ورود: هدیه سبزیجات، رول کلم و شانل توید!

این اولین بار بود که آنها خوب بودند!

اوه، یادت هست آن کلم عظیمی که همسایه دیگرم آ، هفته گذشته به من داد؟ من در نهایت با گوشت چرخ کرده، برنج و جعفری رول های کلم درست کردم.

انعام محصولاتی که توسط همسایگانم به من هدیه می شود ادامه دارد! این حبوبات را ببینید…

همچنین وجود دارد لاک های جدید برهنه که خوب به نظر می رسند. من نمی‌دانم در مورد Chanel چیست، اما آن‌ها کار بسیار خوبی را انجام می‌دهند که در مورد نکات خنثی و اصولی، تمام نت‌های درست را به کار می‌برند. اوه، می خواهم.

چه خبر است، هوم؟ اوه، مرا ببخش که زیر سنگ زندگی می کنم، اما اخیراً خواننده هری استای، را کشف کرده ام.

حقیقت جالب جنی جونز: قبل از اینکه به شهرت برسد، صاحب ،ب و کار کیترینگ خود بود.

من به مجموعه‌ای تصادفی از موسیقی او گوش می‌دهم، و این دو آهنگی هستند که تکرار کرده‌ام.

در مورد زیبایی، چهارگوش تویید در وب سایت Chanel قرار دارد. Brun et Rose با رنگ های قهوه ای، مایل به قرمز و سایه های گلگون، واقعاً دوست داشتنی به نظر می رسد.

من تا حالا دو دستور غذا از سایتش امتحان کردم، رول کلم و یک وعده غذایی 20 دقیقه ای به نام اسپاگتی با گوجه گی،یکه هر دو س،، آسان و عالی بودند.

خوب، من برای شروع روزم می روم. امیدوارم تا الان هفته فوق العاده ای رو پشت سر گذاشته باشید! آیا امروز صبح به همان اندازه که من متعجب بودم از خواب بیدار شدی که فهمیدی پنجشنبه است؟ آره؟ نه؟ هر کاری که امروز انجام می دهید، امیدوارم راهی برای لذت بردن از وظایف خود بیابید – حتی کارهای پیش پا افتاده.

گاهی مرا به یاد پرنس می اندازد و گاهی شبیه گروه فونی، می شود. تعیین ژانر او سخت است. اگر یک لحظه فرصت کردید به آهنگ های او گوش دهید.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-the-gift-of-vegetables-cabbage-rolls-and-chanel-t،/

برگردیم به رول های کلم. جنی می گوید که آنها به ،وان غذای باقی مانده روز بعد عالی هستند و پیشنهاد می کند آنها را در تابه با کمی روغن زیتون سرخ کنید. این چیزی است که من امروز برای ناهار خواهم داشت. YUM!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

آدم با لوبیا بنفش چه می کند؟ من به این فکر می کنم که آنها را برشته کنم، اما نمی دانم. یک موج گرما در حال آمدن است، و من دوست ندارم فرم را وقتی بیرون می جوشد روشن کنم.

من پیدا کردم دستور غذا در وبلاگ آشپزی جنی جونز. جنی جونز، مجری برنامه گفتگوی دهه 90 را به خاطر دارید؟ چند سال پیش او در یوتیوب فعال بود و کلی ویدیوهای آشپزی انجام داد و تماشای آنها لذت بخش است. با این حال، سال ها از ارسال پست او می گذرد.