ورود: یک سلام سریع!


سلام!

چطور پیش می رود؟ امیدوارم رژلب شما درخشان باشد و پایه شما رفتار کند (من امروز Chanel Vitalumiere Aqua می پوشم، بنابراین من آماده هستم). ما به خلیج برگشتیم و به نظر می رسد که دارم روال قبل از هاوایی را دوباره یاد می گیرم. آیا این فقط من هستم، یا انتقال از تعطیلات به زندگی واقعی به شدت دردناک است؟ روزهای اول خیلی سخته!

چیزهای زیادی در محل کار اتفاق افتاده است، بنابراین من با آن سروکار داشتم، اما فقط می‌خواستم در آنجا توقف کنم و یک سلام و احوالپرسی سریع بگویم و چند چیز را ذکر کنم…

1. “اقناع” در نتفلی،

من این فیلم را که بر اساس کتاب جین آستن ساخته شده بود، در سفر با هواپیما به خانه تماشا کردم. داکوتا جانسون در نقش شخصیت اصلی آن، آن الیوت، بازی می‌کند. یادداشت جانبی: آیا فقط من هستم یا صدای داکوتا همیشه به نوعی زمزمه است؟ تصور اینکه او فریاد بزند واقعا برایم سخت است.

به هر حال، علائم و پیشنهادات ازدواج متفاوتی را دریافت کنید، و سپس به توصیه های دیگران به جای قلب خود گوش دهید، و این فیلم را دریافت می کنید. من کاملاً از آن لذت بردم، اگرچه احساس می‌کنم فریادهای فیلمنامه به زبان عامیانه مدرن برای من کمی زیاد بود.

2. ، پوست Tatcha The Dewy

من نمونه ای از این ، صورت با آبرس، شدید ساخته شده با برنج بنفش ژاپنی را به ،وان هدیه تولد از برنامه Sep،ra Beauty Insider دریافت کردم. من پوست خشکی دارم و عالی عمل می کند! یک شیشه 1.7 اونسی با اندازه کامل 69 دلار (!) قیمت دارد، اما اگر پوست شما همیشه خشک است و به دنبال یک ، فوق العاده غنی هستید، ممکن است بخواهید شیشه 0.34 اونسی با اندازه مسافرتی را امتحان کنید که 20 دلار است.

3. خط چشم Scorch Decay Urban

من اخیراً آن را به ،وان سایه چشم روی پلک هایم می گذارم! این سایه برنز تابست، خفن است.

Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil in Scorch
The Smokin’ ،t Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil in Scorch
Scorch Swatch Urban Decay
Scorch Swatch Urban Decay

اوضاع چطور است؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-a-quick-،o/