موج سواری شنبه، 18 مارس 2023!


شنبه مبارک دوست من به یک کتابفروشی محلی در شهرمان رفتم به نام کتاب های کاپرفیلد چند روز پیش جلدی دیدم که کاملاً دو مورد از اه، زندگی من را نشان می دهد. (بالا را ببین.)

اکنون می د،د که اگر برای ،ی و زنده ماندن به کمک نیاز دارید، یک راهنمای گام به گام در دسترس است!

اتفاقا من برای ،ید این کتاب آنجا نبودم. من آنجا بودم تا یک مجله بگیرم. بله، من هنوز 1) به کتابفروشی می روم، و 2) از کتابفروشی مذکور مجلات می ،م. مدرسه قدیمی عزیزم

به هر حال، مدتی قبل شروع کردم به دریافت “Vogue” از طریق پست به ،وان جایگزینی برای “Allure”. من واقعاً از موضوع با Erykah Badu لذت بردم – آن را از روی جلد تا جلد بخو،د!

داستان ها، به خصوص ویژگی های طول، تر، بسیار خوب هستند! من معمولاً به سرعت مجلات را مرور می کنم، اما این موضوع خاص مرا مجبور کرد که سرعت داستان ها را کم کنم و از آن لذت ببرم که طیف وسیعی از موضوعات را در بر می گرفت: مد، ورزش، سیاست، هنر، طراحی خانه و موارد دیگر.

اما برگردیم به کتابفروشی. من به این فکر افتادم که چیزی شبیه به “Vanity Fair” یا “Harper’s Bazaar” بگیرم، اما در نهایت به “Vogue” بریت،ا رسیدم.

چگونه مقایسه می کند؟ خب، به نظر می رسد داستان های کوتاه تری دارد. و در مورد پوشش افراد مشهور بسیار سنگین تر است. همچنین نوشته‌های زیبایی سنتی تری نیز وجود دارد، مانند خلاصه‌ای از راه‌اندازی‌های جدید و ظاهرهای هفته مد، مانند آنچه در «Allure» در گذشته مشاهده می‌کردید.

من آن را خیلی خوب دوست دارم، اما نمی دانم… احتمالاً به زودی دوباره آن را جستجو نخواهم کرد.

در مورد یافتن مطالب خوب برای خواندن صحبت می کنیم، اخیراً به چه چیزی مشغول بوده اید؟

خواندن این هفته


OMG، بله!


این را دوست دارم.


از من نپرسید که چرا من اینقدر عاشق گشت و گذار در خانه هستم، اما دوست دارم.


من دوست دارم وقتی علم و آرایش با هم برخورد کنند.

من می‌روم ورزش کنم و بعد با همک،ی‌هایم (با نام مستعار کانر، ال هاب و رزی) هم‌نشین شوم. امروز روز استراحت است و ما این استراحت را جدی می گیریم!

اگر این روز زیبا از باقی مانده لذت ببرید، خوب؟ مراقب خودت باش.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-surfing-march-18-2023/