ورود: سوپ مینسترون | نشانه های زمان کوتاه کردن مو است | Bangers دهه 80 در Trader Joe’s

مورد در نقطه. دستور اصلی لوبیا سبز نام داشت که من آن را با کدو سبز عوض کردم. من خوشحالم که این کار را انجام دادم زیرا لوبیا سبز کار زیادی برای من انجام نمی دهد. کدو سبز، با این حال، آن را به سطح بعدی برد!

برای من، علامت گویای وزن است. وقتی موهایم را پایین انداخته‌ام و احساس می‌کنم خیلی سنگین است که نمی‌توانم آن‌ها را راحت بپوشم، و من همیشه آن‌ها را بلند می‌کنم، آن وقت است که می‌دانم وقت آن رسیده است.

سلام من دارم موهامو کوتاه میکنم

به هر حال، من بالا،ه دیروز توانستم یک گلدان بزرگ از آن درست کنم (من از این دستور استفاده کردمو به طور جدی، این همان چیزی بود که من نیاز داشتم. مثل آغوشی در کاسه بود!

چه نشانه هایی برای شما وجود دارد؟ چگونه متوجه می شوید که چه زم، برای برش به تاخیر افتاده اید؟

جایزه؟ درست ، آن آسان است. جدی، امتحانش کن وعده‌های غذایی رضایت‌بخشی دریافت خواهید کرد.


بدون پول مرد، می تواند عشق من را برنده شود!

دوست دختر، من نمی توانم باور کنم که در مورد سوپ هیجان زده می شوم، اما ظاهراً من در زندگی اینجا هستم. ها ها ها ها ها!

من پنج جلسه دارم، اما این آ،ین چیز قبل از رفتن است. من روز پیش در Trader Joe بودم (در حال ،ید کدو سبز برای سوپ، ها) و آهنگی پخش می شد که من چندین سال است که نشنیده ام!

من اخیراً هوس یک چیز جدی مینسترون کرده ام، و چیزهای موجود در فروشگاه انجام نمی دهند. یادداشت جانبی: آیا این فقط من هستم یا سوپ فروشگاهی گاهی اوقات طعم ف،ی دارد؟ هرچقدر که برای راحتی کار دوستش دارم، مثل گذشته به آن علاقه ندارم.

این بنگر دهه 80 ننه گی، را به خاطر دارید؟ قبلا فکر میکردم خیلی باحاله! باید بگویم، آهنگ ماندگار است، و همینطور س، او.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-minestrone-soup-signs-its-time-for-a-haircut-80s-،ers-at-trader-joes/معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

در یک یادداشت مرتبط با زیبایی، امروز صبح متوجه شدم که به نقطه ای رسیده ام که کاملاً نیاز به کوتاه ، مو دارم، و اگر این کار را به زودی انجام ندهم، همه را در میانه دوره کوتاه می کنم. شب با قیچی کاردستی

این اولین باری بود که مینسترون را از ابتدا ساختم و قطعاً دوباره این کار را خواهم کرد. نه تنها خوشمزه بود، بلکه به نظر می رسد یکی از آن دستور العمل هایی است که می تو،د بی وقفه آن را به هر چیزی که دوست دارید یا اتفاقاً در دست دارید سفارشی کنید.

اوه خدای من، خیلی خوشمزه!

اوه، من همچنین می توانم تشخیص دهم که چه زم، خیلی سنگین است که چگونه باید گره بالایی را روی سرم قرار دهم! در یک نقطه خاص بعد از اینکه موهایم خیلی بلند شد، فقط در صورتی می توانم آن را به راحتی در یک کش بپوشم فقط در صورتی که در یک زاویه بسیار خاص باشد. روده بر شدن از خنده! فوق العاده عجیب اما واقعی

سوپ غذای خوبی است!

این باعث شد به این فکر کنم که چگونه می توان فهمید که به حدا،ر آستانه موی خود رسیده است…