چقدر آرایش و مد Met Gala را دنبال می کنید؟

کارن

PS مرتبط نیست، اما بانوان منطقه خلیج، FYI، نوردستروم بزرگ در مرکز شهر سانفرانسیسکو در حال بسته شدن است. پایان یک دوره است!

اوقات خوب




منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/،w-closely-do-you-follow-met-gala-makeup-and-fa،on/

این نگاه به ویتنی پیک (آره، او هم بازیگر است) همان حال و هوای زیبا و پر زرق و برق را دارد. اگر دقت کنید، می تو،د یک نقطه کوچک پراکنده را روی پلک بالایی او ببینید. من فکر می کنم آبی یا بنفش است، با زرق و برق در بالا. یه جورایی باحال

اوه اوه. این اوا، همه جا را فرا گرفته است! این آ،ین مورد تجلیل از کارل لاگرفلد (به نظر می رسد ا،ر مردم احساسات شدیدی نسبت به او دارند).

به هر حال، من چند پست اینستا را اینجا و آنجا اسکن کرده ام، و همچنین چند داستان آنلاین خوانده ام – و این فقط به این دلیل بود که برخی از مردم لباس شوپت، با نام مستعار گربه KL، پوشیده بودند!

باید اعتراف کنم که مت گالا برای الهام گرفتن از آرایش عالی است. من این دو پست را از Chanel بوکمارک کردم!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

آن را به خانم گربه بسپارید تا در یک شب بزرگ مد به خاطر گربه ها خوشحال شود، ها ها ها! به غیر از این، هر چند، من واقعا آن را از نزدیک دنبال نمی کنم. *شانه های بالا انداختن*

هر ،ی، اگر مت گالا در قایق شما شناور است، به من اطلاع دهید. 🙂

گربه کارل لاگرفلد، شوپت
من عاشق لب در این نگاه به مارگارت کوالی هستم (او بازیگر و دختر اندی مک داول است). آرایش تازه و کم رنگ و در عین حال بسیار ظریف است. آیا ،ی می تواند بیاید و این آرایش را روی من انجام دهد تا بتوانم تمام روز و هر روز اینگونه به نظر بیایم؟