نکات آرایشی – بهترین آبرسان بدن برای نرمی و راحتی…

image

پوست صاف ابریشمی بهترین تقویت کننده اعتماد به نفس است. این احساس پوست تازه مرطوب شده که برای روزها به طور مجلل لطیف باقی می ماند، می تواند نقش مهمی در ایجاد احساس اطمینان نسبت به پوست خود داشته باشد.

گاهی اوقات من از شرکت در مراسم روزانه مرطوب کردن بدن غفلت کرده ام، اغلب به دلیل محصولاتی که علامت خاصی ندارند. جذب بیش از حد طول می کشد و احساس چربی روی پوست می کند، برجستگی ها و لکه هایی باقی می ماند و باعث می شود پوست من نسبت به حالت اولیه خود خشک تر شود.

با مرتب کردن صدها محصول زیبایی که برای آزمایش فرستاده شده‌ام، بسیاری از آنها حتی روی پوست من هم نمی‌سازند، اما لحظه‌ای که بوی خط تزریق طبیعی پالمر را حس کردم، بلافاصله خواستم محصولات را روی پوستم بمالم. رایحه ای خوش طعم و تازه، گلی و زنانه از گل رز وحشی و اسطوخودوس با رایحه ای از مرکبات به این خط از محصول رایحه زیبایی بخشیده است.

تصویر

روغن بدن

من از طرفداران پر و پا قرص روغن ها در مورد زیبایی هستم. روغن های صورت و روغن های مو به طور خاص، بنابراین به طور طبیعی روغن بدن اولین محصولی بود که من امتحان کردم، بسته بندی آن کمی نشتی دارد، اما به لطف سایر ویژگی های مثبت محصول، به طور کلی می توانید از آن چشم پوشی کنید. فرمولاسیون این روغن سبک، شفاف است و وقتی روی پوست استفاده شود، احساس شگفت انگیزی دارد. این روغن تقریباً در پوست ذوب می شود که گویی نوعی سرم است، مدتی طول می کشد تا در پوست جذب شود، اما همچنین پوست را صاف و ابریشمی می کند و باعث تغذیه می شود. بهتر است بعد از حمام (یا حداقل 30 دقیقه قبل از پانسمان) استفاده شود، این روغن قبل از خواب برای آبرسانی کامل در طول شب استفاده شود. این فرمولاسیون مجلل است و رقیب بسیاری از محصولات گران قیمت و بالاتر در بازار است و بوی آن قطعاً شبیه لوسیون بدن داروخانه معمولی شما نیست. امتیاز: حتی می توانید از آن به عنوان روغن حمام استفاده کنید!

تصویر

لوسیون بدن

لوسیون بدن Palmer's Rose & Coconut دارای فرمولاسیون سبک‌تر و دوست‌داشتنی‌تر در طول روز (با رایحه‌ای مناسب) است که دارای قوام تقریباً سبک وزن است. روغن نارگیل یک عنصر کلیدی در این لوسیون بدن است، با این حال چرب بودن آن هرگز مسئله ای نیست. این یکی از معدود لوسیون های بدنی است که بلافاصله پس از استفاده جذب پوست می شود و می توانید بلافاصله قبل از لباس پوشیدن از آن استفاده کنید، بدون اینکه بقایای لباس یا پارچه روی پوست شما بچسبد و لباس پوشیدن را به چالش بکشد. فرمول سبک وزن این لوسیون بدن باعث شده است که به سرعت آن را در صدر فهرست محصولات مراقبت از بدن فوق العاده عالی قرار دهم زیرا احساس می کنم که می توان محصول را اعمال کرد، فورا جذب آن شد و سپس با پوستی نرم و ابریشمی و نرم باقی ماند. یک عالی!

خرید این پست:

روغن بدن بائوباب و نرولی

لوسیون بدن رز و نارگیل

داستان و عکاسی: اوانجلین سارنی

منبع: https://makeuptips.digital/post/611180635694972928