چه محصولات زیبایی را اخیراً به پایان رسانده اید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

امیدوارم تا اینجای کار پنجشنبه خوبی را سپری کرده باشید.

چند چیز در ع، بالا کم است، زیرا من سعی کرده‌ام فوراً موارد غیر ضروری را حذف کنم، و در حالی که همه چیز را در بازیافت قرار می‌دادم به ذهنم نمی‌رسید که احتمالاً ابتدا باید ع، بگیرم. . آه!

خالی می کند!
Anyw،، در اینجا (بیشتر) خالی های اخیر من هستند.

  • تهویه هوای تقویت کننده R+Co Sun Catcher Power C – من این را دوست داشتم زیرا س، وزن است و عملکرد من،ی برای آبرس، به موهایم دارد، اما احتمالاً دیگر آن را نخواهم ،ید زیرا خیلی سریع آن را انجام می دهم.
  • ، پاک کننده فومینگ KORRES – یک پاک کننده قدیمی آماده به کار برای تابستان های گرم و عرق آور! وقتی پوستم چرب تر است از این استفاده می کنم.
  • لوسیون ، ضد آفتاب مرطوب کننده BSG Kids برای صورت و بدن SPF 50 – این ، بر روی پاها، گردن و بازوهای من بسیار شفاف و س، است. بدون هیچ گونه ،بندگی حتما دوباره می،م
  • ضد آفتاب معدنی Avene Solaire – من بو. روده بر شدن از خنده!
  • شامپو روغن نامرئی آرایشگاه بامبل اند بامبل، نرم کننده و پرایمر محافظ حرارت/UV – من این خط را بسیار دوست دارم و تمام محصولات را تا آ،ین قطره تمام کردم، اما بسیار گران است. من میخواهم کمی از آن خلاص شوم و برای صرفه جویی در هزینه به داروخانه بروم.
  • ، بدن مغذی غنی Keys Soulcare – اگر به دنبال یک مومیایی غنی برای پوست فوق العاده خشک هستید، این بسیار خوب است.

من باید بخوانم این کتاب برای یک جلسه پیوند تیم کاری که به زودی برگزار می شود. آیا آن را خوانده اید؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/what-beauty-،ucts-have-you-finished-recently/من نمی توانم صبر کنم تا خالی های شما را در نظرات زیر ببینم!

در یک یادداشت نامرتبط…


بیشتر مطالعه من یا داستان است یا در مورد نوشتن، بنابراین این برای من تازگی دارد. میخوام بدونم خوبه یا نه!