که جزئیات آن را برایتان شرح میدهیم

یک دوربین مناسب حتما باید بتواند در شب هم کار کند و قابلیت دید در شب داشته باشد. قیمت دوربین های مداربسته سونی بر اساس نوع چیپ­ست به کار رفته در آن و میزان رزولوشن دوربین متغیر می باشد. پیشنهاد ما به عنوان یک مشاور در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی به شما ، نصب دزدگیر اماکن در سرخرود به عنوان اولین و مهم ترین راه برای اطلاع رسانی ورود افراد غریبه به منزل ، اداره ، کارخانه و… با توجه به اینکه برندهای بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارند ، یک مشاور مجرب می تواند یک یا چند برند مناسب را با توجه به حوزه ی کاری شما پیشنهاد بدهد . پس از انتخاب دوربین و خرید از شرکت معتبر ، انتخاب یک تیم نصب حرفه ای نصب دوربین مهمترین کاری است که مشاور پروژه می تواند برای شما انجام دهد. کارشناسان ماهر کوماکس تصویر برای تعمیر دزدگیر اماکن شما در هر ساعت از شبانه روز در صحنه حاضر میشوند. این دستگاه ها قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند و می توانید با ارسال کد های مشخصی عملکرد دزدگیر منزل خود را کنترل کنید.

از معایب این نوع از سیستم های امنیتی این است که ممکن است آنتن دهی شبکه تلفن همراه در منطقه و محل مورد نظر ضعیف باشد و یا گاهی با اختلال مواجه شود. شرکت اکسیس محصولاتی همچون دوربین های امنیتی مداربسته ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی آنها و محصولات کنترل دسترسی به همراه نرم افزار مدیریت ویدئو حرفه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) از جمله محصولات این شرکت می باشند. چرا که ویدئو ها به جای کابل، از طریق بستر شبکه آی پی ارسال میشوند. این شرکت از طریق ارائه راهکارها و تجهیزات تحت شبکه به روز و حرفه ای در میان کاربران محبوبیت خود به دست آورده است و به همین دلیل جزء پیش رو ترین شرکت های تولید کننده این محصولات به شمار می آید. با استفاده از نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته کاربران می توانند تصاویر دوربین های امنیتی خود را از طریق اینترنت در هر مکانی رصد کنند. ترمینال تلفن کننده: در دفتر راهنمای نصب دزدگیر اماکن ترمینال تلفن کننده با علامت مختصر G۱ نمایش داده میشود.

این نرم افزار برای نظارت از راه دور، پخش زنده از دستگاه DVR و NVR، کنترل دوربین تحت شبکه، پخش فایل های ضبط شده، مدیریت تصاویر، کنترل خروجی زنگ هشدار و کنترل دوربین PTZ استفاده می شود. این شرکت برای مشاهده و مدیریت تصاویر مداربسته بر روی گوشی نرم افزار Smart PSS را ارائه نموده است. به طوری که اگر نتوانید بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته را انتخاب کنید؛ تصاویر قابل قبولی نخواهید داشت. داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد. ریموت دستگاه کار نمی کند و یا تاخیر دارد. این سیستمها میتوانند همانند یک نگهبان خبره، به صورت ۲۴ ساعته در هر هفت روز هفته، به تامین امنیت محل زندگی یا کار شما کمک کنند. لذا تامین امنیت این بخش از خانه بسیار مهم است بنابراین توصیه می کنیم در حیاط خلوت نیز یک دوربین مداربسته نصب کنید.

از جمله قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به امکان پخش زنده، ضبط تصاویر مداربسته، امکان جستجو و بازپخش تصاویر از راه دور، بک آپ گیری از فایل ها و … کارگاه نصب دزدگیر اماکن در این آموزشگاه به انواع مدل های دزدگیر مجهز شده و نصب دزدگیر اماکن را به صورت عملی به شما آموزش می دهد. طراحی ظاهری زیبا و شیک دزدگیر اماکن اولین نکته ای است که به چشم شما می خورد. دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت به چه صورت کار می کند؟ مسمومیت با گاز مونوکسید کربن می تواند علائمی مانند از دست دادن هوشیاری ، گیجی ، تهوع و سردرد ایجاد کند. نرم افزار iVMS-4500 یکی از نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته برای اندروید است که در تلفن همراه با سیستم عامل اندروید (نسخه 4.0 یا بالاتر) مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل نوآوری و تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. بالا بودن تنوع محصولات هایک ویژن این برند را منحصر به فرد کرده است که علاوه بر دوربین های مداربسته و دستگاههای ضبط، سایر محصولاتی که در خط تولید هایک ویژن قرار دارند شامل دستگاه های هیبریدی، سوئیچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه توزیع کننده، دستگاه اینترکام، اکسس کنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، کارت های هوشمند الکترونیکی، ماژول های امنیتی، قفل های مغناطیسی و … شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشمگیر می باشد. دوربینهای مداربسته سونی همانند سایر برندهای این نوع دوربین، دارای تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) می باشند. 1-دزدگیر اماکن بدون تلفن کننده :دزدگیر های اماکن بدون تلفن کننده همان طور که از نامشان پیداست آن دسته از دزدگیرهایی هستند که دارای تلفن کننده نمی باشند این نوع دزدگیرهای اماکن بیشتر در مکان هایی نصب می شوند که شخص فقط تمایل دارد درصورت تحریک سنسورها یک آلارم و یک آژیر دریافت نماید مثلا شما برای انبار خود نگهبان استخدام کرده اید و نگهبان بیرون انبار مشغول نگهبانی است اگر سنسورهای داخل انبار تحریک شوند با بلند شدن صدای آژیر نگهبان پیگیری های لازمه را انجام می دهد و یا اینکه شما برای منزل مسکونی و یا ویلای شخصی خود سرایدار استخدام کرده اید هرگاه سنسورهای داخل منزل مسکونی و یا ویلای شما تحریک شوند با به صدا در آمدن آژیر سرایدار آگاه شده و اقدامات لازم را انجام میدهد نقطه ضعف این مدل دستگاه در این است که اگر مثلا نگهبان و یا سرایدار شما در محل برای لحظاتی حظور نداشته باشد عملا صدای آژیر جز ایجاد رعب و وحشت برای سارق کار دیگری نخواهد کرد و سارق می تواند در مدت زمان کوتاهی که دارد سرقت خود را انجام دهد البته در صورتی که یک مدل دستگاه اماکن بدون تلفن کننده تهیه نموده اید هم نگران نباشید شرکت ها و کارخانه های تولید کننده تجهیزات حفاظتی تلفن کننده های جداگانه ای را طراحی نموده اند که این قابلیت را دارند که به دستگاه اماکن بدون تلفن کننده متصل شوند و آنها را هم به دستگاه اماکن با تلفن کننده تبدیل نمایند و نقطه ضعف این مدل دستگاه اماکن را از بین ببرند.

همچنین با وارد کردن داده های عکس عمومی در قالب JPEG و غیره می توان اطلاعات را بین سیستم های تشخیص چهره به اشتراک گذاشت و در هنگام هشدار غیر از آلارم می تواند با نمایش پاپ آپ روی صفحه ، انتشار صداهای هشدار دهنده یا چشمک زدن دوربین روی نقشه و غیره به اپراتور اطلاع دهد. معمولاً با به صدا درآمدن صدای آژیر افراد وارد شده به منزل محل را ترک می کنند و این موضوع موجب جلوگیری از دزدی می شود. بعد از این که نام کاربری و رمز عبور وارد شد پیغامی مبنی بر فعال کردن ActiveX نمایش داده می شود که با کلیک کردن روی آن، این گزینه فعال خواهد شد. از داده های ثبت شده در گذشته می توان در سیستم امنیتی نظارت بر تشخیص چهره استفاده کرد. چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است.

و -): عملکرد این نوع تحریک مانند تحریک اصلی بوده و برای فعال شدن باید به مدت ۲ ثانیه به ولتاژ مثبت یا منفی متصل شود. خرید دوربین از نماینده اصلی می تواند علاوه بر تضمین قیمت ، خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد . فرافن مارکت با تجربه نزدیک به 2 دهه فعالیت در زمینه فروش سیستم های امنیتی و حفاظتی، دزدگیر فایروال و کلیه تجهیزات آن را با مناسب ترین قیمت، خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان پیش از خرید، به مشتریان خود به فروش می رساند. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد.

دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. کیفیت تصاویر عالی و دید در شب قدرتمند ، انعطاف پذیری عالی در خروجی تصویر دوربین های اکسیس، جریانهای چند گانه، فناوری zip stream ، light finder ، کدگذاری ویدئویی پیشرفته از نقاط قوت و قیمت بالا و دسترسی محدود به تجهیزات و لایسنس ها در برخی کشورها از نقاط ضعف دوربین های مداربسته اکسیس می باشد. نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند. هایک ویژن بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می کند. در موادی هم دیده می شود که برای بهینه سازی مصرف انرژی، از نزدیک ترین پریز برق میتوان کار کابل کشی و برق رسانی را انجام داد.

امکان مانیتورینگ زنده، استفاده از قابلیت صدای دوطرفه، اعلان هشدار، لاگین بواسطه اثر انگشت و … دوربین های اکسیس با داشتن سخت افزاری مناسب توانایی تصویر برداری با کیفیت عالی حتی در شرایط نامتقارن نور محیط با کدینگ های تصویر برداری پیشرفته و محصولات متنوع از لوازم جانبی با کیفیت بالا که مکمل سیستم دوربین های تحت شبکه ، صدای شبکه و محصولات کنترل دسترسی است را جهت استفاده کاربران ارائه می دهد. شما میتونید برای تنظیمات بخش نرم افزاری دوربین های مدار بسته خود، از مهندسین خبره در این زمینه کمک بخواهید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی دوربین های مدار بسته خود داشته باشید. مورد بعدی اینکه برخی از تجهیزات تحریک کننده دزدگیر مانند انواع سنسور تشخیص حرکت (چشمی ها) ، سنسور های ضربه (شوک) و غیره برای روشن شدن نیاز به منبع تغذیه خارجی (معمولا 12 ولت) دارند ، بنابراین فراموش نکنیم جهت نصب تجهیزات مورد نظر باید دو رشته سیم بغیر از سیم تحریک از دستگاه برای آنها تعبیه شود . حال اگر تعداد چشمها بیشتر شود، باز هم همین چهار سیم خارج میشود که از مثبت و منفی به تک تک چشمها، ولتاژ رسیده و دو سیم دیگر به بقیه چشمها که دو پایه آنها با دو پایه دیگر چشمها بطور سری قرار گرفته میشوند، متصل میگردد و همچنین دو سیم از مدار دزدگیر به ولتاژ ۲۲۰ ولت برق شهر وصل میشود و دو سیم دیگر جهت وصل شدن به بلندگو خارج میشود.ولی اکثر چشمی های امروزی 6 سیم هستند که دو سیم برای برق چشمی که 12 ولت dcاست .

شرکت ویوتک در سال 2000 در کشور تایوان فعالیت خود را در تولید دوربین های مداربسته آغاز کرد و در این راستا با استفاده از مواد با کیفیت یکی از تولیدکنندگان دوربین های مداربسته با مقاومت و دوام بالا به شمار می آیند، از جمله محصولات تولیدی این شرکت دوربین های مداربسته تحت شبکه است. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. هایلوک زیرمجموعهای از شرکت هایک ویژن محسوب میشود که از لحاظ کیفیت با محصولات شرکت هایک ویژن برابری می کند و با قیمت مناسب در بازار جهانی عرضه می شود، یک تفاوت آنها متریال آنهاست که تا حد کمی از کیفیت کمتری نسبت به محصولات شرکت هایک ویژن برخوردار است ولی در عین حال پاسخگوی تمامی نیازهای مصرف کنندگان می باشد. این برند سال هاست که جز برترین هاd بازار ایران به شمار می آید و جزء شرکت ها و کمپانی های قدیمی تولید کننده دوربین های مداربسته است و با تولید محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

کیفیت ساخت و تصاویر این دوربین ها بسیار عالی بوده و به همین دلیل قیمت آن ها در مقایسه با سایر برندها تا حدی بالاتر است. بی شک دوربین های مدار بسته پاناسونیک نیز مانند سایر محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی از برترین های بازار جهانی محسوب می شوند. همواره محصولاتی با سطح کیفی بالا تولید نموده است. می باشند. این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شدهاند. با کمک این اپلیکیشن می توانید تصاویر مداربسته را به صورت زنده و یا بازپخش در هر زمان از هر جایی که هستید مشاهده دوربین مداربسته نمائید. هر یک از این دوربین ها برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود دارند . دوربین مدار بسته پاناسونیک از نظر کاربرد در انواع مختلفی تولید شده اند. محصولات داهوا در دسته بندی های مختلفی قرار دارند . روش های مختلفی برای نصب هرکدام از نمونه دزدگیرها وجود دارد و اگر اطلاعات لازم را نداشته باشید ممکن است به تجهیزات نیز آسیب بزنید پس توصیه داریم این کار را به افراد متخصص بسپارید. 7) برای کار بهتر گیرنده دستگاه،آنتن را تا انتها بیرون بکشید.سعی کنید دستگاه های جانبی (مانند تلفن کننده) را کنار آنتن نصب نکنید.

با توجه به نیازجامعه به سیستم های امنیتی و با به کارگیری نیروهای ماهر و کارآمد، داهوا از جمله شرکت هایی است که سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده و با تلاش فراوان توانسته لیسانس تولید فناوری را کسب نماید. این دزدگیر دارای ویژگی هایی است که همه افراد را ترغیب به خرید آن می کند. این آگاهی می تواند به شما کمک کند تا استراحت کنید و با تمرکز و آرامش خاطر کارهای خود را در دفترتان انجام دهید. نرم افزار انتقال تصویر هایلوک با ساختار انعطاف پذیر و رابط کاربری یوزر فرندلی خود می تواند به خوبی نیاز مشتریان را برآورده ساخته و در انواع پروژه های نظارتی در مقیاس متوسط یا کوچک مورد استفاده قرار گیرد. در واقع داهوا نخستین شرکت امنیتی چینی است که فناوری HDCVI را که به معنی رابط گرافیکی مرکب با وضوح بالا است ابداع کرد .یک تکنولوژی انتقال تصویر با وضوح بالا (HD) از طریق کابل کواکسیال (coaxial) میباشد که امکان انتقال تصاویر HD را با برد طولانی و با هزینه کم به وجود می آورد. از دیگر نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان نرم افزار iViewer مختص دوربین های ویووتک را نام برد.