چت زیبایی! گربه های بزرگ برای Chantecaille و ظهور چهره اینستاگرام

می‌دانم که آرایش ،، تغییر رنگ مو، گرفتن مو یا تراشیدن پاها نیز ظاهر فرد را تغییر می‌دهد تا با یک ایده خاص مطابقت داشته باشد، اما پر ، ابروها با مداد برای تقویت آنها به اندازه هزینه ، هزاران هزار تومان به نظر نمی‌رسد. پرکننده‌ای که شبیه سایر کلون‌های کیم کی در اینستا باشد.

اگر قرار باشد بین این دو یکی را انتخاب کنید، کدام را به خانه می برید؟ من می خواهم هر دو را به همراه یک شیشه از پوست آینده که برای سال ها می خواستم، فقط برای سرگرمی در سبد ،یدم قرار دهم.

در یکی دیگر از نکات زیبایی، من امروز صبح داست، درباره ظهور “چهره اینستاگرام” در “نیویورکر” خواندم و من را ناراحت کرد.

من برای ،ید سوپ مرغ و Vicks (درمان مادر فیلیپینی برای همه چیز) هستم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

بی ربط ولی من تا مثلا 8 صبح نفهمیدم پنجشنبه بود! یک هفته دیوانه کننده بود کانر قبلاً اولین سرماخوردگی خود را در سال تحصیلی گرفت و هیچ ، در خانه ما خوب نخوابیده است.

احساس شما در این باره چیست؟

من شیفته سایه های آبی و برنزی هستم پالت جگوار مشکی (75 دلار). من اخیراً به درپوش‌های درخشان علاقه داشته‌ام، و رنگ‌ها و پوشش‌ها برای درپوش‌های درخشان با آستر ملایم به نظر می‌رسند.

به هر حال، اینها چیزهای مرتبط با زیبایی هستند که در حال حاضر در ذهن من هستند.

خنثی ها در هفتمe پالت مجموعه Cougar (همچنین 75 دلار) بسیار شیک به نظر می رسند. می‌دانم که اغلب به آن دست می‌آورم، اگرچه مطمئن نیستم که سایه‌ها روی پوست برنزه چگونه ترجمه می‌شوند – ممکن است خیلی روشن باشد.

اما نمی‌توانم از خواندن این داستان غمگین نباشم، زیرا می‌توانم خود را یک نوجوان یا نوجوان جوان و تأثیرپذیر ببینم، و می‌دانم که این پیام‌های بی‌امان باعث می‌شود احساس بدی نسبت به خودم داشته باشم.

گربه‌های بزرگ، مخصوصاً جگوارها و کوگارهای سیاه، تزئین جدیدترین پالت های سایه چشم پاییزی Chantecaille. به ،وان یک عاشق گربه، تنها چیزی که باید بگویم میو است!

به هر حال، اگر آن کلمات را با ملودی “Baby Got Back” برای خود خواندید، PROPS.

من گربه های بزرگ را دوست دارم و نمی توانم دروغ بگویم!

کارن




منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/beauty-chat-big-cats-for-chantecaille-and-the-rise-of-the-instagram-face/

ظاهراً دسترسی به پرکننده‌ها همراه با زمان کم‌به‌هیچ‌وجه بهبودی به‌علاوه الگوریتم اینستاگرام، ظاهر ،ن را تغییر می‌دهد، و حرکتی به سمت همه افرادی که شبیه همان «بچه‌ببر ،ی» هستند در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

همچنین چهار شیک لب جدید و زیبا نیز وجود دارد. فکر می کنم هر کدام را می خواهم سایه های مجموعه Cougar. هر دو پریری اسموک (برهنه موکا) و بومادران (برهنه هلویی)، شبیه رنگ هایی هستند که من دوست دارم.

من می‌خواهم در این مورد دیپلماتیک رفتار کنم، زیرا هی، اگر آن چیزی است که دوست داری و امکاناتش را داری، این کار را انجام بده، درست است؟

نکته جانبی، این عجیب است که چگونه قیمت لوازم آرایش با گذشت زمان افزایش یافته است. در سال 2010 یک لیپ شیک 30 دلار بود! اکنون 48 دلار است.