ورود: آرایش جین ایردل، چکمه های بارانی کامیک، و از دست دادن شلوغی و شلوغی

هرچند جورابم خیس شد!

اگر FOTD امروز خوب شد، به شما اطلاع خواهم داد.

و با این حال… من هنوز عاشق شلوغی و شلوغی داشتن دوستان و خانواده هستم. فقط به من یادآوری می کند که زندگی ادامه دارد.

من همچنین در مأموریتی هستم که سایه چشمی بزنم که NARS Fez یا کالاهاری نیست (سایه های من برای شش ماه گذشته یا بیشتر). امروز صبح داخل یک کشو حفر کردم و زیبایی های جین ایردل را از زیر خاک بیرون آوردم!

Jan iredale نوامبر 2021
قلب!

آهای رفیق! در این سومین روز سال چگونه می گذرد؟ در خانه من خلوت است و من نمی دانم چه احساسی نسبت به آن دارم!

دیروز می‌خواستم مثمر ثمر باشم و برای چیدن تزئینات کریسمس برنامه‌ریزی کردم، اما در عوض آن را صرف رنگ‌آمیزی چکمه‌های بار، جدید کانر با این موارد عالی کردیم. خودکار رنگ پوسکا.

من به طور طبیعی یک فرد اجتماعی هستم، اما میزب،، پخت و پز و نظافت باعث تخلیه می شود، درست است؟ چرا ظروف زیاد است؟ و چرا جاروبرقی هرگز متوقف نمی شود؟ روده بر شدن از خنده!

اتفاقاً این چکمه های بار، از یک برند جدید کانادایی به نام Kamik هستند و آنقدر در خشک نگه داشتن پای کانر خوب بودند که من برای خودم یک جفت می خواهم.

قبل از اینکه دیروز آن‌ها را تزئین کنیم، چکمه‌ها را برای پیاده‌روی در شهرمان که دوست داریم در شهرمان انجام دهیم و شما را به سمت یک آبشار می‌برد بیرون آوردیم، و حتی پس از عبور از چندین نهر، جوراب‌های کانر کاملاً خشک ماندند.

امروز چطوری؟ چه چیز جدیدی در پایان شما وجود دارد؟

ما افراد زیادی را در دو هفته گذشته داشته‌ایم که به خانه‌هایمان رفتند و بیرون رفتند، و با همراهی من در خانه، صدای بلند و پرهیاهو و بسیار دوست‌داشتنی بود. الان دلم براش تنگ شده ولی یه جورایی هم راحت شدم که عجیبه میدونم.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-jane-iredale-makeup-kamik-rain-boots-and-missing-the-hustle-and-bustle/

شاید هنوز در حال بهبودی از آسیبی هستم که به ،وان 2020 شناخته می شود، اما معاشرت این روزها، در حالی که از آن لذت می برم، خیلی از من می گیرد.

به هر حال، تنها صدایی که الان می‌شنوم این است که رزی در حال کوبیدن کیبلش و زمزمه یخچال است. من کمی تنها هستم، نمی خواهم دروغ بگویم.

کانر بیشتر طراحی ها را انجام داد، اما من کمی با قلب ها و ستاره ها این جا و آنجا را تراشه کردم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

آیا من تنها ،ی هستم که نمی توانم با جوراب های خیس کنار بیایم؟ آنها پیو حیوان خانگی من هستند. به هر حال من در یک ماموریت هستم که یک جفت برای خودم پیدا کنم!