موج سواری شنبه، 10 سپتامبر 2022!

در یک یادداشت مرتبط با زیبایی، اخیراً خیلی به رژگونه فکر می کنم. این یکی از لوازم آرایش مورد علاقه من است و می د،د، هرگز از آن خسته نمی شوم. من تمام بافت ها و رنگ ها و فرمول ها و آه، رنگ ها را دوست دارم. خیلی زیاد! در تمام این هفته احساس می کردم که بین کار، فرزندپروری و زندگی تا حد مجاز درگیر شده ام، اما هر زمان که یک دقیقه وقت گذاشتم تا کمی رژگونه بزنم، احساس بهتری داشتم. رژگونه این قدرت را دارد!

nars و mac blushes
یک رژگونه در روز؟

عاشق این آرایش


عینک، باب…

شانل لس بژ درخشش سالم چوب رنگ شفاف
وسواس فعلی رژگونه ،ی، چوب های رنگی شفاف Chanel Les Beiges Healthy Glow (هر کدام 45 دلار)


جایی که من تمام هفته در طول موج گرما در کالیفرنیا از نظر ذهنی بودم.

من می‌روم تا یک نسپرسوی دیگر درست کنم، زیرا آ، هفته است، و ایده من برای وحشی شدن در حال حاضر خوردن دو قهوه در روز شنبه است. استراحت خوبی داشته باشید.

آیا داشتن یک وبلاگ زیبایی که فقط در مورد رژگونه صحبت کرده باشد، عجیب خواهد بود؟ چون صادقانه بگویم، می‌توانستم تمام روز، هر روز در مورد آن صحبت کنم.

فقط چیزی در مورد داشتن رنگی زیبا روی گونه هایم وجود دارد که به من احساس خوبی می دهد. به علاوه، این یک تقویت آسان است، می د،د؟ برای مثال، چالش‌های کاربردی با سایه چشم یا خط چشم روی پلک‌های من که به تدریج کلاهدارتر می‌شوند را ندارد. من فقط می توانم کمی روی صفحه ،شم و در کمتر از 30 ث،ه احساس می کنم یک فرد کاملاً متفاوت هستم.


شانل تمام روز!


چون هیچ وقت از یادگیری ضد آفتاب خسته نمی شوم.


من دوستی دارم که مدام در مورد این برند صحبت می کند، بنابراین در حال انجام تحقیقات هستم.


قرمز!

صبح بخیر زیبا شنبه بر شما مبارک هفته ات چطور بود؟ مال من طول، و پر از SO بود. بسیار. بزرگسالی. بزرگ شدن خیلی سخت تر از آن چیزی است که در کمدی های دهه 80 به تصویر کشیده شد. روده بر شدن از خنده! نیازی به گفتن نیست، خوشحالم که بالا،ه آ، هفته رسید، و بله! – موج گرمایی که شمال کالیفرنیا را کباب کرد اکنون رسماً به پایان رسیده است. امروز صبح با هوای ابری و دمای 70 درجه از خواب بیدار شدم و این بهترین اتفاق تاریخ بود.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-surfing-september-10-2022/

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،


یام


این را دوست دارم.

اگر رژگونه ای دارید که در حال حاضر به آن علاقه دارید، لطفاً در نظرات به من اطلاع دهید.

خواندن این هفته

بیشتر رژگونه‌های مجموعه فعلی من در قلمروی «وینتیج» قرار می‌گیرند، بنابراین من بدم نمی‌آید که یک تجدید رژگونه اصلی انجام دهم. من دیروز به Sep،ra رفتم و به استندبای‌های قدیمی که می‌شناسم و می‌پسندم، مانند NARS Deep Throat و The Hourgl، Ambients فکر کردم، اما فکر می‌کنم زمان چیزهای جدید فرا رسیده است.