نو بنگ | کیک لیمویی تاجر جو | پالت گرمای معدنی توسط bareMinerals

من کیک لیمویی دوست دارم و فکر می‌کنم طعم خوبی دارد، اما احتمالاً شب‌ها با پیژامه به تی‌جی‌ها نمی‌روم. من واقعاً در مورد فراستینگ حساس هستم و این شیرینی بسیار شیرین است. اگر اینطور نبود، دختر… همینطور بود! اگر آن را در قفسه دیدید آن را امتحان کنید و به من بگویید که چه فکر می کنم.

آیا این را می پوشی؟ من امروز آن را امتحان کردم و مانند نرمی همه پودرها به جز سایه بژ – احساس سختی به نظر می رسد!

من بلندتر را انتخاب کردم زیرا نمی‌خواستم متعهد به رشد یک سری چتری کوتاه‌تر باشم. اگر این را پشت سر گذاشته اید، می د،د که مبارزه بسیار واقعی است، LOL!

هر کی، به من اطلاع بده که چه کاری انجام دادی. امیدوارم عالی عمل کرده باشید

اوه! از آرایشگری که موهایم را کوتاه کرد چیز جدیدی یاد گرفتم. برای چتری‌ها، او پیشنهاد کرد قبل از دمیدن از یک ، حالت دهنده انعطاف‌پذیر استفاده کنید. به این ترتیب، به اندازه کافی چنگ می زنید تا موها به سمت جلو بمانند و در عین حال لحظه ای را حفظ کنید. بدون چتری ترد، لطفا! بیایید آن را در دهه 80 پشت سر بگذاریم.

اصلاً مرتبط نیست، آیا در مورد کیک جدید ورق لیمویی از Trader Joe شنیده اید؟ کلمه در خیابان (معروف به گروه مادران آنلاین که در آن کمین می کنم) این است که بهترین چیز برای زیبایی قفسه های دسر TJ است. این کیک لیمویی است که روی آن پنیر خامه‌ای لیمو و پوست لیمو قرار گرفته است. بله، خیلی لیمویی است.

من قول می دهم این چتری های جدید فریاد کمک نیست! فقط نیاز به تغییر داشت

همچنین در حوزه چیزهای جدید، این پالت سایه چشم خنثی گرم توسط bareMinerals قرار دارد.

(ببینیم که آیا این واقعاً کار می کند یا خیر.)

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

پس آیا در کنار چتری ادامه نخواهد داشت؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/bareminerals-3/new-،s-trader-joes-lemon-cake-mineralist-warmth-palette-by-bareminerals/

خوب، در این انتهای صفحه‌کلید، هفته‌ها است که بدون توقف تایپ می‌کنم. من در مه ای از ضرب الاجل ها گم شده ام، و آنها تازه شروع به بلند شدن کرده اند، اما نمی د،د! از آنجا که جهان شوخی های جهنمی داشت، من یک پروژه غیرمنتظره دارم که تا سه شنبه آینده انجام دهم. اتفاقات زیادی در اینجا می گذرد، اما بسیار سپاسگزارم از فرصتی که برای کار ، به شما داد.

اوه، من همچنین امیدوارم که چتری ها به جلو به رام ، تارهای پوکی وحشی در خط موی من کمک کند. آنها از انجام دستور من امتناع می ورزند و من مصمم هستم که جلوی دیوانگی را بگیرم.