چه برندهای آرایشی به شما حس نوستالژیک می دهند؟

در کامنت‌های دیروز، من و نینا (هی، نینا!) در مورد مارک‌های فروشگاه‌های بزرگ آن روزگار صحبت می‌کردیم. من باید به تمام مارک های زیبایی در پیشخوان های بازار فکر کنم که حس نوستالژی در من ایجاد می کند. من خاطرات خوب زیادی از قدم زدن به مرکز ،ید نیو پارک در نیوآرک و دیدن همه محصولات زرق و برق دار و پر زرق و برق در میسی دارم.

وقتی به کلینیک فکر می کنم، پیشخوان کلینیک را به یاد می آورم که در کتابفروشی کالج من در دیویس بود. بله، شما می تو،د یک کتاب شیمی آلی تهیه کنید و تا زم، که مقداری آرایش یا مراقبت از پوست ،یداری کرده اید، هزینه آن را در پیشخوان کلینیک بپردازید. من مورد علاقه‌ام را تهیه می‌کردم: یک خط مداد قهوه‌ای (کاش می‌توانستم نامش را به خاطر بسپارم، اوه!)، رژ لب عسلی مشکی (OG)، پودر شل و یک سایه چشم قهوه‌ای به نام Fawn Satin.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اوه، و عطرها! خدای مهربان. Estee Lauder Pleasures، Clinique Happy و MAC Turqoatic در آن روزها مرباهای من بودند.

چه برندهای آرایشی باعث ایجاد حس نوستالژی در شما می شود؟ لطفا در نظرات به اشتراک بگذارید.

موارد مورد علاقه من در آن زمان Clinique، MAC و Prescriptives بودند… نسخه های تجویزی را به خاطر دارید؟ فونداسیون و پودر آنها را برای چند سال استفاده کردم. من هم در مورد عطر Calyx آنها بودم.

اگر می‌خواستم از MAC رژ لب یا خط لب بگیرم، باید به ،رامنتو بروم و به مرکز ،ید Arden Fair بروم. من هنوز پیشخوان کوچکی را که در گوشه ای قرار داده بود به یاد دارم و یک تیوپ از رژ لب پارامونت و آستر ماهاگونی ،یدم.

رژ لب های مک در فروشگاه یونیون مربع
سلام دوستان قدیمی
همچنین از شرکت Origins برای محصولات بدن و Estee Lauder برای عطرهایشان لذت بردم.

همه حس ها!
PS امیدوارم هفته شما تا اینجا عالی پیش رفته باشد. به قوز رسیده ایم جمعه نزدیک است، وو هو!


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/what-makeup-،nds-that-make-you-feel-nostalgic/

کارن