اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌

هاست فضایی از یک کامپیوتر است که توسط اینترنت به شبکه های داده متصل می شود. بطور کلی و ساده، بخش اصلی سرعت یک وبسایت بخصوص در زمانی که کاربران زیادی روی سایت هستند، به هاست و سرور برمیگردد. توصیه می شود برای اشتن سرعت بهتر، حتما از هاست و سرور مجازی قوی استفاده کنید. بایدو را شاید صرفا در چین استفاده کنند چراکه موتور جستجوگر قدرتمند چینی است. این وبسایت در چین بیش از 80 درصد جستجو ها را در اختیار دارد؛ با این حال با داشتن حدود 1.7 درصد از جستجوی جهانی، در رتبه سوم موتور های جستجو قرار می گیرد.

رتبه بالای وبسایت یک کسب و کار در نتایج جستجو‌ی گوگل منجر به افزایش بازدید و افزایش آگاهی از برند خواهد شد که جلب توجه بیشتر مشتریان بالقوه و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. انجام سئو بصورت اصولی به کسب و کارها کمک می‌کند میزان بازدید و اعتبار خود را افزایش دهند. اگر سایت شما برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.

بررسی کلمات کلیدی رتبه گرفته در سایت

زامبی پیج‌ها صفحاتی در وبسایت شما هستند که ترافیکی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه فقط آنجا هستند. صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند. این به آن معنا است که با حذف کردن و یا بروز رسانی کردن و به دنبال آن بهینه سازی کردن زامبی پیج‌ها، می‌توانید رتبه‌های بهتری کسب کرده و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. رسیدن به سه رتبه برتر برای کلمات کلیدی مهم برای کسب و کار شما، تاثیر بسزایی در افزایش سرنخ‌های فروش سایت خواهد داشت. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. آمارهای مختلف بیانگر تاثیر بسزای رتبه گوگل سایت در میزان بازدید دریافتی از گوگل دارد.

هدف ما فقط کسب جایگاه در گوگل نیست بلکه پاسخ به نیاز مخاطبینی است که از مجراهای مختلفی به دنبال جواب خود هستند. در گذشته یک کارشناس سئو با چند تکنیک به موفقیت می‌رسید اما امروزه رمز موفقیت در موتورهای جستجو براساس ارتباط و تعامل کاربر با سایت سنجیده می‌شود. در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

اصول سئو چیست ؟ 24 اصل لازم برای رسیدن به رتبه یک فرادرس مجله‌ ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد. AMP برای وب سایت های پر محتوا (مانند مجلات خبری یا وبلاگ های بزرگتر) میتواند بسیار مفید باشد. اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، پلاگین رسمی AMP در مخزن وردپرس وجود دارد و به شما در پیاده سازی آن کمک می کند. علاوه بر این، سرعت صفحه یک فاکتور رتبه بندی تایید شده توسط گوگل نیز است. خوشبختانه، اکثر توسعه دهندگان این روزها به موضوع سازگاری وب سایت با موبایل توجه می کنند، بنابراین اگر یک تم وردپرسی با کیفیت را انتخاب کنید، نباید مشکلی وجود داشته باشد.

سئو تکنیکال Technical SEO

این نکته را در کسب درآمد اینترنتی به ياد باید داشته باشید که بازدید بیشتر به معنی مشتری بیشتر و خرید بیشتر و در نهایت سود بیشتر است. ما در یک مقالۀ جداگانه به‌طور کامل درمورد تحقیق کلمۀ کلیدی صحبت کرده‌ایم. حالا که با مفهوم کیورد ریسرچ آشنا شدیم، بهتر است ببیینم این کار در چه مراحلی انجام می‌شود.

اما واقعاً seo چیست و چگونه می‌تواند به افزایش ترافیک سایت کمک کند؟ این مقاله درباره سئو میباشد و در آن به موارد زیر میپردازیم. سئو سایت به معنی پاسخ دادن به جستجوهای کاربران با محتوای مرتبط و باکیفیت، و به وجود آوردن بهترین تجربۀ کاربری ممکن برای آن‌هاست. اگر در سئو تجربه زیادی ندارید و با این روش‌های پرخطر آشنا نیستید، استفاده از آن‌ها به شما توصیه نمی‌شود.

PBN از جمله تکنیک های سئو کلاه سیاه است که اگر درست پیاده سازی نشود، احتمال پنالتی شدن توسط گوگل را افزایش می دهد. استفاده از تعداد مشخصی کلمات کلیدی در هر محتوا برای گرفتن رتبه مناسب در موتور های جستجو، چگالی کلمات کلیدی می گویند که نسبتی است از تعداد به کار رفته کلمه کلیدی بر حجم کل کلمات محتوا. با آپدیت های مختلف گوگل، اهمیت چگالی کلمات کلیدی کاهش یافته و باید بدانیم نسبت دقیقی از این فاکتور وجود ندارد. این الگوریتم توسط گوگل تایید نشده و این اصطلاح را صنعت سئو روی این ویژگی قرار داده است. از حدود سال 2014 برای جستجوی محلی، رتبه بندی ها، نقشه گوگل و لینک از دایرکتوری های محلی با اهمیت شد و این الگوریتم با نام کبوتر روی کسب و کار های محلی اثر بسیار خوبی گذاشت.

  • نقطه رضایت ما از سئو وقتی هست که چرخه مدل رشد و “مدل کسب و کار جامع” اتفاق بیافتد و نام برندِ ما بیشتر از کلمات دیگر، جستجو شود و یا حتی با تایپ مستقیم اسم سایت، ما را پیدا کنند.
  • سلام دوست عزیز
    خوشحالیم که این صفحه مورد توجه شما قرار گرفته است.
  • اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگ‌هایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمی‌کنم.

معیاری به نام دشواری کلمه کلیدی می تواند به شما در این امر کمک کند. گوگل از هزاران کارمند خود تحت عنوان ارزیابی کنندگان کیفیت نتایج جستجو تحت شرایطی خاص استفاده می کند تا آنها به ارزیابی دقیق تر نتایج جستجو و امتیازدهی به کیفیت صفحات جستجو شده بپردازند. همانند دیگر سیستم های پیچیده، الگویتم گوگل هم همواره نیاز به بروزرسانی و بهینه سازی دارد. در کنار بروزسانی های کوچک تری که هر روز در الگوریتم گوگل اتفاق می افتند، گوگل معمولا بروزرسانی های بسیار مهمی را هم هر سال پیاده سازی میکند. خیلی ساده بگوییم، سئو تمامی اقداماتیست که باعث می شود گوگل وب سایت شما را منبعی معتبر قلمداد کرده و آن را در رتبه ای بالاتر قرار دهد. اگر کاربران تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدئو Dwell Time را در سایت بالا می‌برد و به شما توصیه می‌کنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحات خود حتماً استفاده کنید.