موج سواری شنبه، 17 سپتامبر 2022!


صبح بخیر، و روز شنبه مبارک!

دیشب می خواستم به رختخواب بیفتم که اشتباه کردم نتفلی، را چک کردم. آیا می‌دانستید که فصل جدیدی از «نمایش بزرگ شیرینی پزی بریت،ا» وجود دارد؟ آره خوش اومدی روده بر شدن از خنده! البته با وجود اینکه نیمه خواب بودم مجبور شدم ،مت اول را آتش بزنم چون همه چیز در مورد کیک بود!


روی علامت شما تنظیم کنید. پخت!

من باید آ، هفته دوباره آن را دوباره تماشا کنم تا کاملاً از طرح‌های کیک و ،یب طعم‌ها قدرد، کنم، اما بخشی که کاملاً بیدار بودم، زم، بود که نانواها باید یک کیک مخملی قرمز درست می‌،د.

آیا تا به حال کیک قرمز مخملی خورده اید؟ بهشتی است. من چندین سال است که آن را ندارم. قرمز مخملی یک کیک کاکائویی س، با طعمی بسیار متمایز است و معمولاً روی آن را با پنیر خامه‌ای پوشانده می‌شود. وقتی یک ث،ه داغ در نانوایی کار کردم، کیک های قرمز مخملی مورد علاقه من بودند!


مخمل قرمز FTW.

به هر حال، متوجه شدم که در زندگی ام به یک تکه کیک مخملی قرمز نیاز دارم، در اسرع وقت. ممکن است سعی کنم یک کیک کامل درست کنم یا فقط یک تکه ب،م. هنوز تصمیم نگرفته اند! من ایده چالش درست ، یک کیک کامل و فراست ، از ابتدا را دوست دارم. با این حال، مدتی می‌گذرد که هوس پختن آن را پیدا کرده‌ام. من واقعاً از آشپزی 24 ساعته خانواده در طول همه‌گیری همه‌گیر سوختم، و در سال گذشته فقط حداقل مقداری را انجام داده‌ام تا همه را سیر نگه دارم. فکر می کنم موجو در نهایت باز خواهد گشت. در واقع من چند هفته پیش نان موزی درست کردم و از این کار عصب، نبودم.

خواندن این هفته


صحبت از پخت …


با من حرف بزن!


صرفه جویی یا ول،جی؟


سه تشویق برای نان های کم!


تمام ارتعاشات شفابخش را به من بده.


همه ضد آفتاب ها را هم به من بدهید.


من برش میدارم.


مورد علاقه!

تعطیلات آ، هفته خود را به خوبی بگذر،د و مراقب خود باشید، ‘k؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-surfing-september-17-2022/