نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A12

ماژول دوربینهای نوت ۸ پرو هم به صورت عمودی و در مرکز جای گرفته و فلش در خارج و سمت راست آن قرار دارد. هر خط تولید نام گذاری عددی دارند، و هر عدد خودش چندین حالت نامگذاری دارد که باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت میشود. و اگر این عدد برای شما کافی نبود می توانستید برای رم و حافظه داخلی بیشتر 1599 دلار پرداخت کنید. در تست های انجام شده حداکثر روشنایی پنل LCD این گوشی در حالت دستی به 400 نیت رسید و در زمان فعال بودن ویژگی تنظیم روشنایی خودکار، این عدد تا 470 نیت نیز قابل افزایش است. هم پنل جلو و هم پنل عقب گوشی شیائومی نوت 8 پرو هر دو در پوششی از قویترین پوشش محافظ گوشیهای موبایل پیچیده شدهاند؛ اما خب این شرکت برای اینکه وزن گوشی ردمی نوت 8 پرو خود را کاهش دهد از فریم یا همان شاسی پلاستیکی بهره برده است.

در گوشی مورد بحث ما یک پنل LCD با یک ناچ در بالا حضور یافته است و جالب اینکه از فرمت HDR هم پشتیبانی میکند. در سمت راست بدنه هم کلیدهای پاور و ولوم حضور دارند. بدنه گوشی ردمی نوت 8 پرو، تماما شیشه است که به صدقه سر لایه محافظ گوریلا گلس 5 محافظت میشود. قیمت گوشی نوت ۸ پرو تقریباً 180 دلار تعیین میشود. یکی از این فاکتورها، داشتن برچسب اصالت کالاست، که بسیار مهم است، دیگری نوسانات نرخ ارز و دلار است که با بالا و پایین رفتن آنها، قیمت لوازم جانبی نیز تغییر می کند. گوشی های رده بالا برای کسانی است که کارهای مختلفی را با گوشی انجام میدهند و به همه ویژگی های آن، از جمله دوربین عالی و قدرت اجرای بازی های سنگین نیاز دارند. با این ویژگی گیمرها قادر خواهد بود بدون نگرانی از بابت بالا رفتن دمای گوشی و یا کند شدن و یا فشار به CPU به بازی کردن ادامه دهند که با در نظر گرفتن قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو یک امتیاز محسوب میشود.

تصاویر دوربین سلفی نیز بسیار با کیفیت هستند.

گوشی S8 Plus یک اسکنر اثر انگشت کوچک، مجاور دوربین داشت که به سختی میتوانستید بدون لکهدار کردن لنز دوربین، قفل گوشی را باز کنید. این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می پسندند. علاوه بر این تراشه به کار رفته در این گوشی از نوع اسنپدراگون 778 است که باعث شده قیمت آن در مقایسه با رقابایش، کمی بیشتر شود. تصاویر دوربین سلفی نیز بسیار با کیفیت هستند. پردازنده گرافیکی نیز در اینجا فونر سایت خرید گوشی سامسونگ Mali-G76MC4 است. طبق حرف فروشنده های موبایل الان گوشی آیفون SE مدل ۲۰۲۲ نسخه ۱۲۸ گیگابایت بین مدل های پرفروش اپل در ایران قرار گرفته و برای خرید آن باید کمی بیش از ۱۷ میلیون تومان بپردازید. بین گوشی های ارزانقیمت شیائومی باید به ردمی ۹A، پوکو C۳۱، ردمی ۹C و Poco ۳۱ اشاره کنیم که قیمت آن ها بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است. در بخش پردازنده هم باید به این موضوع اشاره کرد که اتفاق خوب استفاده از هسته پرقدرت ARM Cortex-X1 در فرکانس حداکثر 2.9 گیگاهرتز است.

با این حال، قاب به جای فلز از پلاستیک است. علاوه براین شما می توانید با کارشناسان فروش در آترین کالا تماس گرفته و در مورد خرید گوشی به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا بدون مشکل و با خیال خرید خود را انجام داده و بهترین مدل گوشی را با کمترین قیمت خریداری کنید. گلکسی اس 22 پلاس به جای دوربین 108 مگاپیکسلی که در اس 22 اولترا وجود دارد، دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی است، اما همچنان تجربه دوربین عکاسی و فیلمبرداری بسیار توانمندی را ارائه میدهد. هر دوی این گوشی ها دارای رزولوشن با کیفیت 2K بودند و کیفیت عکاسی بالایی داشتند. اگر بهدنبال خرید گوشی موبایل با عملکرد پردازشی بسیار قدرتمند و امکانات پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری هستید و نمیخواهید هزینه هنگفتی برای بهدستآوردن چنین دیوایسی داشته باشید، ردمی نوت ۸ پرو یکی از بهترین گزینهها محسوب میشود. به این ترتیب اگر هر یک از سه قطعه فوق آسیب دیده باشد می توانید با قطعات جدید تعویض نمایید.

گوشی سامسونگ سری اس

به این ترتیب می توانید دوربین را کامل از داخل گوشی جدا کنید. شیائومی نوت ۸ پرو از نظر سختافزاری یک بسته کامل و تمام عیار برای عملکردهای چند وظیفهای را در اختیار شما قرار میدهد. تمام این موارد در کنار هم، مشخصات گوشی شیائومی نوت 8 پرو را به یکی از مدلهای گوشی مناسب گیمینگ تبدیل کرده است، بدین جهت که ردمی نوت 8 پرو تمام مواردی را که در انتخاب یک گوشی مناسب گیم موثر و حائز اهمیت بوده را داراست. امتیازی که گوشی شیائومی نوت 8 پرو در بنچمارک آنتوتو کسب کرده 282443 است.

موبایل سامسونگ گلکسی A۲۳، گلکسی M۳۲ و گلکسی M۱۲ را دیگر گوشی های پرفروش برند سامسونگ می شناسیم. Note ۱۱s سومین گوشی پرفروش شیائومی در بازار ایران به حساب می آید. در آخر نیز نوک اسپاتول را زیر فلت دوربین چهارم (depth sensor) بگذارید و به سمت بالا بکشید تا از روی برد آزاد شود. این دو شرکت بزرگ، مشهورترین تولیدکننده گجتهای موبایل در جهان هستند، اگرچه طیف گستردهای از وسایل الکترونیکی را نیز تولید میکنند. قیمت گوشی نوت ۸ پرو از نظر سخت افزار هم بسیار قابل توجه هست به این دلیل که میان رده هایی در بازار وجود دارد که حتی با سخت افزار ضعیف تر قیمت بالاتری نسبت به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو نیز دارند. در بعضی گوشی ها این قابلیت وجود دارد که با اتصال فلش مموری، موس و کیبورد، دسته بازی و … در رتبه دوم نام Poco X۴ Pro نسخه سازگار با ۵G را میبینیم.

سامسونگ در ادامه تاچ ویز را با رابط کاربری Samsung Experience جایگزین کرد که عملکرد بسیار بهتری داشت، اما در سال 2018 و با ارائه رابط کاربری One UI، اوضاع به طور کامل تغییر کرد. مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت ۸ پرو با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید ۹٫۰ (Pie) اجرا میشود که عملکرد نرم و روانی دارد و تجربهی لذت بخشی را برای کاربران از استفاده از شیائومی نوت ۸ پرو فراهم میکند. از سوی دیگر مودم X9 LTE یکپارچهی پردازنده نیز اتصال LTE Cat.7٫13 با نرخ دانلود و آپلود بیشینهی ۳۰۰ و ۱۵۰ مگابیتبرثانیه را فراهم میآورد. گوشی Mi 2 در سال ۲۰۱۲ علاوه بر توجه کاربران چینی، بازارهای سایر کشورهای جهان را نیز به خود جلب کرد به طوری که این کمپانی چینی در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ با استخدام یکی از کارمندان سابق گوگل با نام Hugo Barra توانست با عرضه Mi 3 به اوج محبوبیت خود در چین دست یابد.

لیست قیمت واقعی و بروز انواع سختافزار (قطعات کامپیوتر) | آپدیت:… سامسونگ به تازگی اعلام کرده که در حال کار روی سیستمعامل اختصاصی به نام Tizen OS است تا کسانی که به دنبال خرید موبایل سامسونگ هستند بتوانند بین انواع گوشی سامسونگ اندرویدی و این سیستم عامل جدید حق انتخاب داشته باشند. زمانی که صحبت از مقاومت به میان میآید شیائومی نوت ۸ پرو حرف زیادی برای گفتن دارد؛ اما تنها این نقطه قوت طراحی note 8 pro محسوب نمیشود در واقع شیائومی سعی کرده این مدل میان رده خود را به زیبایی هر چه تمامتر طراحی کند به طوری که زمانی که شیاومی نوت هشت پرو را در دست میگیرد حس یک گوشی مقاوم و پرچمدار را به شما القاء میکند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

با توجه به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو کاملاً مشخصست که دوربینها ویژگی برجسته note 8 pro به حساب میآیند. سنسور اثر انگشت ردمی نوت ۸ پرو در پشت گوشی و دقیقا چسبیده با دوربینها است. این تراشه از تکنولوژی HyperEngine پشتیبانی میکند که قابلیتهای زیادی از جمله بهینهسازی عملکرد گیمینگ و عملکرد بهتر دوربینها و… این موبایل با حافظه موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت طرفداران زیادی دارد. این گوشیها برای دانشآموزان یا کسانی که مدام در سفر هستند و نمیخواند در صورت آسیب دیدن یا گم کردن گوشی خود، ضرر زیادی متحمل شوند، بسیار مناسب هستند. اگر از باز کردن سیمها خسته شدهاید، میتوانید انواع شارژرهای بیسیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. اگر به دنبال ارزانترین قیمت گوشی موبایل هستید که در عین حال هم از جدیدترین ترندهای روز تکنولوژی بهرمند شوید، تا ادامه مطلب را مطالعه کنید.