هدایای مراقبت از پوست – باید یا نباید؟

اگر می‌دانم گیرنده‌ی هدیه یک رژیم مراقبت از پوست بسیار خاص دارد که مراقبت‌های پوستی را که روی صورتش استفاده می‌کند محدود می‌کند، سعی می‌کنم به او یک هدیه مراقبت از بدن دلپذیر، مانند یک ، دست یا ، بدن فانتزی بدهم که احتمالا هرگز نخواهند داشت. برای خود ،ید کنند

مدت ها پیش در یک کهکشان دور، جایی خواندم که اگر قرار است هدیه ای بدهید، به احتمال زیاد، اگر هدیه ای است که دوست دارید دریافت کنید، پس در مسیر درستی هستید.

کارن

PS امیدوارم که چهارشنبه شما تا اینجا عالی پیش رفته باشد!


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/skin-care-gifts-a-do-or-a-dont/


من فکر می کنم این یک کار است، اما اگر می خواهید به آنجا بروید، باید در مورد هدیه خیلی فکر کنید.

در مورد شما چطور؟ با دادن هدایای مراقبت از پوست چه احساسی دارید؟

هدیه مورد علاقه من اخیراً ماسک لب Laneige بوده است. نه تنها آن را دوست دارم و هر روز از آن استفاده می‌کنم، بلکه احساس می‌کنم خشکی لب‌ها تقریباً یک مشکل جه، است، بنابراین یکی از آن چیزهای اضافی خوب است که همه می‌توانند قدردان آن باشند. اگر دوستی دارم که تولد دارد یا ،ی که بخواهم از او تشکر کنم، یکی از هدایای مورد علاقه من برای دادن است.

البته من همیشه یک رسید هدیه می گذارم تا بتوانند آن را برگردانند و سعی می کنم با ،ید از فروشگاهی که می دانم به راحتی به آن دسترسی دارند، آن را برایشان راحت کنم.

اما اینطور نیست که بطری های درمان آکنه ضد باکتری کیت سامرویل را بپیچم، LOL! من می دانم که بیشتر مردم در مورد محصولات مراقبت از پوست خود اهمیت ویژه ای دارند، بنابراین سعی می کنم هدایایی برای مراقبت از پوست ارائه کنم که فکر می کنم آنها دوست دارند یا حداقل می خواهند امتحان کنند.

من کاملاً عاشق یک هدیه مراقبت از پوست متفکرانه هستم، بنابراین یکی از چیزهایی است که دوست دارم به مردم بدهم!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،