چیزهای کوچکی که برایم شادی می‌آورند (آرایش و غیره)

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

این محصول در ماه ژوئن عرضه می‌شود و شامل نسخه‌های سفری زیبای ، برنزینگ (برنزه، تان متوسط ​​و برنز عمیق قهوه‌ای مایل به زرد)، رنگ تازه آب (در ۸ رنگ از روشن تا عمیق پ،) و روغن روشن‌کننده است.

احساس خستگی می کردم و اصلاً حال و حوصله انجام بورپی یا کوهنوردی را نداشتم و این دقیقاً همان چیزی بود که برای حرکت بدنم به آن نیاز داشتم.

کاسترد تند است، نه خیلی شیرین، با بافتی جویدنی (اما نه خیلی جویدنی). نان کوتاه در پایین نیز وجود دارد اما آن را نمی گیرد. اگر در حال و هوای لیمو هستید اما نمی‌خواهید آن را درست کنید، اینها به بهترین شکل ممکن. می تو،د آنها را در ،مت یخ زده کنار بستنی پیدا کنید. 🙂

امروز صبح با این تمرین پیاده روی سرگرم کننده با موسیقی دهه 80 برخوردم!

من در مورد این راه اندازی هیجان زده هستم! من احساس می‌کنم این همان مجموعه‌ای است که طرفداران شانل (مخصوصاً آنهایی مثل من، که عاشق عرضه‌های تابست، هستند) همیشه می‌خواستند اما نمی‌دانستند به آن نیاز دارند. شیک و قابل حمل است، با پوشش و رنگ کافی برای پوست، چشم ها، گونه ها و لب های تابست، زیبا.

بنابراین، اخیراً سعی می‌کنم حرکت‌های شادی‌آور (معروف به ورزش که شبیه ورزش نیست) را در طول روز به کار ببرم.

من مخصوصاً در مورد ، برنزه کننده هیجان‌زده هستم، زیرا آن روز برای من یکی از اصلی‌ترین محصولات بود! نسخه کوچکتر به نظر می رسد.

2. زم، که ورزش احساس لذت می کند

چیزی که من عاشق آن هستم – پیاده روی کوتاه 8 دقیقه ای. چرا 8 دقیقه؟ خوب، 10 دقیقه گاهی اوقات احساس تعهد بیش از حد به نظر می رسد، و 5 دقیقه به نظر کافی نیست. به دلایلی 8 برای من عدد خوبی است و اگر سه بار قبل از ظهر این کار را انجام دهم، 24 دقیقه حرکت اضافی است.

3. این میله های لیموی کوچک از Trader Joe

من از سالها دویدن و انجام HIIT این ایده را در سر دارم که ورزش همیشه به این م،ی است که فرد برای دریافت اندورفین در پایان کمی ، است، اما اکنون می دانم که این درست نیست. همه تمرینات نیازی به تنبیه ندارند، LOL! گاهی اوقات حرکت ، فقط سرگرم کننده است.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/small-things-that-bring-me-joy-makeup-and-otherwise/

من یک جعبه از این سال‌ها پیش ،یدم و به هر دلیلی در آن نبود، اما اخیراً یکی از آن‌ها را از روی هوس ،یدم، و مطمئناً به درستی برخورد کرد.

من کاملا اینو خوردم BTW، لاک ناخن Chanel 141 Oiseu De Nuit است!

تابستان شنل 2023

1. مجموعه تابست، شانل در اندازه سفر

شاید آنها دستور پخت را تغییر دادند؟ چه ،ی می داند. هر کاری که ،د، اکنون به کمال رسیده اند.

همچنین دو رژ لب Rouge Coco Flash (بژ صورتی Destination و Sienna Red Escapade)، دو سایه مایع متالیک (ریون بژ عاج و رز کوارتز صورتی هلویی) و دو بالم لب شفاف Rouge Coco Baume (Delight صورتی و Sweet Treat مایل به قهوه ای) وجود دارد. به نظر می رسد همه آنها در اندازه معمولی هستند، نه کوچک، اتفاقا.

آره!!!