قطعات گیربکس لیفتراک فروش قطعات گیربکس لیفتراک تویوتا, کوماتسو اورجینال | توکو لیفتراک

به این ترتیب که نحوه‌ چرخش و انتقال گشتاور توسط آن‌ها منجر به سرعت و قدرت بالاتر در دنده‌ها‌ی سنگین (چرخ دنده‌ها‌ی قطورتر) و سرعت بیشتر و قدرت کمتر در دنده‌ها‌ی سبک (چرخ دنده‌‌های نازک‌تر) می‌شود. بنابراین چرخ‌دنده‌های قطورتر مربوط به دنده‌های ابتدایی و برای شروع حرکت هستند و چرخ‌دنده‌های باریک‌تر مربوط به دنده‌های بالاتر هستند که در سرعت‌های بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اهمیت این بخش از لیفتراک می‌تواند در حد موتور یا مولد نیرو محسوب شود. تعمیرات آن نیاز به تخصص بالایی دارد و توجه به حفظ سلامت آن نیز در اولویت‌های نگهداری اصولی از دستگاه است. می خواهیم این بخش پیچیده و مهم را با جزئیات بررسی کنیم و نحوه‌ کار و انواع آن را ذکر نماییم.

گیربکس لیفتراک کوماتسو

قطعات گیربکس لیفتراک فروش قطعات گیربکس لیفتراک تویوتا, کوماتسو اورجینال | توکو لیفتراک هدف این شرکت ارایه محصولات باکیفیت  و با قیمت مناسب در راستای جلب رضایت مشتریان گرامی می‌باشد. شرکت پیشرو تراک با فروش گیربکس لیفتراک به سراسر کشور به یکی از شرکت هایی بدل شده که توانسته محدودیت های جغرافیایی در فروش را برداشته و جزو شرکت هایی محسوب شود که امکان خرید را برای مشتریان در دیگر شهرها فراهم نموده است. شرکت پیشرو تراک کلیه لوازم یدکی لیفتراک و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین را بفروش میرساند و قیمت های بسیار مناسب و منصفانه ای را نیز برای قطعات در نظر گرفته است.

مشاوره و فروش دستگاه سونوگرافی

اتاق عقب دو گانه و تک گانه سوز شرکتی
ارائه تمامی قطعات بدنه و لوازم یدکی نیسان وانت
… شرکت بازرگانی تامین دنیای هوشمند سپاهان یکی از بهترین گزینه های شما برای تعمیر قطعات مختلف لیفتراک تان است. ریچتراک برقی در واقع یکی از زیر دسته‌های لیفتراک است، با این تفاوت که ریچتراک قدرت مانور بالاتری نسبت به لیفتراک‌ها دارد. ریچتراک‌ها می‌توانند بار را تا ارتفاع حدود ۱۲.۵ متر بالا ببرند و هم‌چنین در محیط‌های سخت و ناهموار نیز کارایی داشته باشند. قطعه‌ای است که از دو جهت شیار دارد و از یک سمت ماهک در یکی از این شیارها قرار گرفته و موجب حرکت آن می‌شود و از جهت دیگر در جعبه دنده برنجی و یاتاقان در شیار دیگر آن قرار می‌گیرد و دنده انتخاب شده وارد مدار می‌شود.

  • اما از طریق گیربکس می‌توان بدون بالا بردن دور موتور و گشتاور، به سرعت دلخواه رسید.
  • شرکت تامین دنیای هوشمند سپاهان شرایطی بسیار عالی ایجاد کرده تا مشتریان بتوانند قطعات مختلف لیفتراک را با قیمت های تضمینی خریداری کنند.
  • لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام (TCM)  با کیفیت را از پیشرو تراک بخواهید.
  • قطعات گیربکس سپاهان به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، می توان در مدت طولانی از آن ها استفاده نمود.
  • قفل کردن آنها در جای خود به گونه ای می باشد که شافت را بچرخانند و گشتاور را به چرخ های محرک ارسال نمایند.
  • سوزن انژکتور به عنوان یکی از قطعات مهم در تمامی خودروهای سواری و سنگین به حساب می آید که در لیفتراک ها نیز این قطعه حیاتی در ورودی سیلندر موتور قرار گرفته است که وظیفه پاشیدن سوخت را داخل سیلندر موتور انجام می‌دهد.

موارد فوق اهم مسائلی است که با رعایت آنها میتوان عمر کارکرد گیربکس را بین 15 تا 35 درصد بالا برد. معروف ترین مدل گیربکس ZF4WG180 وZF4WG200 می باشد که برروی لودرها در انواع مدل کاملاً قابل رویت است. و لیفتراک های آلمانی لینده linde و یوهانگریش Juheinrich نیز اغلب از این مدل گیربکس استفاده می کنند. دسته موتور راست سابرینا
خرید و قیمت دسته موتور راست سابرینا
… تعمیر و فروش کمربند ایمنی انواع اتومبیل ایرانی و خارجی
تعویض تخصصی و فابریکی نوار کمربند ایمنی انواع اتومبیل

همه این دسته ها با توجه به نوع عملکردی که دارند، دارای قطعات مختلفی می باشند. بنابراین با در نظر گرفتن محدودیت های دسترسی و دمونتاژ گیربکس لیفتراک، استفاده کردن از قطعات با کیفیت در آن بسیار مهم می باشد. پس می توان در بازار انواع مختلفی از گیربکس لیفتراک را که توسط سازندگان اروپایی آسیایی و تولید می‌شوند را پیدا کرد.