بررسی پالت سایه چشم برنز ناتاشا دنونا و نمونه ها

بررسی پالت سایه چشم برنز ناتاشا دنونا و نمونه ها

با پالت سایه چشم ناتاشا دنونا برنز به تابستان سلام کنید. دقیقاً همانطور که از نام پالت نشان می‌دهد، این افزودن به خط دنونا تماماً در مورد استقبال از رنگ‌های گرم زیبای درخشش برنز است. طلایی، مسی، قهوه ای، با رنگ زغال اخته و حتی رنگ بنفش. این جواهر دارای 15 سایه چشم است که هر کدام در حدود 1.28 گرم هستند که طیفی از کرم پودر مات، دو کروم پویا، فلزات خیره کننده و درخشان را شامل می شود.

این پالت 65 دلار آمریکا (قبل از مالیات) است که حدود 4.33 دلار در هر سایه است. این قیمت در مقایسه با پالت های بزرگتر ناتاشا دنونا مانند بیبا مناسب است. پالت سایه چشم بیبا کاملاً خنثی با قیمت 129 دلار به فروش می رسد و در مجموع 15 سایه (8.60 دلار به ازای هر سایه)، هر کدام 2.5 گرم عرضه می شود. اندازه تابه تقریبا دو برابر پالت برنز است که نشان دهنده قیمت آن است. اما برای من شخصاً هرگز نمی‌توانم از یک پالت سایه چشم استفاده کنم، بنابراین اندازه برنز عالی است. به عنوان یک یادداشت، اولین پالت های Denona (28 پالت سایه چشم به رنگ بنفش-آبی یا سبز-قهوه ای) به قیمت 239 دلار به فروش رسید که مطمئناً یک پنی بالا قیمت دارد! به نظر من واقعاً شگفت انگیز است که Denona اکنون پالت های سایه چشم با کالیبر کوچکتر را با قیمت های مقرون به صرفه تر معرفی کرده است.

پالت برنز زیبا است و به دلیل کیفیت عالی مطابق با شهرت ناتاشا دنونا است. سایه ها به راحتی با هم ترکیب می شوند، کرمی و رنگدانه می شوند و استفاده از آن لذت بخش است. این اولین خرید من از این سایز 15 تابه ای سایه چشم ناتاشا دنونا است. من صاحب پالت سایه چشم لیلا و طلایی او هستم که هم اندازه بیبا با قیمت 129 دلار است. من تفاوتی در کیفیت بین آنها و پالت برنز ندیدم. میزان سقوط در این پالت حداقل است، که من واقعا از آن لذت می برم. سایه‌های متالیک و دو کروم مانند «برنز واقعی» و «ابریشم» واقعاً با انگشت من بهتر اعمال می‌شوند، زیرا متوجه شدم که می‌توانم رنگدانه بیشتری در هنگام استفاده دریافت کنم. متوجه شدم که برخی از سایه‌ها، مانند «برنز واقعی» شفاف‌تر و براق‌تر هستند و به اندازه «درجه بالا» یا «رودیوم» جذاب‌تر نیستند. اگر می‌خواستم ظاهری قوی‌تر داشته باشم، باید چندین بار رنگ را برای ظاهری جسورانه انتخاب می‌کردم. آنها به خوبی بسته بندی می شدند و تکه تکه یا حجیم به نظر نمی رسیدند.

اگر بتوانم چند پیشنهاد در مورد آنچه که دوست دارم در این پالت ببینم ارائه کنم، دو چیز اصلی خواهد بود. اول، من دوست دارم اگر دنونا یک سایه تنظیم/انتقال سفید یا کرم داشته باشد. من همیشه قبل از استفاده از سایه چشم یک کانسیلر را روی پلک هایم می زنم و عادت دارم آنها را طوری تنظیم کنم که چروک نشود. متأسفانه باید برای ست کردن کانسیلر خود به یک پالت دیگر دست بزنم. دوم، من به استفاده از سایه قهوه‌ای خنثی/خنک یا قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای در چین خود عادت دارم، که این پالت وجود ندارد. متوجه شدم که “Beach” نزدیکترین سایه به سایه ترجیحی من است، اما برای رنگ پوست من بسیار نارنجی بود، همانطور که “Sundown” بود. متناوبا، “Suntan” برای رنگ پوست من بسیار گرم و تیره بود. دوباره، مجبور شدم به پالت دیگری دست پیدا کنم تا پالت برنز را تکمیل کنم تا ظاهر مورد نظر خود را ایجاد کنم. علاوه بر این، هر سه سایه ذکر شده در بالا در چشم من کاملاً شبیه به نظر می رسیدند، اگرچه در تابه به عنوان سایه های مختلف نارنجی گرم کاملاً متفاوت به نظر می رسند.

نمونه ها

ردیف بالا – از چپ به راست؛ رودیوم، شیرجه عمیق، غروب آفتاب، برنزه شدن، مس واقعی

ردیف وسط – از چپ به راست؛ برنز واقعی، برجستگی، آلیاژ، درجه بالا، ماگما

ردیف پایین – از چپ به راست؛ ساحل، ابریشم، سعادت، پالادیوم، درخشان

من تمایل دارم به سمت پالت‌های با رنگ سرد بیاموزم، اما سایه‌های زیبای مس و طلایی واقعاً مرا جذب کرد. این پالت کاملاً متنوع است زیرا رنگ بنفش یا زغال‌اخته در نهایت می‌تواند ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کند. اگرچه این پالت سایه چشم Natasha Denona مورد علاقه من نیست، اما من واقعاً دوست دارم این پالت را در مجموعه خود داشته باشم و زمانی که بخواهم یک ظاهر برنزی زیبا داشته باشم به دنبال آن خواهم بود. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم او چه چیز دیگری برای ما آماده کرده است.

افکار نهایی

به طور کلی، من این زیبایی برنز را توصیه می کنم زیرا این پالت ناتاشا دنونا عالی است. من می دانم که وقتی برای آماده شدن عجله دارم و به پالتی نیاز دارم که همیشه اجرا کند، برنز به راحتی می توان دریافت کرد. این پالت چه در مات‌هایی باشد که کاملاً ترکیب می‌شوند، تکه‌تکه نیستند و ماندگاری طولانی‌مدت دارند، یا درخشش‌هایی که رنگدانه دارند، می‌درخشند و ظاهری دارند، این پالت یک برد است. شما می توانید با پالت برنز، از روز تا شب، یا طبیعی تا گلم، ظاهرهای کاملاً متفاوتی ایجاد کنید، سایه ها به خوبی با هم کار می کنند و با داستان رنگ منسجم هستند. من یک طرفدار هستم!

طرفداران

  • قیمت هر سایه معقول است

  • بافت های مختلف یک مزیت هستند (مات، متالیک، دو کروم)

  • مناسب پوست های مختلف

  • بسته بندی فشرده

  • برای سفر عالیه

  • آسان برای مخلوط کردن

  • رنگدانه دار

  • بدون پارابن و بدون ظلم

منفی

  • برخی از سایه های فلزی شفاف هستند

  • برخی از سایه ها روی چشم شبیه به هم هستند

  • بدون سایه چین با رنگ سرد

  • بدون سایه تنظیم/انتقال

منبع: https://www.poutsopretty.com/natasha-denona-bronze-eyeshadow-palette-review-and-swatches/