نکات و ترفندهای حرفه ای و کاربردی

استفاده از رژلب مایع نسبت به رژلب معمولی و جامد کمی سخت تر هست و به مهارت بیشتری نیاز داره اما اصلا جای نگرانی وجود نداره. دلایل زیادی برای کنده شدن مواد از روی ناخن وجود دارد نظیر: زیرسازی غیر اصولی، سطح چرب و کثیف صدف ناخن، عدم مواد گذاری صحیح. پارافین ماده بی رنگ و جامدی است که از هیدروکربن اشباع شده ساخته می شود. مشکلات مفصلی پارافین نوعی نرم کننده طبیعی است که به نرمی و انعطاف پذیری پوست کمک می کند. 8. در پایان هم از تقویت کننده استفاده کنید. در پایان کاشت ناخن پودری، ناخنها نیاز به سوهان کشی دارند. ✔ هنگام سوهان کشی خطوط ترمیم مراقب باشید به صدف اصلی ناخن آسیبی وارد نشود. سوهان کشدن ناخن و ازبین بردن گوشت های اضافه ی دور ناخن به شیوه ای که به بافت اطراف ناخن آسیبی وارد نکند را مانیکور می گویند. یکی دیگر از دلایل هوا گرفتن ناخن که صدف ناخن مواد خارجی را روی خود قبول نمی کند در واقع یک نوع ناسازگاری مواد با ناخن است که صدف ناخن بعضی افراد چربی بیشتری دارند با پرایمر کمتر از بین نمی روند در این گونه موارد با پرایمر اسیدی کار کنید .در صورتی که به صدف ناخن ضربه ای وارد شود باعث بلند شدن مواد کاشت ناخن از روی صدف می شود.

تنها کاری که باید انجام بدید این هست که مقداری کرم پودر یا فاندیشن پودری به رنگ روشن رو بر روی پوست لب بزنید و به خوبی محو کنید تا رنگ پوست لب روشن تر بشه. بعد از آن که بستر ناخن را آماده کردید ضد قارچ بزنید تیپ ناخن را گذاشته یا فرمر را زیر انگشت نصب نمایید. برای انجام این مدل آرایش صورت پشت پلک را با استفاده از یک سایه متالیک که ترجیحاً با رنگ لباستان وجه تشابه دارد، براق کنید و بعد سراغ خط چشم مشکی تیره بروید. ابرویتان در جهت دادن به مدل آرایش صورت شما تأثیر زیادی دارد. هر چه ابروهایتان پهن باشد، بهتر است؛ بنابراین لازم است برای اصلاح درست ابروهایتان سراغ کسی بروید که علاقهای به نخ کردنشان ندارد و مدل دادن به آنها را خوب بلد است. بهتر است بین رنگ رژ گونه و رنگ رژ لبتان هماهنگی وجود داشته باشد. رژلب زدن یکی از اصلی ترین مراحل برای هر نوع از آرایش هست و کمک میکنه تا چهره و آرایش شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسه و یک اشتباه کوچک در رژلب زدن میتونه چهره شما رو به طور کل تغییر بده و زیبایی که مورد نظرتون هست رو به وجود نیاره.

به جای استفاده از خط لب ، بهتره با استفاده از قسمت بالایی اپلیکاتور رژلب مایع ، ابتدا اطراف لب رو مشخص کنید و سپس مرکز لب رو پر کنید. اگه نمیتونید ظاهر یکنواختی برای رژلب روی لبها ایجاد کنید بهترین ترفند این هست که ابتدا با استفاده از خط لب ، حالتی به شکل X رو بر روی مرکز لب بالا و مطابق با قوس لب بالا بکشید و سپس رژلب بزنید. بهترین کار این هست که فقط قسمت بالایی لب و کمان لب رو کمی بالاتر بکشید و قسمت مرکزی لب پایین رو هم کمی پایین تر از خط طبیعی لب بکشید اما هرگز گوشه های لب رو بزرگتر نکنید. شیوه کاشت ناخن ژلهای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت آنها در مورد استفاده از آنها است. با این کار ساده ، رنگ رژلب اضافی که بر روی لبها باقی مونده پاک میشه و دیگه نگرانی در رابطه با رنگ گرفتن و لکه شدن دندان ها نخواهید داشت و همچنین رنگ رژلب شما بر روی لیوان و فنجان هم باقی نمیمونه. وقتی رژلب زدن تموم شد و رژلب روی لبها فیکس شد ، بهتره یک لایه دستمال کاغذی بردارید و روی لبها قرار بدید و به آرومی لب هاتون رو بر روی این دستمال کاغذی فشار بدید.

پارافین مثل وازلین، لانولین ها با تشکیل یه لایه روی پوست مانع از تبخیر آب پوست به بیرون میشه و باعث نرمی پوست می شود. بهترین کار این هست که ابتدا لب هاتون رو با یک اسکراب لب طبیعی مثل ترکیب شکر و روغن زیتون ، لایه برداری کنید و سپس به پوست لب مرطوب کننده یا بالم لب بزنید. با این کار یک سطح صاف و مناسب مثل بوم نقاشی بر روی لب ایجاد میکنه و نه تنها باعث میشه تا رنگ رژلب شما زیباتر دیده بشه بلکه تاثیر خیلی خوبی در افزایش ماندگاری رژلب بر روی لب ها هم خواهد داشت. حتی اگه رژلب جامد یا رژلب مایع با بهترین و مناسب ترین رنگ رو پیدا کرده باشید اگه با نکات و ترفندهای مخصوص رژلب زدن آشنا نباشید ، باز هم ممکنه نتونید به خوبی از این رژلب استفاده کنید و یک رژلب عالی و بدون نقص داشته باشید.

زیرا ممکنه لبهاتون حالت پوسته پوسته پیدا کنه که این موضوع برای هیچ کسی خوشابند سایت beautyreview نیست! هرگز نباید قبل از لایه برداری از پوست لب رژلب بزنید ؛ زیرا ممکنه رژلب شما حالت ناهموار پیدا کنه و خیلی زود پوسته پوسته بشه و یا تکه تکه و نازیبا به نظر برسه. در ادامه با زیبامون دات کام همراه بمانید تا یاد بگیرید چگونه رژلب بزنید تا ظاهری بی عیب و نقص برای لب هاتون به وجود بیاد. اگر بعد از گذراندن دوران بارداری، صورتتان چاق شده یا به طور کلی صورت توپُری دارید، از این پنج نکته مهم که در این مقاله برایتان فراهم کردهایم، استفاده کنید و نحوه درست آرایش صورت چاق را یاد بگیرید. برای کسب اطلاع از هزینه ها می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. این روزها برای گریم صورت چاق از کانتورینگ و هایلایت استفاده زیادی میشود و در نهایت میتوان از رژ گونه مناسب هم استفاده کرد. برای کانتورینگ صورت چاق میتوان از روش کانتورینگ صورت گرد استفاده کرد.

اگه لب های پرحجم و پری دارید بهتره از خط لب با رنگ متوسط تا تیره و رژلبی با رنگی عمیق تر از رنگ طبیعی لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه رنگ پوست لب روشن شد میتونید از هر رنگ رژلبی که دوست دارید استفاده کنید و مطمئن باشید با استفاده از این ترفند رنگ لب هاتون بعد از رژلب زدن زیبا و جذاب خواهد شد. مثلا ممکنه رژلب رو به شکلی بزنید که یک طرف لب ضخیم تر از طرف دیگه به نظر برسه و ظاهر متقارن و زیبایی برای لب ها ایجاد نشه و یا ممکنه رژلب رو بیش از حد به بالا یا پایین خط طبیعی لب بزنید و ظاهر و جلوه ای غیر طبیعی برای لب هاتون به وجود بیارید. لازم نیست از مقدار زیادی رژ استفاده کنید، چند ضربه سریع با مقدار مناسبی از پودر یا استیک کافی است. پس از آنکه انتخاب کردید چه اندازه ناخنی میخواهید، ناخنها با زاویه 45 درجه به مدت 29 ثانیه باید روی ناخن اصلی فشار آورده شوند و بعد با سوهان کوتاه شوند.

در این روش کار به جای استفاده از قلم از پودر و پرایمر استفاده میشود. اگر بتوانید آرایش چشمها را درست انجام دهید، بخش مهمی از کار را انجام دادهاید؛ بنابراین اولین راهی که پیش رو دارید، ریمل و سایه تیره است. بعد قالب ها را با زدن ضربه ای از ناخن جدا می کنیم. استفاده از براش مخصوص رژلب کمک میکنه تا دقت و ظرافت بیشتری رو در حین رژلب زدن داشته باشید و ظاهر یکنواختی رو برای رژلب به وجود میاره. هیچ گاه روی سطح خیس از پرایمر موادگذاری نکنید. روی انگشتی که کار می کنید و انگشت بعدی پرایمر بزنید تا زمانی که روی انگشت اول موادگذاری می کنید زمان لازم برای آزاد شدن پرایمر انگشت دوم را دارید. زمانی که قالب بر روی انگشت گذاشته می شود نباید تکان داده شود چون باعث ایجاد هوا یا حباب می شود. مواد اضافه را در آن زمانی که انگشت را نگه داشته پاک می کنیم و بعد سراغ دیگر انگشته تا آخر می روید.

برای شروع بهتره ابتدا لبهاتون رو لایه بردرای کنید و بعد مرطوب کننده بزنید اما بهتره رطوبت اضافی لبها رو با یک دستمال کاغذی خشک کنید. در این روش کاشت حالت طبیعی ناخنها حفظ میشود و تنها یک لایه از جنس فایبر گلاس یا ابریشم روی ناخنها نصب میشود. بهتره رژلب مایع رو به شکل یک لایه نازک و یکنواخت روی لب ها بزنید و لایه های زیادی از رژلب مایع رو مورد استفاده قرار ندید. بهتره در هنگام رژلب زدن یک لبخند ملایم هم بزنید تا مطمئن بشید که رژلب شما دقیقا روی لب قرار گرفته و ظاهر مرتب و زیبایی داره. اگر قصد دارید ناخنهای رنگی داشته باشید میتوانید از پودر رنگی استفاده کنید و بعد روی ناخنها چسب بزنید. یکی از بهترینهای مدل ابرو برای صورتهای گرد و چاق، ابروی کمانی یا هشتی است. به طور کلی فرد بعد از گذشت سه تا چهار هفته بعد از کاشت باید برای ترمیم مجدد اقدام کند. به طور کلی ، رژلب هایی که دارای رنگ تیره و عمیق هستند کمک میکنند تا ظاهر لب ها کمی باریک تر و ظریف تر به نظر برسه و رژلب های دارای رنگ روشن باعث میشن تا لب ها برجسته و بزرگ تر دیده بشه.

مرکز زیبایی تهران تاتو سنتر شقایق منصوری یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکز زیبایی در تهران می باشد. خدمات ارائه شده توسط تهران تاتو سنتر شامل: انواع کاشت ناخن و دیزاین، انواع کاشت ناخن فرنچ، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، کاشت مژه، لیفت مژه می باشد. حتما بخوانید: کدام رنگ رژلب، دندان ها را سفیدتر نشان می دهد؟ حتما بخوانید: ترفندهای مخصوص رژلب زدن؛ که هر خانمی باید بداند! حتما بخوانید: نکاتی که باید درباره استفاده از رژلب مایع مات بدانید! بعد از اینکه مدل ابروهایتان را اصلاح کردید نوبت به تهیه یک مداد ابرو یا پالت سایه ابرو میرسد. بهترین روش برای رژلب زدن این هست که رژلب رو بر روی مرکز لب قرار داده و سپس به سمت چپ و راست بکشید. اگه شکل طبیعی لب هاتون نازک و ظریف هست میتونید با استفاده از یک مداد لب یا خط لب همرنگ با پوست لب یا رژلب ، خط لب رو کمی بالاتر و پایین تر از خط طبیعی لب ها بکشید. استفاده از آن باعث ایجاد رطوبت برای پوست میشود و بعد از پارافین رطوبت ایجاد شده را حفظ می کند.

رعایت نکردن نکات زیادی در هنگام کاشت و بعد از آن باعث ایجاد هوا در کاشت می شود. ✔ پروسه مواد گذاری باید کاملا تکنیکی و حرفه ای انجام شود که باعث هوا گرفتن و سوهان کشی زیاد ناخن ها نشود. در پدیکور جکوزی یا کاسه مخصوص پا باید با مواد ضد عفونی کننده کاملا بهداشتی گردد. شما میتونید با استفاده از نکات و ترفندهای حرفه ای و کاربردی که در بالا اشاره کردیم ، به شکلی کاملا حرفه ای رژلب بزنید و یک آرایش زیبا و شیک داشته باشید. چراکه همیشه فرصت یادگیری وجود داره و شما میتونید با یاد گرفتن نکات حرفه ای و کاربردی برای رژلب زدن ، یک آرایش عالی و رژلب جذاب و زیبا برای خود داشته باشید. اگه رنگ پوست لب هاتون تیره هست و احساس می کنید رنگ رژلب به خوبی روی لب ها دیده نمیشه ، یه راه حل عالی برای برطرف کردن این مشکل وجود داره.

این ترفند به شما کمک میکنه تا قوس لب به زیبایی مشخص بشه و آرایش لب فوق العاده زیبا و حرفه ای داشته باشید. اما اگه لبه رژلبی که دارید صاف و گرد شده میتونید با استفاده از براش رژلب ، آرایش لب رو انجام بدید و یک رژلب فوق العاده حرفه ای و تمیز داشته باشید. این خط لب نه تنها کمک میکنه تا رژلب رو خیلی دقیق و زیبا روی لب بزنید بلکه تاثیر خوبی هم در افزایش ماندگاری رنگ رژلب داره و کمک میکنه تا ظاهر نهایی رژلب و آرایش لبها هم فوق العاده تمیز و ظریف باشه. اگر شما هم جزو این دسته هستید از خط لب به نفع زیبایی بیشتر مدل آرایش صورتتان کمک بگیرید؛ فقط به خاطر داشته باشید به هیچ وجه نباید روی لب بالا خط بکشید و کشیدن خط روی لب پایین به تنهایی کافی است. در نهایت نیز بهتره یک لایه نازک از دستمال کاغذی رو بر روی لب قرار بدید و مقداری پودر شفاف یا فیکساتور آرایش رو بر روی لب بزنید تا آرایش لب و رژلب شما فیکس بشه و ماندگاری بیشتری هم پیدا کنه.