هر چند وقت یک بار محصولات زیبایی خود را تمام می کنید؟

بیا خالی حرف بزنیم!

کارن

من امروز Nordstrom Rack بودم، زیرا اخیراً این کیف رنگین کم، را به ،وان هدیه ،یدم و تا دیروز نرفتم که آن را بپیچم، متوجه نبودم که برخی از ابرها گم شده اند. من نمی دانم چگونه این جزئیات مهم را کاملا از دست داده ام، LOL!

PS دوست من! من در حال انجام یک رقص شادی هستم زیرا تقریباً با ،ید کریسمس تمام شده است! درست است، برنامه اولیه من این بود که همه چیز را قبل از دسامبر انجام دهم، اما خوب است، الان بهتر از جمعه آینده، OMG!

می د،د، این واقعاً به نوع محصول آن بستگی دارد. اقلام مراقبت از پوست، مطمئنا من آ،ین قطره ها را از شیشه ها، لوله ها و چیزهای دیگر می تراشم و بیرون می کشم!

آرایش حیو، متفاوت است، LOL! ، کار من – کانسی،، مداد ابرو و خط چشم – قطعاً تمام می شود. ریمل نیز تمام می شود، و به طرز عجیبی، مانند محصولات حالت دهنده مو، حتی اگر کاملاً عاشق ریمل نباشم، همچنان از آن استفاده می کنم تا زم، که مجبور به ،ید ریمل جدید شوم. عجیب و غریب.

به هر حال، وقتی من امروز آنجا بودم و کیف پول را عوض می کردم، من نتونستم در برابر این ژاکت راه راه شتری زیبا مقاومت کنم. این نرم است (خارش نمی کند) و در یک دسته رنگ می آید و 20 دلار بود! شایان ستایش است و باید با همه چیز همراه شود.

برای مراقبت از مو، من بیشتر کارها را تمام می کنم، اما نه همه. من دوست دارم به اطراف بپرم و چیزهای جدید مو را امتحان کنم. با شامپو و نرم کننده، من خیلی سریع دچار مورچه می شوم، بنابراین زم، که یک بطری بیشتر تمام شد، ادامه می دهم. با این حال، نرم‌کننده‌ها و محصولات حالت دهنده مو؟ من معمولاً آنها را تمام می کنم، حتی اگر چیزی را کاملاً *دوست* نداشته باشم.

آ،ین باری که یک محصول پودری مانند رژگونه، سایه چشم یا پودر صورت را تمام کردم، به یاد نمی‌آورم. یک دقیقه گذشت!

هر چند وقت یکبار محصولات زیبایی خود را تمام می کنید؟


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/،w-often-do-you-finish-your-beauty-،ucts/

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،