گروه صنایع شیشه گیلان

گروه صنایع شیشه گیلان

به همین دلیل هدایت گرما و یا سرما بین جداره دو شیشه کاهش یافته و از انتقال گرما یا برودت و همچنین صدا از طریق پنجره بین دو محیط داخل و خارج به نحو چشمگیری کاسته می شود. این نوع شیشه ها به طور مشخص عایق امواج با طول موج بلند یا امواج مادون قرمز بوده و در جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی داخل ساختمانها بسیار موثر می باشند. ایجاد یک نوع پوشش از جنس اکسید فلزی بر روی یک طرف شیشه باعث می شود که این شیشه ها تا حدود زیادی از عبور امواج مادون قرمز و انرژی حرارتی جلوگیری نموده و آن را به داخل ساختمان منعکس نمایند.

  • گاهی از شیشه 4 میل ساختمانی برای تولید محصولات دیگر شیشه نیز استفاده می شود.
  • محصولات شیشه‌ای دکوری فرکو که‌با شیشه خم ساخته میشه، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع میزهای تمام شیشه بسیار زیبا با طراحی خاصه.
  • قابل ذکره‌ که‌شیشه خم بدلیل همین خاصیتی که‌داره ، از تمام شیشه‌های تخت سکوریت نشده مقاوم‌تره.
  • شیشه‌های رنگی ترنسپرنت در واقع با استفاده از نوعی لیبل رنگی که‌بر سطح شیشه چسبانده می‌شه ، به‌صورت رنگی در میان.

در رابطه با فروش شیشه‌ سکوریت راه‌های مختلفی وجود دارد که روش بدون واسطه بسیار پرطرفدار و عالی است. زیرا شما از کیفیت محصول خریداری خود اطمینان حاصل کرده و برای خرید کالای خود قیمت معقول و مناسبی را پرداخت خواهید کرد. در واقع فوشگاه‌های اینترنتی کالاها را بطور مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده و خریدار می‌رساند.

فروش عمده سقف کاذب 60×60 + ابزار زیرسازی

محصولاتی که داخل مقاله در موردشون صحبت کردین خیلی متنوع و گسترده هستن . واقعا تمام این محصولات با شیشه و در ایران تولید میشن ؟ به عنوان یک ایرانی از اینکه در صنعت شیشه سازی اینقدر پیشرفت داشتیم خیلی خوشحال شدم . کابین شیشه‌ای دوش یا حمام علاوه بر اینکه یک دکور لوکس محسوب می‌شه یک وسیله کاربردی در حمام و سرویس بهداشتی نیز هست.

محصولات کارخانه تولیدی شیشه سپنتا گلس

این شیشه ها برای ساخت انواع نماهای شیشه ای مانند کرتین وال، اسپایدر و … کارخانه شیشه سکوریت در اصفهان بهترین نوع شیشه سکوریت را با بهترین قیمت در بازار به فروش می رساند. قیمت شیشه سکوریت در کارخانه اصفهان با توجه به نوع شیشه، ضخامت شیشه، ابعاد درخواستی شیشه، نحوه سکوریت آن و براق یا مات بودن شیشه محاسبه می گردد. از انواع شیشه سکوریت تولیدی در این کارخانه می توان به شیشه سکوریت مغازه، شیشه سکوریت مات، شیشه سکوریت رفلکس و شیشه سکوریت سفید و درب شیشه ای سکوریت اشاره کرد.

فروش و اجرای سقف کاذب/آسمان مجازی/کشسان/چراغ خطی/لمینت

تمامی شیشه ها از نوع درجه یک بوده و فرآیند تولید با ماشین آلات صنعتی و بندینگ ( اسپیسر خم) صورت می پذیرد. بله دوست عزیز قیمت محصولات در کارخانه به قیمت تولیدی محاسبه می www.zymaco.net گردد . بله دوست عزیز شیشه خم در انواع تناز رنگی دلخواه شما تولید می شود . معمولا در ساخت حمام‌های لاکچری برای زیباسازی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی ، از کابین دوش شیشه‌ای استفاده می‌کنن. این کابین‌های شیشه‌ای می‌تونن، مثل یک استوانه یا یک مکعب مستطیل باشن که‌تماما از جنس شیشه هستن و در وسط حمام قرار می‌گیرن. معمولا شرکت‌ها و اداره‌جات مختلف سعی می‌کنن برای میزهای پرسنل خودشون ، از طرح‌های ساده ولی شیک استفاده کنن.