کاشت ناخن در منزل به ساده ترین روش

در روش کاشت ناخن در منزل میتوانید دور و اطراف ناخن را نیز کوتاه مرتب کنید. حالا پنبه را به آستون آغشته کرده و همانطوری که در ویدئو مشاهده می کنید روی ناخن قرار دهید. بعد از سوهان کشیدن روی ناخن ها با سوهان دستی، نوک انگشتان را درون کاسه آستون قرار می دهید به شکلی که ناخن ها کاملا در آستون غرق شوند. این گونه ناخن کاشت در محل متاسب خود قرار میگیرد و نتیجه نامنظم نمیشود. ممکن است شما در شرایطی باشید که نیاز باشد خودتان ریمو کردن کاشت ناخن را در خانه انجام دهید. به بغل و بالای تیپ فرم بدهید و این کار را با سوهان دستی انجام دهید. مرحله پایانی این روش کاشت ناخن در منزل به وسیله سوهان انجام میگیرد و پس از خشک شدن مواد، به ناخنها فرم میدهد. شکل، اندازه و فرم دلخواه خود را به وسیله بافر و سوهان دستی ایجاد کنید و دقت کنید که اندازه ناخنها با یکدیگر یکسان باشند.

این کار باید آرام و با فشاری اندک انجام شود و هوا بین ناخن و مواد زیر قالب جمع نشود. تیپ گذاری هم آسانتر است و هم سبب صاف و مرتب شدن زیر ناخن میشود. کاشت ناخن از جمله خدمات زیبایی وقت گیری است که سبب جذابیت ناخنها میشود و آنها را به هر طرح، رنگ و اندازهای که بخواهید در میآورد. این کار سبب نازک شدن بافت ناخن میشود و ناخنها را دفرمه و ناهموار میکند. به جز این که از ضد قارچ استفاده میشود و پس از سوهان کشی و پایان مراحل آماده سازی، به ناخنها بیس کوت شده شده و 60 ثانیه در دستگاه UV قرار میگیرند. به این صورت که مرحله مواد گذاری در قالب انجام شده و سپس از هارد ژل استفاده میشود. سپس از عقب زننده کوتیکول استفاد کنید و پوست اضافه اطراف ناخن را به عقب برانید. سپس فویلی را که از قبل برش زده و آماده کرده اید، دور انگشتتان بپیچید و دقت کنید در طول این کار پنبه از روی ناخن جابجا نگردد. در انتها میتوانید از لاک استفاده کنید و زیبایی را به ناخنهایتان هدیه دهید.

معمولا مدت زمانی که نیاز است که مواد کاشت در داخل فویل نرم و قابل جدا شدن گردد به عوامل مختلفنی نظیر کیفیت مواد کاشت و یا آستون مورد استفاده بستگی دارد. بنابراین آن را دوباره در فویل قرار داده و کمی صبر می کنید. ناخن ها را از داخل فویل درآورید. تنها آن را مرتب کنید. اگر مواد دارای چسبندگی بودند مجددا از پد کلینزر استفاده کنید. اگر ژل چسبنده بود و به شما اجازه این کار را نمیداد، پد کلینزر را با کلینزر خیس کنید تا از چسبندگی آن کاسته شود و با قرار دادن قلم روی پد مقداری از کلینزر جذب قلم شود. همه ما ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که مجبور باشیم ناخن های کاشت و یا ژلیش خود را ریمو کنیم. مثلا فرض کنید ناگهان مصاحبه کاری در یک اداره دولتی پیش آمده یا در سفر هستید و یا ناخن کارتان فعلا حضور ندارد یا حتی دچار عفونت ناخن شده اید و قصد دارید فورا ریمو کردن کاشت ناخن در خانه را شروع کرده و ناخن های خود را به حالت ساده در بیاورید و یا لاک ساده بزنید. برای ریمو کردن کاشت ناخن در منزل به یکسری وسایل اولیه و ساده نیاز دارید.

چرا که بین مواد و ناخن طبیعی چسبندگی وجود دارد و در صورتی که با این روش مواد کاشت جدا گردد قطعا چند لایه از ناخن طبیعی شما نیز کنده شده و ناخن شما به شدت آسیب دیده و شکننده می شود. دقت کنید که قرار نیست زیاد از بافر استفاده کنید چرا که سطح ناخن را حساس و نازک می کند. در این روش کاسه کوچکی را درون یک ظرف اب گرم قرار داده و درون آن آستون ۱۰۰ درصد میریزید. همان طور که در روش کاشت ناخن در منزل به وسیله مواد اکریلیک بایستی سایز تیپ مورد نظر را به درستی انتخاب میکردیم، در این تکنیک قالب مورد نظر را با سایز ناخنهای خود هماهنگ میکنیم. اگر ناخن شما به طور کامل زیرسازی شده و از پرایمر و بیس کوت استفاده شده است، قالب مناسب هر ناخن را روی آن قرار دهید. به طور خلاصه دو راه برای کاشت ناخن وجود دارند که اولی استفاده از مواد اکریلیک و پودری و دومی استفاده از پلی ژل است. در روش کاشت ناخن با استفاده از پودر اکریلیک باید مواد اکریلیک را آماده کنید تا روی ناخنتان قرار بگیرند. موادی که با استفاده از تیپ یا قالب بر ناخنهای شما قرار میگیرند و برای فرم دادن به ناخنها از ناخن مصنوعی آماده استفاده میکنند.

برای تتیپ گذاری باید ناخنهای کوتاهی داشته باشید، ناخنها را از ته بگیرید، اما نه به گونهای که دردناک شوند. در انتهای روش کاشت ناخن در منزل به ناخنهای خود لاک بزنید و یا طرح مورد نظر خود را بر آن به وجود آورید. چسب را داخل تیپ و روی قسمت هلالی نازکتر آن بزنید و تیپ را عمود بر سر ناخن نگه دارید و به آرامی روی ناخن بخوابانید. به کمک استون، سطح ناخنها را مجددا تمیز کنید و با استفاده از پرایمر ناخن کلیه چربی، ناخالصی و روغن باقی مانده بر ناخنها را نابود کنید. اگر حداقل امکانات را در نظر بگیریم و بخواهیم روش کاشت ناخن در منزل را بیاموزیم، به مواردی اندک نیاز داریم و باید بدانیم که یادگیری آن آسان است و به اندکی صبر و حوصله نیاز دارد. سپس ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر می کنید تا ناخن ها نرم شده و از عقب زن برای برداشتن مواد کاشت استفاده می کنید. تفاوت ناخن های کاشت شده و ژلیش در این مرحله است که مواد کاشت بعد از قرار گرفتن در معرض آستون خمیری می گردند و مواد ژل نیز حالت ترد پیدا می کنند.

این کار چربی سطح ناخن را به حداقل میرساند و چسبیدن مواد به آن را تسهیل میکند. مواد را در قالب پخش کنید. قالب ما باید دقیقا متناسب با نانهای ما باشد، در غیر این صورت مراحل بعدی دشوار میشوند. در صورت استفاده نکردن از وازلین در اطراف ناخن، ممکن است با خشکی پوست اطراف ناخن مواجه شوید. در حقیقت هر چقدر کاشت شما اصولی تر انجام گرفته باشد در این مرحله سطح ناخن شما حساس و دردناک نبوده و با کمی استفاده از بافر، سطح ناخن صاف و عاری از هر زبری می شود. در این روش آستون زیادی مصرف می شود. با این کار شما اجازه می دهید آستون به لایه های زیرین نیز نفوذ پیدا کند و کار ریمو کردن کاشت ناخن هایتان زودتر انجام گیرد. با توجه به گرم شدن آستون در این روش، بخار آستون به ریه و چشم ها آسیب می رساند. این روغن در حقیقت نرم کننده متداول پوست اطراف ناخن می باشد و از ضخم شدن آنها جلوگیری می کند. بنابراین به راحتی از روی ناخن حذف می گردند. مرحله ابتدایی روش کاشت ناخن در منزل با مواد پلی ژل همچون روش قبلی است و زیرسازی یکسانی دارد. مرحله اول خراش دادن سطح ناخن هاست.

مقدار مورد نیاز از پلی ژل را با استفاده از قلم درون قالب قرار دهید و دقت کنید که این مقدار نباید ناخن شما را نازک یا ضخیم کند. ایم گونه مواد به راحتی حالت پیر میشوند و بخ قلم نمیچسبند. پس از اینکه مجددا فویل را باز می کنید و کل مواد را به راحتی از روی ناخن جدا می کنید نوبت به مرحله صیقلی کردن ناخن می رسد. حال اگر قرار نیست لاک بزنید می توانید از پولیش استفاده کنید و سطح ناخن را براق و صیقلی کنید. دقت کنید که در این مرحله برای فرم دادن به سر ناخن می توانید از سوهان دستی استفاده کنید و ناخن هایی که الان مواد کاشت روی آنها قرار ندارد را به فرم دلخواه خود در بیاورید. در عین حال نوک انگشتان به مدت طولان داخل آستون قرار می گیرد و همین امر باعث آسیب دیدن و خشک شدن پوست دست می گردد. دقت کنید که با توجه به اینکه قرار است ناخن های شما به مدت نسبتا طولانی در معرض آستون ۱۰۰ درصد قرار بگیرد بهتر است که پوست اطراف ناخن هایتان را با استفاده از وازلین چرب کنید و حواستان را جمع کنید که وازلین روی سطح ناخن هایتان ننشیند.

از آن جایی که سوهان برقی در خانه هیچ کدام از ما وجود ندارد، در روش کاشت ناخن در منزل باید از سایت beautyreview تیپ استفاده کنیم. دقت کنید که هیچ وقت ناخن کاشت را با ناخن گیر کوتاه نکنید چرا که ممکن است مواد روی ناخن بشکند و یا ترک بخورد که این امر موجب می شود که ناخن طبیعی شما نیز دچار ترک یا شکستگی گردد. ممکن است مواد لای براش گیر کنند و آلودگی به وجود آورند، به همین دلیل یک دستمال یا حوله کاغذی داشته باشید و بین هر ضربه، براش خود را به آن بزنید تا پاک شود. با استفاده از ناخن گیر آن را میزان دلخواه کوتاه کنید. پس از اینکه روی سطح ناخن ها را مات و زبر کردید نوبت به بلندی ناخن می رسد. همانطور که در ویدئو ملاحظه کردید بخشی از مواد کاشت از ناخن جدا شد ولی هنوز هم بخشی از مواد سفت می باشد و نیاز به ماندن در فویل دارد. روش دیگری هم برای ریموو کردن کاشت ناخن وجود دارد. در صورتی که ناخن طبیعی شما توسط ناخن کار نازک شده باشد، بعد از ریموو کردن کل مواد به این روش، ناخن به شدت دردناک می گردد.

ریموو کردن کاشت ناخن یعنی مواد گذاشته شده روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل انجام داده اید را از روی سطح ناخن بردارید یا به اصطلاح ریمو کنید. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در کوتاهترین زمان و به راحتی کاشت ناخن های خود را در منزل ریموو کنید. اگر در منزل عقب زن ندارید این کار را می توانید با استفاده از ناخن های دست خودتان نیز انجام دهید. برای ریمو کردن کاشت ناخن خیلی از افراد به آرایشگاه مراجعه می کنند و از یک ناخنکار کمک می گیرند اما خبر خوب اینکه شما می توانید به راحتی ریمو کردن کاشت ناخن در خانه را خودتان انجام دهید. همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید ما از روغن کوتیکول برای اینکار استفاده کردیم. در این مرحله همانطور که مشاهده می کنید سطح ناخن کدر و زبر می باشد. حالا ما اینجاییم تا ساده ترین راه برای برداشتن یا ریمو کردن کاشت ناخن در خانه را به شما آموزش دهیم، پس به شما پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید و بهترین روش برای از بین بردن این ناخن های مصنوعی را بدون کمترین آسیب به بافت ناخن بیاموزید.

پس از اتمام این مراحل می توانید از روغن زیتون، نارگیل و یا بادام و یا هر روغن مشابه دیگری که در منزل دارید روی پوست اطراف ناخن خود بمالید تا پوست آن نرم گردد. مواد کاشت و یا ژلیش، نرم شده و می توانید با استفاده از عقب زن آنها را از روی ناخنتان بتراشید. در این روش بدون آسیب رساندن به صدف ناخن مواد جدا می گردد. سطح ناخن را به ضد قارچ آغشته کنید تا بعدا با مشکلاتی مانند قارچ ناخن روبرو نباشید. با سر دیگر این وسیله، کوتیکولها را از روی سطح ناخن بردارید. پس لازم است تا یاد بگیرید چگونه در چند مرحله کوتاه که در بالا توضیح داده شد، بدون نیاز به وسایل خاص و با داشتن چیزهایی که در خانه دارید بتوانید مواد کاشت را از روی ناخن خود بردارید. پس از آماده کردن قالبها، نوبت مواد گذاری درون آنها میرسد. مرحله دوم پس از خراش دادن سطح ناخن و کوتاه کردن قد ناخن با استفاده از سوهان دستی، استفاده از آستون است.

البته، برای مواد اکریلیک نیز میتوان از قالب استفاده کرد، اما روش کاشت ناخن در منزل با قالب به وسیله مواد پلی ژل بهتر است. لاکهای لب در گذشته فاقد رطوبت کافی بودند و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب در طول روز میشدند اما امروزه فرمولهای جدیدی از لاک لب ارائه شده است که در کنار ماندگاری بالا باعث مرطوب ماندند لب هم میشوند و زیبایی آرایش شما را در طول روز تضمین میکنند. اگر تیپ هم سایز با ناخن خود پیدا نکردید از نمونهای که کمی از ناخن شما بزرگتر است استفاده کنید. تیپ مورد نظر نباید از ناخن شما بزرگتر یا کوچکتر باشد. فرقی نمی کند که ناخن های شما کاشت است و یا ژل، با سوهان دستی روی ناخن هایتان را به گونه ای سوهان بکشید که سطحشان کاملا مات و زبر گردد. هر چند کاشت ناخن و آموزش کاشت ناخن بسیار مد شده است و کاشت ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن های شما هستند اما بعد از چند هفته یا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند. اما برای انجام این کار در منزل نیز راههایی وجود دارد.

به همین دلیل برای صاف کردن زیر ناخن به سوهان برقی نیازی پیدا نمیکنید. انگشتان خود را به نوبت و در حالی که قالب را نگه داشته اید زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 دقیقه صبر کنید تا ژل خشک شود. زمانی که این کار انجام شد، تیپ را نگه دارید تا خشک شود. زمانی که مواد خشک شدند، از یک سوهان استفاده کنید تا شکل دلخواهتان به وجود آید و همچنین به ناخنها اندازهای یکسان بدهید. زمانی که تمام ناخن با مواد اکریلیک پوشانده شد، 10 دقیقه زمان بدهید تا خشک شود و ثابت بماند. برای زیرسازی به سوهان برقی و تجهیزات پیشرفته نیاز ندارید و تنها کافی است مانیکور خشک و سوهان کشی را انجام دهید. ما به شما اکیدا توصیه می کنیم که این کار را انجام ندهید. برخی برای جدا کردن مواد کاشت سعی می کنند چیزی را زیر مواد گذاشته و کاشت رایکجا بکنند. برای این کار باید قلم را به آرامی به آنها فشار دهید و هوای زیر آنها را خارج نمایید. اگر مواد از کنارههای قالب بیرون زدند، آنها را با قلم جمع کنید. بلندی ناخن را نیز با استفاده از سوهان دستی تا محل بلندی ناخن طبیعی خودتان با صبر و حوصله کوتاه کنید.

روش کاشت ناخن در منزل دارای سه مرحله است که مرحله اول در هر دو نوع کاشت ناخن یکسان است. براش را به اکریلیک لیکویید یا مایع آغشته کنید و به صورت عمودی و از چپ به راست و طی سه ضربه، پودر کاشت را بردارید و روی خط تیپ یا همان ناخن مصنوعی بگذارید. در صورتی که کار کاشت توسط ناخن کار حرفه ای انجام شده باشد و ضخامت مواد در اندازه ای استاندارد باشد مدت زمان ریمو کردن کاشت در منزل حدودا طی یک ساعت انجام خواهد شد. این کار را برای تمامی ناخن هایتان انجام دهید و به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه فویل را باز نکنید. پس از گذشت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه فویل ها را به ترتیب باز کنید. پس از انجام کلیه نکات گفته شده در روش کاشت ناخن در منزل از پرایمر ناخن بهره ببرید. اکنون باید از سوهان یا بافر بهره ببرید. اکنون خط تیپ را از بین ببرید و به ناخنهایتان سوهان بزنید تا مات شود.

اگر ناخن طبیعی شما بیش از حد بلند است، آن را کوتاه کنید، اما نه به اندازهای که به گوشت برسد و خیلی کوتاه باشد. اگر کوتیکول ریموور و روغن کوتیکول نداشتید دستهای خود را در آب گرم قرار دهید تا پوست آنها نرم شده و کوتیکول ناخن به راحتی مرتب گردد. اگر به کوتیکول ریموور دسترسی دارید، کوتیکولهای دور ناخن را به آن آغشته کنید 10 الی 15 دقیقه زمان بدهید تا پوست دستتان نرم شود. برای جلوگیری از هوا گرفتن مواد، با براش چند ضربه به آنها بزنید و بعد مواد را بر سر ناخن بکشید. مواد را به آرامی و با ضربه پخش کنید و دقت کنید که هوا نگیرند. اگر هم قصد استفاده از لاک را دارید که دیگر نیازی به پولیش ندارید. این نوع رژ لب از نظر رنگدانهای بسیار غنی است و ماندگاری بالایی هم دارد. در ادامه این مقاله شما با هفت نوع اصلی رژ برای آرایش لب و ویژگیها و ساختار و روش استفاده از هر کدام آشنا خواهید شد، احتمالا شما با تعدادی از این انواع رژ لب آشنایی دارید اما تعدادی هم ممکن است برای شما تازگی داشته باشد که در ادامه آنها را خواهید شناخت.

ابتدا لاک ناخن قدیمی خود را پاک کنید و آن را با استفاده از استون از بین ببرید. ناخنها باید به قدری سوهان شوند که سطحی مات پیدا کنند و درخشش خود را از دست بدهندو با این کار در حال از بین بردن چربی روی سطح ناخن و همچنین مسطح نمودن آن برای روش کاشت ناخن در منزل هستیم. با استفاده از بافر سطح ناخن را کمی صاف کنید. با استفاده از بافر سطح مواد را صاف، مات و یکدست کنید و با یک برس کوچک و تمیز، گرد و غبار ناشی از شکل دادن به ناخن را پاک کنید تا با لاک مخلوط نشوند. گفتنی است که اگر عقب زننده کوتیکول ندارید میتوانید با استفاده از یک چوب بستنی کارتان را به اتمام برسانید. برای روش کاشت ناخن در منزل میتوانید از مواد پلی ژل نیز کمک بگیرید. پس از آن میتوانید قالب را به آرامی جدا کنید.