مدل های مختلف مژه در اطراف ما

Farlie Solomons

مژه ها چشمگیرترین توانایی را دارند که چهره شما را از ظاهری نه چندان خوب به عالی تبدیل کنند. در واقع، مژه ها یکی از معدود انواع موهای بدن زنان هستند که به جای موهای زائد بد، در دسته کتاب های خوب قرار می گیرند. مژه‌های بلند، حجیم و مشکی تیره همیشه در میان جمعیت مورد توجه قرار می‌گیرند که ممکن است مژه‌های نه چندان رسا را ​​نداشته باشند. همانطور که همیشه گفته می شود که چشمان ما دریچه روح باطن ما هستند، زیبا کردن مژه ها برای نشان دادن زیبایی درونی روح به بینندگان ضروری است.

تقلبی در مقابل اصلی

در حالی که یک جفت مژه اصلی به شما ظاهری طبیعی می دهد، یک جفت تقلبی یا کاذب ممکن است این کار را انجام ندهد. همانطور که از نام آن پیداست، مژه های مصنوعی روی صورت شما واقعاً کاذب به نظر می رسند و به راحتی قابل تشخیص هستند، اما از طرف دیگر، جذابیت زیادی به چهره شما می بخشند. یک جفت فاسی خوب چشمان شما را بلند و باز می کند، به مژه های شما حجم می دهد، تمام شکاف ها را پنهان می کند و شما را بسیار جذاب تر از مژه های طبیعی نشان می دهد. برای جلوگیری از ظاهر کاذب، این روزها به راحتی می توان به سراغ اکستنشن مژه رفت که نه تنها به چشمان شما جان می بخشد و زیبا به نظر می رسد، بلکه به طور طبیعی مژه هایی براق و بلند به شما می دهد.

جدیدترین ترندهای مژه

این نسل جوان به دنبال یک جفت مژه خوب است، و با انجام این کار، اکثر آنها بسیاری از روندهای اخیر را در این زمینه امتحان کرده یا حتی دنبال می کنند. در حالی که برخی از آنها واقعاً شیک و شیک به نظر می رسند، برخی دیگر در نظر جستجوگر بسیار عجیب و غریب و بیش از حد به نظر می رسند. برخی از آخرین ترندهای مژه که این روزها بسیار محبوب هستند و بیشتر دنبال می شوند عبارتند از مژه های مجعد، مژه های سفید، مژه های رنگین کمانی، مژه های ترکیبی، مژه های سه بعدی، مژه های پری دریایی، مژه های نگین دار، مژه های نئون، مژه های پر، نیم مژه، مژه های سبزه، مژه های کلوخه. مژه ها، مژه های جانبی و غیره

مژه های رنگی

مژه های رنگی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدهای این دوران است. رنگ های رنگین کمانی مانند سایه های قرمز، آبی، سبز، زرد، نارنجی، بنفش و غیره برای آزمایش و روشن کردن ظاهر شما استفاده می شود. این نه تنها ظاهری دراماتیک به شما می دهد، بلکه به ظاهر شیک شما نیز حجم و عمق می بخشد. مژه های نئون رنگ نیز در این دنیای مد بسیار جذاب هستند. این رنگ ها ظرافتی پر جنب و جوش و جشن به ظاهر شما می بخشند. در واقع، تنها با افزودن یک رنگ به مژه های خود، می توانید دنیای مد را تکان دهید.

مژه های براق

یکی از انتخاب های محبوب و مد روز مژه ها، مژه های براق است. بهترین راه برای استفاده از این مژه های درخشان، افزودن مقدار زیادی ریمل براق است. و برای به حداکثر رساندن اثر، می توانید از یک ژل ریمل مشکی یا شفاف به عنوان پایه استفاده کنید و آنها را با لمس زرق و برق تحریک پذیر روی آن ها بپوشانید. همچنین می توان به سراغ اکستنشن های زرق و برق کاذب رفت.

مژه های مشکی

مژه مصنوعی مشکی به دلیل پوشش طبیعی آن بیشترین تقاضا را دارد. مژه ها واقعی به نظر می رسند و ظاهری حجیم و بسیار زیبا می دهند. از آنجایی که مژه ها مشکی هستند، بنابراین چشم شما را به روشی بسیار طبیعی تر مشخص می کند. راه دیگر برای رسیدن به مژه های مشکی پرپشت، زدن ریمل متراکم است. ریمل ها برای ایجاد مژه های حجیم و برجسته بسیار در مد هستند. انواع مختلفی از ریمل در بازار وجود دارد که هر کدام هدف متفاوتی را انجام می دهند، مانند ایجاد چشمانی دراماتیک یا به نظر رساندن طبیعی آن. ریمل های ضد آب و غیر ضد آب نیز در بازار موجود است.

منبع: https://www.farliesolomons.com/different-styles-of-lashes-around-us/