پرده برقی چیست و 5 نکته مهم در هنگام خرید آن-خانه هوشمند آکو

از یک پارچه به صورت افقی از تور و پارچه تشکیل شده ، پارچه مورد استفاده در این مدل پرده دو لایه است که روی هم قرار می گیرد و از ورود نور به داخل محیط جلوگیری می کند. نحوه جمع شدن پرده برقی زبرا مثل پرده بالارو است و هیچ فرقی نمی کند. قیمت پرده های برقیتولیدی پرده متین در مقایسه با کیفیت پرده ها بسیار مقرون به صرفه بوده و استفاده از موتور پرده برقی برند سوپرلایف در این نوع پرده ها ضمانت عملکرد بی نقص آنها را فراهم کرده است. استفاده از مزایای زیادی داشته و شما را از تمام دشواری های پرده های معمولی و قدیمی راحت می کند و به این ترتیب شما می توانید به آسانی از دیدن منظره ی زیبای پشت پنجره لذت ببرید.

موتورهای برقی پرده مورد استفاده در سیستم های هوشمند سازی ساختمان شرکت خانه های هوشمند، در صورت گیر کردن پرده به یک جسم خارجی حرکت را به صورت خودکار متوقف می نمایند تا از پاره شدن پارچه پرده ها جلوگیری کنند. موتور برقی این مدل پرده‌ها باعث باز و بسته شدن آن‌ها بدون دخالت دست انسان می‌شود. در واقع به زبان ساده، موتور برق‌ها باعث می‌شوند، بدون این‌ که نیاز باشد شما اهرم یا وسیله‌ای را برای حرکت پرده‌ها استفاده کنید، آنها را باز و بسته نمایید. لازم به ذکر است اگر پرده به خوبی نتواند باز یا بسته شود، مشکل از موتور برقی‌ پرده‌ها است و حتما باید برای تعمیر آن اقدام کرد.

در این مرحله باید اولین گیره به قلاب پلاستیکی پشت موتور وصل شود آخرین گیره هم باید به قلاب هم اورد وصل شود تا حرکت پرده به‌آسانی انجام شود. تمامی پرده­های برقی مجهز به ریموت هستند که با آن می­توان تا فاصله معینی در خانه، پرده­ها را باز یا بسته کرد. با داشتن یک کنترلر هوشمند پرده، شما می­توانید توسط اپلیکیشن و از راه دور، پرده­ها را باز یا بسته کنید. با هوشمند کردن کنترلر پرده، امکانات زیادی را از نظر برنامه ریزی و استفاده بهینه از پرده­ها به دست می­آورید. در یک خانه با کنترلر هوشمند پرده، صبح­ها با نور طبیعی و انرژی­بخش آفتاب بیدار خواهید شد.

این دستگاه ها اغلب با باطری لیتیومی کار می کنند و در برخی مواقع نیز قابل شارژ هستند. از متخصصین “آچاره” رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. مجهز بودن به سنسوری که بر روی موتور قرار گرفته و هنگامی‌که پرده به‌دفعات باز و بسته می‌شود و دمای موتور بالا می‌رود در عرض چند ثانیه متوقف ‌شده تا خنک شود. در نظر داشته باشید که مدت زمان لازم برای تولید پرده های ساده ، ۴-۳ روز و پرده تصویری ۵ روز می باشد. استفاده می شود که برای برقی کردن پرده های آن باید از موتورهایی با قدرت بالا استفاده نمود.

پرده برقی چیست و 5 نکته مهم در هنگام خرید آن-خانه هوشمند آکو بله این دو محصول با هم تفاوت دارند .مدل برقی فقط به وسیله ریموت کنترل می شود در حالی که نوع هوشمند علاوه بر داشتن ریموت از طریق تلفن همراه هم قابلیت کنترل شدن را دارد. این پرده ها از پاره شدن، کثیف شدن، گیر کردن و … جلوگیری میکنن. در خیلی از خانه ها ، پرده ها به گونه ای نصب میشن که امکان باز و بسته کردن آن ها در طول روز بسیار سخت است .به خاطر همین بیشتر افراد تمایل دارن با ریموت کنترل اقدام به باز و بسته کردن آن بکنند .

پرده کنترلی

بسیاری از افراد در زمان طلوع آفتاب ترجیح می دهند پرده منزل خود را باز کنند و یا این که در غروب آفتاب به دلیل عدم وجود منبع نور کافی در محیط بیرون ترجیح می‌دهند که پرده های منزل را کاملاً به صورت پرده های برقی بسته قرار دهند. در چنین شرایطی لازم است چندین پرده مختلف را همراه با چند موتور جداگانه بر روی پنجره نصب کنیم. اگر طول پنجره ساختمان شما بیش از ۵ متر می باشد طبیعتا لازم است سه پرده را همراه با موتورهای آنها در این فاصله طولانی نصب کنیم. با توجه به اینکه موتورها به صورت جداگانه نصب می شوند در نتیجه شما میتوانید پرده ها را نیز همراه با ریموت کنترل به شکل جداگانه تنظیم کنید.

  • تفاوت چندانی در عملکرد و ساختار آنها نیست و از قسمت های یکسانی ساخته شده‌اند.
  • همچنین سنسورهای هوشمندی در سیستم هوشمند وجود دارد که شرایط را به تاچ پنل مرکزی خانه هوشمند ارسال می‌کند و تاچ پنل مرکزی خانه هوشمند شرایط موجود را با شرایط تنظیم شده تطبیق می دهد و به کلیدها دستور لازم را می‌دهند.
  • در چنین شرایطی درست در همان محلی که قرار دارید دکمه باز و بسته شدن پرده ها را فشار دهید.
  • موتور شید یکی از اجزای مهم در این نوع پرده به حساب می آیند زیرا وظیفه به حرکت در آوردن پرده را با جمع شدن به دور لوله ای که در قسمت بالای آن قرار دارد، بسته می شود.

ساخت و یا می توان آنها را از مواد مانند چوب سخت ، فلز یا کامپوزیت با پنجره های کوچکتر درون در ، ساخت. راهبند یک سازه دائمی یا موقت است که برای کنترل یا مسدود کردن ترافیک در طول جاده و یا کنترل ورود به ساختمان ساخته شده است. در سایت قائم الکتریک، تکنسین های ما مجهز به نصب ، تعمیر و تعویض درهای شیشه ای از هر شکل و اندازه هستند.

نکته که باید پیش از خرید پرده برقی در نظر بگیرید