موج سواری شنبه، 6 آگوست 2022!


ای کاش در این ویدیو می رقصیدم.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-surfing-august-6-2022/


برنامه صبحگاهی شما چیست؟

چرا طراحی با رژ لب روی کاغذ آبرنگ بسیار سرگرم کننده است؟ روده بر شدن از خنده! شنبه مبارک دوست ال هاب و کانر امروز صبح زود رفتند تا به ماهیگیری بروند، بنابراین من یک صبح شنبه نادر برای خودم دارم. من نان تست فرانسوی و قهوه درست کردم و یک فیلم هیجان انگیز «زن در خطر» را در اپل تی وی تماشا کردم («سرفیس» با بازی گوگو امباتا راو)، و می د،د چیست؟ انگار دیگر به سختی می‌دانم چطور استراحت کنم. با موفقیت توانستم خودم را مجبور کنم که روی کاناپه بنشینم و برای مدتی هیچ کاری انجام ندهم، و این تا حدی باشکوه بود.


این به نظر سرگرم کننده است!

آیا در مورد این نمایش چیزی شنیده اید؟ داستان این فیلم در سانفرانسیسکو می گذرد و درباره زنی است که حافظه خود را به شکلی آسیب زا از دست می دهد. او نمی داند که آیا شوهرش قصد کشتن او را داشته یا خیر، و با کمک یک افسر پلیس مخفی به دنبال حقیقت می گردد.

اخیراً چه چیزی را تماشا می کنید؟

خواندن این هفته

من چند سالی در سانفرانسیسکو زندگی کردم و مشکل بزرگ من با نمایش تا کنون این است که چگونه شخصیت اصلی به ندرت لایه‌های لباس می‌پوشد. او همیشه با شانه های برهنه بیرون است. یکی لطفا به این زن یک ژاکت س، وزن و یک کت بلیزر به حداقل ممکن بدهد! این یک حماقت است. نکته جانبی: حدس من این است که شوهر مرد بد است.


دارم گوش میدم!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

تعطیلات آ، هفته خود را به خوبی بگذر،د. اکنون سعی خواهم کرد با کوهی از لباس‌های شسته شده مق، کنم. هیچگاه تمام نمیشود!


یک کاور عالی یا آهنگ New Order مورد علاقه من.