خرید My Stash: رژ لب مایع Honest Beauty Off Duty

در مورد پوشیدن، فقط مشکلی ندارد. من آن را به گردن رژ لب‌های مات Rouge Dior Forever می‌اندازم که از نظر قدرت ماندگاری من را برای تمام رژلب‌های مات دیگر ،اب کرده است. Off Duty برای روشن ماندن به اندازه کافی خوب است، اگر فقط نق می‌زنید، اما اگر آب بنوشید یا ،س‌های لثه‌ای میل می‌خورید، خوب است.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

وقتی صحبت از تماس‌های ویدیویی شد، آیا تا به حال احساس می‌کنید تمام کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید این است که در جلسات حضور یابند؟ این زندگی من برای نیمی از هفته است!

آیا تا به حال یکی از آن روزهایی را داشته اید که به داخل کیف آرایش خود نگاه کنید و یک جواهر گم شده پیدا کنید؟ این همان چیزی است که امروز صبح زم، رخ داد که من این رژ لب مایع صورتی گرم را از زیر خاک بیرون آوردم Honest Beauty به نام Off Duty (14.99 دلار). وقتی آن را کامل می پوشید، پاستلی و مات به نظر می رسد و تقریباً حال و هوای دهه 60 دارد. اگر آن را با آستر بالدار بپوشید واقعاً از بین می رود! من اخیراً واقعاً به این نگاه رسیده ام.

این چهره خانمی است که به شدت نیاز به کوتاه ، مو دارد، LOL! اوه، و خانمی که می‌خواهد در عرض 15 دقیقه یک تماس تصویری کار کند. 😬

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/،nest-beauty/s،pping-my-stash-،nest-beauty-off-duty-liquid-lipstick/به هر حال، این فرمول تا آنجا که رژ لب های مایع مات هستند، بسیار خوب است. اصلا خشک نمی شود و از خطوط لبم دور می ماند.