ورود: Tower 28 Gloss in Pistachio، وظایف دستیار ادمین و قفسه های کوچک مچ دست Teeny

فرزندپروری یک سفر است!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

تا به حال هیچ مشکلی با خشکی یا پوسته پوسته شدن لب نداشته ام، این مشکلاتی است که من با ا،ر براق کننده ها دارم. این محصول تقریباً مانند یک درمان لب، کاملاً مرطوب کننده است.

برای من، این هفته بر روی وظایف دستیار اداری به نام کارهایی که برای روان نگه داشتن زندگی کانر لازم است، مانند ترتیب قرار دادن تاریخ بازی و شرکت در جشن تولد و غیره، سنگین بود. روده بر شدن از خنده! به طور جدی، هیچ ، در حمام نوزاد به شما نمی گوید که چگونه در 18 سال آینده منشی فرزندتان خواهید بود.

خوب، من می روم تا کارهای مدیریتی بیشتری انجام دهم. امیدوارم هفته شما خوب بوده و بتو،د در آ، هفته استراحت خوبی داشته باشید!

اوه، اگر صورتی مربای شما نباشد، مجموعه رنگ‌های زیادی وجود دارد. می‌خواهم رنگ ارغو،، کنجدی را امتحان کنم!

من واقعا آن را به ،وان یک رژلب روزمره بسیار دوست دارم.

روی لب های من شیک و راحت است و دوست دارم که خیلی ،بنده نباشد.

سایه ای که من 24 ساعته پوشیده ام این است پسته، صورتی برهنه نیمه شفاف که برای روزهای آرایش غیررسمی بسیار عالی است – به مرطوب کننده رنگی، ریمل، رژگونه ، و کمی براق فکر کنید.

هر ،ی. بازگشت به براق. این تیوپ خامه‌ای از بهشت ​​براق یک ،ید فوری در Sep،ra بود که چند هفته پیش از خطی به نام Tower 28، یک برند آرایشی «تمیز» مستقر در ج، کالیفرنیا با زیبایی‌های خنک و آرام بود.

جمعه مبارک دوست من ما آن را درست کردیم، و منظورم از ما، شما، من و یک تیوپ لیپ گ، تاور 28 است که تمام هفته استفاده کرده ام. در یک لحظه بیشتر در این مورد

در رابطه با وظایف مدیر، یکی از امروز من در حال برداشتن مچ دست کوچک و کوچکی بود که از طرف ال هاب سفارش دادم. او و کانر امروز عصر به رقص سالانه پدر و دختر ولنتاین در مدرسه او می روند. قلب مرموز من را که کمی پاره می شود *اینجا وارد کنید.*

در چنین لحظاتی است که می فهمم کودکی چقدر زودگذر است، می د،د؟ ده سال دیگر او 16 ساله می شود و با دوستانش به رقص ولنتاین می رود. این واقعاً یک سواری دیوانه کننده برای بزرگ ، یک انسان است.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/tower-28/checking-in-tower-28-gloss-in-pistachio-admin-،istant-duties-and-teeny-tiny-wrist-corsages/

آیا در مورد نحوه بو و مزه براق کننده ها خاص هستید؟ اگر اینطور است، FYI، وقتی برای اولین بار آن را پوشیدم، این یک حالت شکر قهوه‌ای داشت، اما به طرز ناخوشایندی شیرین نیست (نمی‌توانم وقتی براق‌ها خیلی شیرین هستند تحمل کنم).