چه نوع آرایشی را می پسندید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/what-type-of-makeup-looks-are-you-liking-right-meow/

درست مانند درب درخشان، من احساس می کنم این ظاهر لب به طور معمولی شیک است. من همچنین دوست دارم که روکش مات با درب براق و پوست طبیعی و درخشان در تضاد باشد.

5. خط مژه پایین را به حال خود رها کنید!

لطفا همه لکه دارها را به من بده بدون لبه های واضح در اینجا – خیلی خشن! چشم گربه ای با لبه تار و تلنگری که به آرامی در نقطه پای، خود محو می شود؟ این تمام چیزی است که در حال حاضر می خواهم. به هر حال، اخیراً با خیس ، یک برس خط چشم صاف با اسپری تنظیم‌کننده، سپس با استفاده از یک سایه چشم قهوه‌ای تیره، سرمه‌ای، آلویی یا خاکی، دچار این مشکل شده‌ام.

آرایش امروز: Chanel Codes Subtils quad، MAC Glow Play Blush in No Shame و MAC Sugar Sweet Cameo Lipstick

3. تا آنجایی که ممکن است پوست طبیعی را از بین می برد

مدتی بود که همه چیز مات بود زیرا دوست دارم چگونه توهم چین عمیق‌تری ایجاد می‌کنند، اما اکنون عاشق پلک‌هایی هستم که به آرامی می‌درخشند. فکر می‌کنم خیلی شیک است، همان حال و هوایی که این روزها به آن می‌روم. به هر حال، چهارگوش های Chanel برای این نوع درب های درخشان عالی هستند! امروز من یک لباس محبوب قدیمی به نام Codes Subtils می پوشم که متأسفانه دیگر در دسترس نیست (بو) اما شما می تو،د با هر یک از چهارتایی های براق Chanel ظاهری مشابه داشته باشید. تیس ریوولی.

2. خطوط تار.

یک عروسک مرطوب کننده رنگی Laura Mercier (گندم) که در همه جا استفاده می شود معجزه می کند. سپس، کانسی، مایع روتوش ساعت شنی (شن) را زیر چشمم، اطراف دهانم و روی گونه‌هایم می‌زنم و سپس می‌زنم، می‌زنم، می‌زنم. من هر دو را با بیشترین مقدار پودر MAC MSF (طلایی متوسط) تنظیم کردم. اگر بیش از حد پایه بپوشم فقط سنگین و تقلبی به نظر می رسد، بنابراین سعی می کنم این روزها کمتر از حد ممکن استفاده کنم!

4. رنگ لب مات ملایم و نیمه شفاف در صورتی روشن یا مرج،.

رزی می گوید سلام. من با نوک گوش او وسواس دارم، OMG!

1. یک درب به آرامی درخشان.

من فکر می کنم واقعاً جالب است که ببینیم طعم آرایش فرد تکامل یافته و تغییر می کند، اینطور نیست؟ در حال حاضر چه نوع آرایشی را دوست دارید؟ لطفا در کامنت ها مرا در جریان بگذارید.

دنگ، دختر! من نمی توانم باور کنم زم، بود که همه چیزهایی را که در امتداد خط مژه پایینم قرار داشتند روی هم جمع می کردم. اکنون آن را به حال خود رها می کنم زیرا هر چه بیشتر می پوشم، به نظر می رسد بیشتر توجه را به اینکه چقدر خسته به نظر می رسم و احساس می کنم جلب می کند. روده بر شدن از خنده! برای من، کمتر در سال گذشته بهترین بوده است.