ثبت نام: OPI You Sustain Me، Fighting the Yuck، The Window Cover Saga، Lounge Pants و بیشتر!

همچنین درود.

من یک جفت از این جوگرها را از تارگت به قیمت 20 دلار ،یدم، و آنها بوسه سرآشپز هستند! خیلی نرم. و جیب دارند! من یک یا دو یا دوازده جفت دیگر می خواهم. هاها

کالیفرنیا به هاوایی؟

تنها چیزی که باید بگویم این است که هانتر داگ، در تمام طول راه! اگر در مورد دکور خانه (داستان زندگی من) دچار بلاتکلیفی هستید، اگر مسیر شکارچی داگ، را بروید، واقعاً نمی تو،د اشتباه کنید. من واقعا از این که ما چطور شد خوشحالم.

او به من گفت اگر بلافاصله بعد از نوشیدن قهوه مسواک بزنید، فقط مایعات را به دندان‌هایتان فشار می‌دهد و آنها را بیشتر لکه‌دار می‌کند. به گفته او، بهتر است از قبل مسواک بزنید تا تمام پلاک ها از بین برود تا قهوه/چای/هر چیزی که می نوشید کمتر به آن ب،بد.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

هیا! آیا در حال حاضر چهارشنبه است؟ سه روز است از خانه بیرون نرفته ام. قبل از اینکه به چرایی پشت آن بی،ه بپردازیم، به طوری که این موضوع تا حدودی با زیبایی مرتبط است، م، خودمراقبتی این هفته است. درخشش بی نهایت OPI در تو مرا حفظ کن.

علاوه بر پرداختن به چیزی که ما آن را “مبارزه با ،” می نامیم، مانند همه چیز بیرون پر سر و صدا بوده است. نمای بیرونی خانه ما در حال حاضر در حال رنگ آمیزی است (انجمن صاحبان خانه همه افراد محله ما را مجبور می کند هر چند سال یکبار این کار را انجام دهند) و به دلایلی صدای این نقاشان خاص بسیار زیاد است. کوبیدن، حفاری و انواع مز،فات در بیرون اتفاق می افتد. اعصابم خورد شده!

هرج و مرج در حیاط جلوی ما!

به هر حال، همه اینها به خوبی با سایه رنگی که انتخاب کردیم، بنجامین مور به سادگی سفید، بازی می کنند.

بنجامین مور به سادگی وایت

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-opi-you-sustain-me-fighting-the-yuck-the-window-covering-saga-lounge-pants-and-more/

فقط ماه ها طول کشید، اما ما بالا،ه تمام درمان های پنجره را انجام دادیم. و اکنون به اندازه کافی در مورد کل فرآیند می دانم که اگر مجبور شدم دوباره آن را انجام دهم.

به پرده هانتر داگ، فریاد بزنید!
آه، آشفتگی زندگی واقعی.

ال هاب به طور فعال برای انتقال ما به هاوایی مبارزه می کند. منظورم این است که… هوم‌بوی از روزی که او را ملاقات کردم با این زاویه کار کرده است (به نظر می‌رسد پسران محلی همیشه می‌خواهند به عقب برگردند)، اما اخیراً این موضوع به شدت افزایش یافته است. من در باره ی این موضوع احساسات متناقضی دارم.

از یک طرف ساحل…

توصیه هایی برای رنگ آمیزی دندان

ما غرق شدیم چون کانر واقعاً بیمار بود. 🙁 او بالا،ه به ویروس تنفسی مبتلا شد که در چند ماه گذشته در گردن ما موج می زد و بدن کوچکش را خشن کرده بود.

حالش خوب نبوده

هفته گذشته برای تمیز ، دندان هایم به دندانپزشک رفتم، و متخصص بهداشت دندان به من گفت که برای جلوگیری از لک شدن قهوه و چه چیزهای دیگر، بهترین زمان برای مسواک زدن در واقع *قبل از* نوشیدن نوشیدنی است – نه بلافاصله. بعد از.

من روز گذشته فیلم “جایی که ،وارها می خوانند” را در نتفلی، تماشا کردم که واقعاً از آن لذت بردم.

ناز، آره؟ من اخیراً چیزی برای ارغو، خامه ای داشتم.

هر ،ی. این چیزی است که در اینجا اتفاق افتاده است. پایان کارها چطور است؟

اما از جنبه روشن، می‌توانم پرده‌ها را ،شم (YAY) و همه پرده‌ها و سایه‌بان‌ها را ببندم تا مجبور نباشند ما را با لباس خواب 24 ساعته در حالی که داخل خانه هستیم ببینند.

پنجره ها و پرده ها و سایه های غلتکی، اوه من!

امروز او کمی بهتر است. فکر می‌کنم او سخت‌ترین بخش را پشت سر گذاشته و در نهایت رو به بهبودی است. انگشتان ضربدری.

رنگ آمیزی

حماسه پوشاننده پنجره 2022، همان چیزی که در نهایت به آن دست یافتیم

بهترین شلوار سالن

باشه دیگه چه خبره؟

فیلم برای اضافه ، به لیست شما

به طور خلاصه، به دلیل بیماری همه گیر، بچه های هم سن و سال او این شانس را نداشته اند که امواج معمولی ویروس هایی را که در جو، برایشان اتفاق می افتد بگذرانند. حالا همه چپ و راست دارند و مریض می شوند.