چیزی که باید تماشا کنید دفعه بعد که نتفلیکسین هستید: «دیپلمات» | برخی از چیزهای زیبایی که اخیراً از CVS خریدم

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

من از دو قاشق غذاخوری، که حدود 9 گرم دارد، در قهوه صبحم استفاده می کنم تا پروتئین مصرفی ام را در صبحانه افزایش دهم. من دوست دارم که با بافت یا طعم نوشیدنی من به هم نخورد و یک تخم مرغ کمتر باشد که باید صبح بخورم، LOL! با این حال، هیئت منصفه در مورد اینکه آیا تفاوتی با هر چیز دیگری دارد یا خیر. اگر در مورد موهایم به من کمک کند (احساس می کنم الان که در 40 سالگی هستم خیلی نازک تر شده است)، آن را مصرف می کنم.

درست پس از اتمام فصل اول، دوباره آن را تماشا کردم – تا حدی به این دلیل که داستان واقعاً خوب است، و تا حدی به این دلیل که دیالوگ ها به سرعت به سراغ شما می آیند، اولین باری که سخت است سرتان را در اطراف همه جزئیات قرار دهید.

امیدوارم چهارشنبه شما خوب پیش بره

اصلاً به Netflixing مربوط نیست، اما در نهایت از کوپن تخفیف 30 درصدی خود در CVS برای ،ید چند چیز مرتبط با زیبایی که می‌خواستم امتحان کنم استفاده کردم.

اولین مورد این بطری عظیم روغن پاک کننده بایودرما برای پوست های خشک و حساس است.

آ،ین گنج از CVS!
کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/bioderma/so،ing-to-watch-next-time-youre-netflixin-the-diplomat-some-beauty-things-i-bought-recently-from-cvs/

همچنین دیدن شخصیت‌هایی که خانم‌هایی با مشاغل بزرگ هستند و بیش از حد شیک به نظر نمی‌رسند، احساس طراوت می‌کنم. شخصیت کاترین مرتباً به نظر می‌رسد که او آنقدر مشغول کار است که نمی‌تواند به خود زحمت ،شد موهایش را برس ،شد، و من می‌توانم از آن قدرد، کنم.

من اخیراً “دیپلمات” را تماشا کردم، یک تری، سیاسی پرسرعت در نتفلی، با بازی کری راسل در نقش کاترین وای،، سفیر آمریکا که یک بحران بین المللی را مدیریت می کند.

او کمی بدخلق است و من آن را دوست دارم.

اگر اهل درام هستید آن را در لیست خود قرار دهید!

من از آن به ،وان اولین پاک کننده روی بدنم استفاده می کنم تا با مالیدن آن روی پوست خشک قبل از حمام، ضد آفتاب ضدآب را پاک کنم. بطری می گوید که می تو،د آن را روی صورت خود نیز استفاده کنید، که من تا حدودی در مورد آن غافلگیر هستم زیرا من برای پاک ، آرایش نیازی به ،ید روغن پاک کننده جداگانه ندارم. رایحه ای لطیف دارد که به طور مبهم گلی است که من از آن متنفر نیستم.

من هم ،یدم پودر پروتئین کلاژن بدون طعم توسط Vital Proteins. قرار است به حمایت از مو، پوست، ناخن‌ها، استخوان‌ها و مفاصل کمک کند (به هر م،ی که باشد)، اما من عمدتاً آن را ،یدم زیرا فکر می‌کردم می‌توانم از آن برای جذب پروتئین بیشتر در روز استفاده کنم.