آخرین Ulta Haul، و پنجشنبه سلام!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

در مورد زیبایی، هفته گذشته به Ulta رفتم زیرا 1) به یک لحظه نیاز داشتم و 2) مواد اولیه من کم شده بود.

پنجشنبه مبارک دوست من چطور پیش می رود؟ می د،د در چند هفته گذشته چه چیزی را کشف کردم؟ اگر به ،ی نیاز دارید که با او به مدت 45 دقیقه در مورد پرده ها در مقابل سایه های غلتکی در مقابل پرده ها چت کنید، من دختر شما هستم.

آیا من واقعا یک نمایش اسلاید در مورد پرده ایجاد کردم؟ شما BETCHA.

زندگی در این نقطه خوب اما پر مشغله بوده است. وقتی تقویم خانوادگی مان را فریب نمی دهم یا کانر را به یک ک، رقص یا بازی نمی برم، زندگی، کار و همه چیز را متعادل می کنم. می دونی این چجوریه. من اخیراً در مورد چگونگی مدیریت همه آن فکر می‌کنم، و فکر می‌کردم از چه سیستم‌هایی برای پیگیری استفاده می‌کنید؟

به هر حال، سلام از خانه من که امیدوارم به زودی پر از سایه غلتکی شود، LOL! من باید به خودم بگویم که به زودی از بین می رود، وگرنه ممکن است خیلی زود عقلم را از دست بدهم.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/latest-ulta-haul-and-a-thursday-،o/

ما یک تقویم خانوادگی مرکزی داریم که من و ال هاب به اشتراک می گذاریم. من همچنین اخیراً شروع به استفاده از ویژگی یادآوری در تلفن خود کردم و واقعاً کمک زیادی می کند زیرا احساس نمی کنم مجبور باشم آنقدر در ذهنم حمل کنم. به هر حال، من دوست دارم بشنوم که شما از چه چیزی برای سازماندهی زندگی خود و خانواده خود استفاده می کنید.

هیچ ، هرگز به من نگفت که بزرگسالی شامل اذیت شدن از طناب های روی پرده ها یا فکر ، به تکنیک های مختلف نصب سایه غلتکی در ساعت 3 صبح است!

بازگشت به اولتا. من لوسیون بدن (، مرطوب کننده خوب CeraVe، البته با پمپ)، یک ماسک موی نرم کننده عمیق ترمیم کننده هاسک (یال من به مقداری TLC جدی نیاز دارد)، یک لاک ژل OPI در سایه Half Past Nude (رنگ پریده است) ،یدم. صورتی گرم که کمی تیره تر از حمام حباب است)، و چون کانر همراه من بود، برای او یک بطری لاک ناخن نارنجی از خط تولید سالی هانسن Insta-Dri ،یدم.

یک م،کور همسان من و مامان!

اگر دختر بچه ای دارید که عاشق رنگ ، ناخن هایش است، Insta-Dris بهترین هستند! فقط حدود 10 دقیقه طول می کشد تا ناخن های شما به طور کامل سفت شوند. این تنها لاکی است که برای آن بی حرکت می نشیند.

چرا وقتی وسایل اولیه مانند خمیر دندان یا لوسیون یا تیغ تمام می شود، همه در یک زمان وحشتناک اتفاق می افتد؟ این دیوانه است.

آ،ین چیزی که ،یدم یک بطری دیگر از ، ضد آفتاب معدنی UV Avene Solaire بود. آ، هفته گذشته آن را روی پچ کدو تنبل پوشیدم و حتی با وجود اینکه تمام روز زیر نور آفتاب بودم – و بدون کلاه، بد است! – من هیچ رنگی انتخاب نکردم. امیدوارم Avene *هرگز* این ضد آفتاب را قطع نکند، زیرا این ، ضد آفتاب مورد علاقه من از بین تمام ضدآفتاب هایی است که در دو سال گذشته امتحان کرده ام، و دختر، من یک تن را امتحان کرده ام. اگر قبلا این کار را نکرده اید، آن را امتحان کنید!