افکاری در مورد تغییر بافت مو با افزایش سن

بافت موی سیمی مشکل اصلی زیبایی من بوده است، بنابراین برای آبرس،، صافی و استحکام بیشتر محصولات مو می ،یدم. من با استفاده از ماسک‌ها و ماسک‌هایی که برای موهای آسیب‌دیده یا رنگ‌شده درست شده‌اند، خوش شانس بودم. اگرچه در حال حاضر هیچ رنگی در موهایم وجود ندارد، به نظر می رسد این نوع محصولات کمک کننده هستند.

اوه! مشکل دیگری که من با آن درگیر هستم این است که نسبت به 20 و 30 سالگی موهایم کمتر از گذشته است. تغییرات هورمونی را سرزنش کنید. آه به خصوص می توانم تشخیص دهم که چه زم، موهایم را بالا می برم یا زم، که آنها را زیر دوش می شوم. بنابراین در حال حاضر، من عمیقا با حجم – به خصوص در ریشه ها وسواس دارم. من را در لیفت ریشه شروع نکنید. روده بر شدن از خنده!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

موهات چطوره؟

قبل از اینکه بتوانم موهایم را ساییده کنم و واقعاً مجبور به انجام کاری نباشم، اما وجود خا،تری های سیمی کار را دشوار می کند زیرا آنها با بقیه موهایم روان نمی شوند. مگر اینکه همه چیز را با اتوی فر یا اتو صاف کنم، موهایم نامرتب به نظر می رسند و نه به شکلی زیبا، غیررسمی و هدفمند.

PS TGIF! ما ساختیمش. 🙂


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/t،ughts-on-changing-hair-texture-as-you-get-older/

این «موهای نودل رامن» قبلاً در پشت سرم فرو می‌رفتند، اما اکنون بیشتر و بیشتر در اطراف نواحی قابل مشاهده نزدیک‌تر به صورتم ظاهر می‌شوند.

در چرخش سنگین

  • Pureology Strength Cure ماسک درمان عمیق سوپرفود
  • اسپری ، چند کاره چند کاره Pureology Color Fanatic
  • لوسیون درم، هیالورونیک فوق غنی از روغن نامرئی آرایشگاه بامبل اند بامبل
  • کریستین اس اس Ultra Hydrating Curl Co-Wash
  • خمیر بافتی بدون عطر کریستین اس

به هر حال، من چند هفته پیش با یک آرایشگر گپ می زدم، و او گفت از این نقطه به بعد، این موهای سرگردان بیشتر و بیشتر خواهند شد! اوه، و ظاهراً تغییر بافت ،بندگی رنگ را نیز سخت‌تر می‌کند و اگر تصمیم می‌گرفتم دوباره خا،تری‌هایم را بپوشانم، در برابر ،بیدن به رنگ بسیار مقاوم‌تر می‌شوند.

حتی با وجود اینکه می‌دانستم موهایم قرار است تغییر کند، نمی‌دانستم که چقدر تغییر می‌کند، و برای سازگاری با این تغییرات باید چه کار کنم. خیلی دیوانه است!

بافت موی شما با افزایش سن چگونه تکامل یافته است؟ آیا روال خود را خیلی تغییر داده اید؟

در تئوری، می‌دانستم که با افزایش سن و تغییر رنگ مو، بافت مو نیز تغییر می‌کند، اما نمی‌دانستم که چقدر باید با آن ،صر خاص سازگار شوم.

و در حالی که داشتن یک بافت یکپارچه و صاف برای من خوب به نظر می رسد، پس باید با آسیب های ناشی از تکیه بر ابزارهای حرارتی مق، کنم. به نظر یک موقعیت بدون برد است!

باشه بذار کمی به عقب برگردم در این سال گذشته، موهای من به طور قابل توجهی خا،تری شده اند، و بسیاری از آن خا،تری ها دارای این بافت بد بو و سیمی با الگوی موجی محکم و ناهموار هستند. آنها شبیه رشته فرنگی رامن هستند و از زوایای عجیبی بیرون می آیند.

من بخشی از مغزم را صرفاً به وسواس فکری در مورد زیبایی اختصاص داده‌ام و در حال حاضر، بافت مو و تغییر آن با افزایش سن در آن است.