کپشن آموزنده و زیبا درباره زندگی، موفقیت و عشق

ـ خودرو در سرعت ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر در ساعت کمترین سوخت را مصرف میکند. ـ میزان انرزی که خورشید در یک ثانیه تولید میکند؛ برای تولید برق مورد نیاز تمام کشورهای جهان در مدت یک میلیون سال کافی است. ـ تعداد حشرات موجود در ۵/۲ کیلومترمربع زمین کشاورزی از انسانهای موجود در کل دنیا بیشتر است. مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.

» بیش ترین محبوبیت را در میان انگلیسی زبان ها دارد. در یک سانتی متری پوست شما 12 متر عصب و 4 متر رگ و مویرگ است.. اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

بلندترین مردان جهان در هلند زندگی می کنند، متوسط قد آن ها 183 سانتیمتر است، بلندترین زنان جهان در کشور لتونی هستند، متوسط قد آن ها 170 سانتیمتر است. 10.آیا می دانید مساحت کره زمین 515 میلیون کیلومتر می باشد. آیا میدانید…سبک ترین پستاندار خفاش خوک بینی کیتی نام دارد که وزنش از یک سکه ی کمتر است. این مطلب علاوه بر پرداختن به موضوعات بالا، دانستنی ها و نکات جالب، به برخی از باورهای غلطی که بین مردم رایج است نیز پرداخته و سعی در اصلاح آنها خواهد داشت. ـ وزن جگر انسان حدود 1/3 کیلوگرم است وبزرگترین غده در بدن است .

کپشن آموزنده و زیبا درباره زندگی، موفقیت و عشق این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. دانستنی های جالب و کوتاه– آیا می دانستید هنگامی که عطسه می کنید، قلب شما برای یک میلی ثانیه متوقف می شود. در چین، به مردان خدمات بسیار غیر معمولی را ارائه می دهند – احساس بارداری و زایمان. به طور شگفت انگیزی بسیاری از مردان می خواهند که این کار را انجام دهند.

  • در این بخش به بررسی و معرفی دانستنی های جالب درباره موبایل درباره نکات استفاده از این دستگاه می پردازیم.
  • ـ از آنجا که زنبور عسل بی نظمی را دوست ندارد،‌ اگر جلوی کندوی آنها بایستید و مانع رفت و آمد آنها شوید به شما حمله خواهند کرد.
  • پرفروش ترین موبایل هوشمند اپل، موبایل آیفون 5 می باشد که بیش از 70 میلیون نمونه از این مدل در جهان به فروش رسیده است.
  • ـ از آنجا که آب رنگ قرمز را جذب می‌کند ، رنگ آب را سبز مایل به آبی میبینیم.
  • بلژیک تنها کشوری است که فیلمهای غیر اخلاقی را سانسور نمیکند.
  • ـ در سال ۱۹۸۰ بوتان تنها کشور جهان بود که تلفن نداشت.

23.آیا می دانید افراد مبتلا به ایدز روزانه نفر هستند. 22.آیا می دانید نقره می تواند 650 نوع میکروب را از بین ببرد ومواد ضد عفونی قوی است . 15.آیا می دانید 33 میلیارد الکترون در هر قطره آب وجود دارد. آیا می دانید کهکشان راه شیری 100 میلیون ستاره و یا بیشتر دارد. 5.آیا می دانید خطوط هوایی آمریکا با حذف یک زیتون از سالاد هر مسافر توانست 40 هزار دلار صرفه جویی نماید.

آتش هیچ سایه ای ندارد زیرا آتش خودش منبع نور است و هنگامی که پرتو نور تولید شده از آتش مسدود می شود، سایه ها ظاهر می شوند. بازی ” سنگ، کاغذ، قیچی ” یک فدراسیون بین المللی دارد و از سال 2002 مسابقات سالانه بین المللی با جایزه 50،000 دلاری برگزار می شود. کلاه ایمنی فضانوردان دستگاه های خاصی برای خاراندن بینی دارد. 28.آیا می دانید حنجره زرافه دارای تار صوتی نیست و او گنگ است. 26.آیا می دانید لایه پوستی آرنج دست هر 10 روز یک بار عوض می گردد. 25.آیا می دانید پخش موسیقی برای مرغ سبب می شود او بزرگترین تخم را بگذارد.

دانستنی های جالب و خواندنی درباره سگ ها

14- انرژی پرارزشتان را بر سر شایعه سازی، هیولاهای انرژی خوار، مسائل مربوط به گذشته، افکار منفی و یا آنچه بدان کنترل ندارید هدر ندهید. 8- با افراد بالای 70 و زیر 6 سال اوقات بیشتری صرف کنید. 3- با استفاده از ویدئو برنامه های تلویزیونی آخر شب و مورد علاقه تان را ضبط کنید، و خواب بیشتری کنید. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

مطالب مرتبط

در ادامه این اطلاعات و دانستنی های جالب درباره موبایل را در بخش های مختلف مورد بررسی قرار دانستنیهای تاریخی می دهیم. سگ ها و رفتار های آنها برای بسیاری از ما جالب و شگفت انگیز است؛ و خیلی وقت ها دوست داریم درباره آن ها چیز های بیشتری بدانیم. دانستنی های جالب درباره سگ ها علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی، نگرش ما نیز نسبت به آن ها دچار تغییر خواهد شد. در این مقاله به بررسی برخی از مهم ترین دانستنی های جالب درباره موبایل پرداختیم. برخی از این نکات بسیار مهم بوده و کاربران حتما باید در هنگام استفاده از موبایل های خود به این کات توجه داشته باشند. برخی از اطلاعات نیز تنها جنبه خبری داشته و به اطلاعات عمومی کاربران می افزاید.

موبایل های هوشمند یکی از کثیف ترین دستگاه های اطراف ما هستند. به طور متوسط هوش سگ ها به اندازه هوش یک کودک 2 ساله انسان است. » خواننده و آهنگساز موسیقی راک انگلیسی در آخر موسیقی «یک روز از زندگی» یک نوع صدای اولتراسونیک را قرار داد که فقط سگ ها قادر به شنیدن آن هستند. انسان ها و سگ ها تنها گونه هایی هستند که می توانند از طریق چشم ارتباط برقرار کنند و سگ ها فقط با انسان چنین ارتباطی دارند. این سن در میان سگ ها، سن بسیار زیادی محسوب می شود، مثل این می ماند که یک انسان 183 سال عمر کرده باشد. سلام مطالبتون غلط علمی داشت به عنوان مثال اونجایی که نوشتید تنها جایی که خون نداره قرنیس، در صورتی که عدسی چشم هم فاقد عروق خونی است…

نوشته های مردم همیشه در صحنه! (شبکه های اجتماعی)

اثر زبان– یونانیان باستان از ادرار خود برای تمیز کردن و سفید کردن دندان های شان استفاده می کردند. اثر زبان شما مانند اثر انگشتان شما منحصر به فرد است. پنج گونه مار در سراسر جهان وجود دارد که می توانند پرواز کنند.