشتن دانه های میلا در اطراف چشم، نتایج بسیار خوبی دارند). این بهترین دوتایی مراقبت از پوست من برای کسانی است که از رتینول می ترسند اما همچنان می خواهند از مزایای آن لذت ببرند.

تصویر

کرم رتینول ملایم مولکول های خوب

با نام ملایم و برچسب قیمت 8 دلاری مجبور شدم این کرم رتینول را امتحان کنم. ناگفته نماند که تقریباً همیشه فروخته شده است که گویای اثربخشی و اهمیت آن به عنوان یک کرم رتینول در روتین مراقبت از پوست شما است. من از این تقریبا استفاده میکنم 3 بار در هفته بعد از پاکسازی پوستم. این کرم بافتی صاف و سبک دارد که به سرعت جذب می شود و اثری از چربی باقی نمی گذارد و من متوجه بهبود مشهودی در درخشش پوستم و هرگونه بافت ناهمواری شده ام که در اطراف کمین کرده است. با فرمولاسیون 0.1% رتینول پوست حساس خشک من نسبت به آن بسیار قابل تحمل است.

تصویر

استیک رتینول و بالم زیر چشم مراقبت از پوست

این اولین محصول رتینول بود که من تا به حال امتحان کردم و من آن را دوست دارم. به عنوان فردی که از کرم دور چشم تنبلی می کند، این محصول عالی برای استفاده است – چند بار در هفته آن را زیر ناحیه چشم و دور چشم بکشید و نتیجه را ببینید. از آنجایی که پوست من شروع به نشان دادن علائم پیری می کند، بزرگترین منطقه نگران کننده من زیر چشم و به طور خاص تغییر رنگ / لکه های تیره است. این یک پیشرفت قابل مشاهده در آن ناحیه ایجاد کرده است – من همچنین دوست دارم آن را روی پیشانی خود بکشم تا به کاهش ظاهر خطوط ریزم کمک کنم. با رتینول ریز محصور شده، مانند سایر محصولات رتینول خشن نیست و مومیایی کرمی صاف روی ناحیه چشم احساس خوبی دارد (و حتی نیازی نیست آن را زیر دور چشم بکشید – در مورد کرم دور چشم رویای افراد تنبل صحبت کنید).

ضد آفتاب

اگر از رتینول استفاده می کنید، نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب تاکید کنم. پیشنهاد من کرم ضد آفتاب مات کننده Ultraceuticals با SPF 50+ است. اگر در ایالت ها هستید، Supergoop Unseen Screen یک گزینه عالی است. همچنین باید از محصولات AHA و BHA خود مانند اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک برای جلوگیری از تحریک پوست خودداری کنید.

منبع: https://makeuptips.digital/post/708561169896685568