موج سواری شنبه، 13 آگوست 2022!

اگر توصیه ای دارید خوشحال میشم بشنوم.


چیزهای فانتزی خانم!


استایل خیاب، فرانسوی

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-surfing-august-13-2022/

از یک طرف خیلی خسته ام، اما از طرف دیگر از این دوران با او لذت می برم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارهای مورد علاقه او در حال حاضر کشیدن نقاشی در خیابان با گچ و بازی ، است که آن را «کودکان وحشی» می نامد. چگونه می توان “بچه های وحشی” را بازی کرد؟ خب ممنون که پرسیدی این شامل ،یبی از دویدن بدون کفش در اطراف منطقه چمنزار در دایره ما، جستجوی شبدرهای چهار برگ، جمع آوری چوب، نیفتادن در رودخانه خیالی خطرناک و گهگاه تظاهر به آزادی طوطی همسایه از زندان است. در تمام این سناریوها، من همیشه خواهر کوچکم هستم که اتفاقاً یک کودک نوپا نیز هست. *شانه های بالا انداختن*

من می دانم که به زودی سناریو بسیار متفاوت خواهد شد، و من برای بیدار ماندن قهوه خواهم نوشیدند و در حالی که منتظر می مانم تا او برای منع آمد و شد به خانه بیاید.

من مطلقاً هیچ برنامه‌ای برای یک بچه دیگر ندارم، بنابراین کانر این تجربه مش، را با ،ی نخواهد داشت. چگونه چیزی شبیه به او بدهم؟ آیا می توانم برای جلوگیری از احساس تنهایی کاری انجام دهم؟


من این حس را دارم


به طور جدی. . بهترین.


برو خانم پتی!

به هر حال، چت ، با شما در این هفته واقعاً سرگرم کننده بود. شنبه خود را به خوبی بگذر،د!

از من نپرسید چرا این همه انرژی روحی و جسمی می خواهد! بیایید بگوییم زم، که برای همگام شدن با یک کودک شش ساله نیاز به نوشیدن مقدار زیادی قهوه دارید، از یک پل عبور کرده اید، LOL!

YUM.

هر ،ی، بر روی خواندن این هفته!

صبح بخیر زیبا! شنبه مبارک، شاد. شروع آهسته امروز صبح، زیرا این هفته بسیار زیاد بود، و من رسماً حذف شدم. کانر در تمام طول هفته با من در خانه بود، بنابراین بین نوشتن تیترهای جذاب و خلاصه کمپین بازاریابی، با او بازی می کردم.

منظورم این است که داشتن خواهر و برادر مانع از احساس تنهایی من در دوران رشدم نشد. من و برادرم شش سال اختلاف داریم و شباهت زیادی با هم نداشتیم. بعلاوه، من به شدت به تمام آزادی هایی که والدینم به او داده بودند، حسادت می کردم، زیرا او نوزاد و پسر بود – اما این داستان دیگری برای زمان دیگری است. با این حال، من و برادرم حس شوخ طبعی مش،ی داریم و همچنین خاطرات ی،، از بزرگ شدن در خانواده خود داریم.

من یک سوال سریع دارم از شما که تک فرزند دارید یا آنهایی که تک فرزند بودند. یک چیزی که دائماً به آن فکر می کنم این است که چگونه به کانر کمک کنم تا احساس تنهایی کند.