نحوه لایه بندی و ساختن …

Perfume Application

عطر این توانایی منحصر به فرد را دارد که عزیزترین خاطرات ما را از یک تجربه، مکان یا یک شخص خاص ثبت کند و بیدار کند. همچنین می تواند شما را به کانون توجه تبدیل کند و اجازه دهید با آن روبرو شویم، همه ما می خواهیم در تمام طول روز بوی عالی داشته باشیم. اما اغلب، چند قطره از عطر مورد علاقه‌مان را به زیبایی می‌پاشیم تا متوجه شویم که تا ظهر از بین رفته است یا خودمان را در عطر فرو می‌کنیم تا همه بتوانند آن را استشمام کنند، حتی کسانی که در آن طرف شهر هستند.

با این حال، چند ترفند وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بدون استفاده از کل بطری در یک روز، بیشترین استفاده را از عطر مورد علاقه خود داشته باشید.

اپلیکیشن عطر

نکته: سراغ یک نت پایه قوی بروید

این عطر از نت های بالایی، نت های قلبی و نت های میانی تشکیل شده است. نت های ابتدایی رایحه اولیه ای است که پس از پخش عطر خود استشمام می کنید و به سرعت محو می شود. نت‌های قلبی وسط عطر هستند و اغلب در طول روز توسعه می‌یابند، زیرا این رایحه‌ها رایحه‌ای را که در نت‌های پایه گذاشته‌اید گرم و می‌پوشند، سنگین‌ترین رایحه‌ای که طولانی‌ترین رایحه را می‌ماند. عطرهایی با نت های پایه برجسته تر ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای سبک تر با رایحه در دسته نت های بالایی دارند. یکی با نت های بالایی برجسته نت های پایه معمولا شامل طعم های بالزامیک یا چوبی و همچنین طعم های تند و چرمی هستند. آنها قوی تر هستند رایحه‌های مرکبات، گل‌ها و سبز نت‌های پایه روشن‌تری دارند که فرارتر هستند، بنابراین سریع‌تر تبخیر می‌شوند.

نکته: روی نقاط نبض خود اعمال کنید

عطر به گرما واکنش نشان می دهد، بنابراین استفاده از آن در قسمت هایی از بدن که احتمالاً در طول روز گرم می شوند، به آزاد شدن عطر کمک می کند. نقاط نبض شامل گردن، آرنج داخلی، مچ دست و پشت زانو است.

نکته: مالش ندهید

سعی کنید مچ دست خود را به هم مالش ندهید. اصطکاک باعث می‌شود نت‌های بالایی سریع‌تر محو شوند و عطر ماندگاری بیشتری نخواهد داشت. اگر نمی توانید عطر را اسپری کنید، سعی کنید آن را به آرامی روی پوست خود بمالید.

اپلیکیشن عطر

نکته: پوست خود را آماده کنید

با استفاده از شستشوی بدن مناسب دوش بگیرید. ماندگاری عطر با استفاده از پوست تمیز بیشتر است. در حالی که پوست هنوز مرطوب است، اما پس از خشک شدن با حوله، از لوسیون بدن مطابق با خود یا یک تنوع بدون عطر استفاده کنید (استفاده از یک رایحه نامتناسب می تواند باعث ایجاد عطر نامطبوع شود). پوست مرطوب عطر را برای مدت طولانی تری حفظ می کند زیرا لوسیون به عنوان یک اتصال دهنده عمل می کند و به چسبیدن عطر به آن کمک می کند. به آن به عنوان یک پرایمر فکر کنید، درست مانند زمانی که آرایش خود را انجام می دهید. L'Occitane به خاطر محصولات بدنشان، سبک وزن، آبرسانی و رایحه های زیبایشان برای ساعت ها باقی می مانند. آنها اغلب جعبه هایی را با شستشوی بدن و لوسیون بدن مطابقت انجام می دهند که لایه بندی را حتی آسان تر می کند. بهتر است قبل از لباس پوشیدن چند دقیقه صبر کنید تا رایحه آن از بین نرود اما از لکه دار شدن عطر لباس ها و جواهرات ظریف نیز جلوگیری کند. اگر عاشق عطرهای مجلل هستید، Jo Malone London بهترین گزینه شما با طیف کاملی از محصولات بدن معطر است. عطر ادکلن‌ها، لوسیون‌های بدن و شوینده‌های بدن آن‌ها مدت زمان زیادی روی پوست باقی می‌ماند، بنابراین ارزش آن را دارد که روی خط مورد علاقه‌تان Jo Malone London سرمایه‌گذاری کنید.

نکته: موها را فراموش نکنید

عطر خود را روی برس مو اسپری کنید و آن را روی موهای خشک بمالید. اسپری مستقیم آن روی موهایتان ممکن است به دلیل الکل باعث آسیب شود. اگر هنوز نگران این هستید که عطر ممکن است به موهای شما آسیب برساند، سعی کنید از یک عطر مو استفاده کنید که به طور خاص برای این کار طراحی شده است و گاهی اوقات حتی حاوی ویتامین هایی برای براق نگه داشتن و تغذیه موهایتان است. جو مالون لندن در دو رایحه معروف برندهای معروف گلابی و فریزیا انگلیسی و بلبل بلبل وحشی مه مو را فراهم می کند، این فرمولاسیون به لطف روغن آرگان و پرو ویتامین B که به فرمول اضافه شده است، موهای شما را براق و نرم می کند. مه خوب و سبک است، بنابراین موهای شما را سنگین نمی کند در حالی که رایحه ملایم عطر شما را تحسین می کند.

نکته: عطر خود را به درستی نگهداری کنید

بسیاری از مردم عطرهای خود را در حمام ذخیره می کنند که در واقع می تواند برای آنها بسیار بد باشد. رطوبت، نور و گرما به مرور زمان ترکیبات شیمیایی را تجزیه می کند و در نتیجه قدرت عطر را تغییر می دهد. به همین دلیل بهتر است آنها را در جای خنک، خشک و تاریک نگهداری کنید. همچنین بهتر است بطری را در جعبه اصلی خود بگذارید و سعی کنید آن را ثابت نگه دارید. تکان دادن بطری می تواند به هوا اجازه دهد عطر را دم کرده و طول عمر آن را کوتاه کند.

نکته: از آخرین قطره استفاده کنید

این چند قطره آخر را هدر ندهید. در عوض، آنها را به لوسیون بدن بدون عطر اضافه کنید تا عطر مورد علاقه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. از طرف دیگر، دستمال کاغذی را با عطر مورد علاقه خود اسپری کنید و کشوهای خود را بپوشانید تا بوی لباستان شگفت انگیز شود.

خرید این پست:

مجموعه شکوفه های گیلاس L'Occitane

Jo Malone London English Pear & Freesia Collection

مجموعه آب کولی Byredo

داستان از: Dessie Mertsching

عکاس: اوانجلین سرنی

منبع: https://makeuptips.digital/post/190779413466