ورود: TGIF | Leche Flan Adventures | عالی ترین پایه توسط Chanel

خوب، پس کارامل به ته رامکین شما می رود. ایده آل تر از من در اینجا.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/checking-in-tgif-،e-flan-adventures-a-most-excellent-foundation-by-chanel/

نه تنها به سختی می‌توانم آن را حس کنم، زیرا س، وزن کاملاً کلیدی است، بلکه منافذ من را صاف می‌کند و ،مت‌هایی را که به‌نظر می‌آیند تکه‌تکه بدون اینکه واضح به نظر برسند، صاف می‌کند. من در این ع، 50 بژ می پوشم که با گردگیری ملایم MAC Mineralize Skinfinish Natural در طلایی متوسط ​​تنظیم کردم. یک ،یب ارزشمند *بوسه سرآشپز*!

کانر این یادداشت را نوشت، که قرار است بگوید: “وقتی احساس غمگینی و آبی می‌کنید، دوستی پیدا کنید که به شما کمک کند تا از پس این کار بربیایید.”

فلان لچه دو ،مت دارد. ابتدا روی اجاق گاز کاراملی درست می کنید.

بعلاوه، آن آش داغ می شود! من می توانم خودم را در حال سوختن دست یا مچ خود در یک حادثه مربوط به کارامل به راحتی ببینم.

بعد از خنک شدن، لبه ها را شل کرده و سپس رامکین را در بشقاب برگرد،د. شما باید تمام قطعات آبدار را نیز دریافت کنید!

من بالا،ه از هیجان مصاحبه قبلی ام آرام می شوم و اکنون آماده ام تا آ، هفته را شروع کنم، مثلاً میو درست. روده بر شدن از خنده!

کاسترد داخل رامکین ها می رود و سپس آنها را روی اجاق گاز یا فر بخارپز می کنید. وقتی یک چاقو به وسط رفت و تمیز بیرون آمد، کارشان تمام است.

به هر حال، این همه آماده سازی برای تماس های ویدیویی اخیراً به من یادآوری کرده است که فونداسیون آکوا Chanel Vitalumiere واقعا چقدر درخشان است.

من به تازگی یک مصاحبه ویدیویی با یک مارک زیبایی که از آن استفاده می کنم و دوستش دارم به پایان رساندم … فکر می کنم خوب پیش رفت! من باید دوشنبه آینده بیشتر بدانم، بنابراین تا آن زمان، لطفاً انگشتان دست و پای خود را برای من روی هم بگذارید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

این برنج سرخ شده سیر با سیب زمینی سرخ شده، کدو سبز و ادامام در یک سس تریاکی خانگی است – که فقط به مقدار مساوی شکر، سس سویا و آب است که با پودر زنجبیل پاشیده شده است. خیلی خوب بود، اما دفعه بعد که درست می‌کنم، بادام هندی را اضافه می‌کنم تا پروتئین آن افزایش یابد.

،مت دوم شامل تهیه کاستارد از زرده تخم مرغ، شیر تبخیر شده، شیر تغلیظ شده و کمی و،ل است. سپس آن را حداقل دو بار صاف کنید…

فکر می کنم اوایل هفته به این موضوع اشاره کردم که دارم یاد می گیرم چگونه یک دسر فیلیپینی به نام لچه فلان درست کنم. این مانند ، بروله است، اما بدون رویه ترد، و معمولاً در مهم، ها و جشن های فیلیپینی سرو می شود.

نتیجه یک کاستارد کاراملی ،ی و ابریشمی است. YUM.

سلام رفیق! خداروشکر که جمعه است نه جدی TGIF! یک هفته طول، بود

بیایید ببینیم، چه اتفاقی افتاده است؟ یکی از تصمیمات سال نو من این بود که یاد بگیرم چگونه چند غذای گیاهی بپزم، و این یکی از غذاهایی بود که در اوایل هفته برای ناهار درست کردم.

برنامه هات چیه؟ کار سرگرم کننده ای انجام می دهید؟

بیشتر روزها معمولاً از مرطوب‌کننده‌های رنگی (Urban Decay Hydromaniac) استفاده می‌کنم، اما اگر قرار است جلوی دوربین باشم، Chanel Vitalumiere Aqua آن است!

از من نپرسید چرا، اما به دلایلی این ،مت برای من کاملاً ترسناک است! من فکر می‌کنم این واقعیت است که شما فضای زیادی برای ساختن کارامل ندارید، بنابراین باید به شدت به غریزه خود تکیه کنید تا بد،د چه زم، آن را از روی حرارت بردارید. وگرنه میسوزه عزیزم میسوزه