شنبه ورود | من یک تاج گل ساختم!

شنبه ورود |  من یک تاج گل ساختم!

تاج گل درست کردم!

سلام دوست من!

آیا می توانم فقط بگویم، خیلی خوب است که در شروع یک شنبه پشت صفحه کلید من در PJ خود بنشینم؟ من این هفته وقت زیادی برای نوشتن صرف نکردم زیرا اخیراً کارم رو به اتمام است. من به خانه می آیم احساس می کنم نیروی زندگی ام توسط یک بچه خون آشام از من مکیده شده است، LOL! تنها چیزی که وقتی به خانه می رسم برای من باقی می ماند فقط انرژی کافی برای تهیه شام ​​و آماده کردن وسایل برای روز بعد است، بنابراین اگر اخیراً در MIA بوده ام عذرخواهی می کنم. من احساس خلاقیت یا پرحرفی خاصی نداشته ام. فقط خسته ام.

سوال برای شما آیا حجم کار در شغل شما کاهش می یابد؟ یا کار ثابت تر است؟ دارم متوجه می شوم که مال من این چرخه ها را دارد که در آن همه چیز برای چند هفته بسیار کند می شود، و سپس به همین ترتیب، بالا می رود، و اگر من در بالای آن نباشم، در جزئیات بسیار مدفون می شوم. به سرعت. اگر صفحات گسترده ردیابی من نبود، حالم به هم می خورد.

نکته جالب برای من این است که کار از نظر فنی سخت نیست. با این حال، این بسیار جزئیات محور است، و تمرکز کردن ساعت ها روی اطمینان از سازگاری اعداد و تاریخ و کپی در برنامه های مختلف، خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتم از من می گیرد.

به هر حال، همه چیز هنوز خوب پیش می رود و من کار را دوست دارم. ماه آینده چهارمین ماه من در آنجا خواهد بود و بالاخره دارم احساس آرامش می کنم.

اوایل این هفته یک تمرین تیم سازی برای ساخت تاج گل های بهاری داشتیم، و حدس بزنید چه چیزی؟ فهمیدم که من خیلی دوست دارم تاج گل درست کنم. میدونم خیلی تصادفی من باید یک تاج گل بهاری از قلمه های تازه درختان و درختچه های مزرعه کالج درست کنم و کاملاً آن را دوست داشتم.

من با گرفتن شاخه های زیتون به عنوان پایه و بستن آنها با سیم سبز گل شروع کردم. سپس قسمت های سفت ساقه ها را با قیچی جدا کردم. سپس، من فقط به اضافه کردن شاخه های مختلف برای پر کردن تاج گل ادامه دادم. من از شکوفه های گیلاس، مریم گلی و رزماری استفاده کردم.

فکر می‌کنم چیزی که بیشتر از همه در مورد تمرین دوست داشتم، فرآیند آزمایش ترکیب‌های مختلف رنگ‌ها و برگ‌ها بود تا ببینم تاج گل به کجا می‌رود. من فکر می کنم در مورد نداشتن برنامه و اجازه دادن به جریان خلاقیت چیزی بسیار آزاد است!

وقتی آن را به خانه آوردم، اولین کاری که کردم این بود که آن را روی درم گذاشتم و سپس حدود یک میلیون عکس از آن گرفتم.

اگر فرصت کردید تاج گل درست کنید، این کار را انجام دهید! شما فقط ممکن است آن را دوست داشته باشید. 🙂

به غیر از اینکه در محل کارم دفن شده بودم و در طول روز عطسه می کردم (در نور کال برای من فصل آلرژی است)، حالم خوب است. زندگی روی صفحه کلید شما چگونه بوده است؟ برنامه های سرگرم کننده ای برای بقیه امروز دارید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/saturday-check-in-i-made-a-wreath/