ملایم آرایش کنید و چهره دلربایی داشته باشید! (ویدئو کوتاه)

از بین 32 هزار داوطلب طی فرایند آزمایش ادرار و خون مشخص شد 10 درصد آنها به بائسگی سایت beautyreview زودرس مبتلا شدند. رژ لب حجم دهنده علاوه بر اینکه فرد را به التهاب پوستی و پوسته پوسته شدن لب به دنبال آن ایجاد خارش مبتلا میکنند، تا چند برابر خطر بالایی نسبت به رژ لبهای معمول دارد. خوردن یا معاشقه با آن هم هیچ مضراتی نسبت به دیگران نخواهد داشت. طی آزمایشی که در یکی از موسسات تحقیقی سلامت در آمریکا انجام شد از بین 700 دختر مورد آزمایش نسبت به استفاده از سرب بین سن 6 تا 11 سال مشاهده شد 75 درصد آنها به بیماری بلوغ زودرس مبتلا شدند. در ادامه این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتیها آموزش آرایش صورت ساده را خواهیم داشت و در پایان فیلم آموزش آرایش ساده را مشاهده خواهیم کردو یاد میگیریم که با سادهترین روش میتوانید آرایش کنید و رنگ و روی صورتتان عوض شود و زیباتر شوید. ۲- همیشه بعد از زدن کرم پودر یک تکه پنبه بزرگ بردارید و خیلی آرام به صورت دورانی روی پوستتان بکشید. ۱- کسانی که پوست خیلی چربی دارند میتوانند برای دوام بیشتر قبل از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سفید رقیق شده با آب ، صورتشان را پاک کنند تا چربی پوستشان متعادل شود.

شبکه های مختلف ماهواره ای پر است از تبلیغات رنگ و لعاب دار لوازم آرایشی شیمایی و مضر که با استفاده از مدل و مانکنهای معروف سعی در ترغیب و جادوی شما برای خرید و استفاده از آنها دارند. در کنار موارد بالا بیش از 10 رنگ مختلف طبیعی که از مواد معدنی و گیاهان فاقد سرب تهیه می شود استفاده می شود. سعی کنید از رژ لب گیاهی و طبیعی استفاده کنید. رژ لب مایع یا جامد؟ شما هرچقدر مراقب باشید از اکلیل استفاده شده در رژ را قورت یا نخورید باز مقداری از آن در جرم مولکولی ریز وارد بدن خواهد شد. اما می دانستید می توانید با دقت در چند نکته مهم، رژ لب بدون خطر را خرید و استفاده کنید؟ قدمت اولین رژ لب تاریخ به 5 هزار سال پیش در کشور مصر و بین النهرین بر می گردد، که زنان آن زمان برای زیبایی خود برای خدایان، از رژ لب استفاده میکردند. به ندرت در برخی از خانمها ممکن است به دلیل حساسیت با بیماری زمینهای استفاده از آنها مضر باشد، که پیشنهاد میشود از مشاوره پزشکی استفاده کنند. رژ لب تنها لوازم آرایشی است که بسیار از خانم ها از بچگی تا بزرگسالی از آن در مناسبت های مختلف و امور روزمره استفاده میکنند.

کلئوپاترا یکی از زنان فرعون مصر از نوعی سوسک به نام کارمین که بیماریزا هم بود با ترکیب مورچه های قرمز رنگ برای ماندگار کردن رژهای آن زمان استفاده می کردند. در خیلی از ترکیبات رژ لب صنعتی و شیمایی از این فلز سنگین و به شدت سرطان زا استفاده می شود. یکی از بدترین رنگهای صنعتی است که از سوسک سیاه و بیماری زا تهیه میشود. دانشمندان زیادی استفاده از اکلیل در تولید لوازم آرایشی را مضر اعلام کردند که نه تنها سلامتی انسان را به خطر می اندازد به طبیعت زمین هم آسیب فراوانی می زند. حتی برخی از رنگ های استفاده شده می تواند باعث ایجاد خشکی لب شوند. جدا از این با خواص خود باعث تقویت و شاداب ماندن پوست لب شما خواهد شد. استفاده از رژ لب حس و حال و روانی مانند اعتماد به نفس و جذابیت را در خانمها ایجاد می کند، و بسیاری از خانم بدون توجه به خواص و مضرات استفاده از آن، به صرف تبلیغات زبانی اطرافیان آن را تهیه و استفاده می کنند. استفاده طولانی مدت و زیاد از آن باعث ایجاد حساسیت در لب خواهد شد. در صورت ایجاد خارش یا حساسیت از مصرف آن خودداری کنید. ۱- برای یک آرایش ملایم و ساده روزانه هیچ وقت از کرم و یا کرم پودرهای خیلی براق و روشن استفاده نکنید بلکه یک کرم پودر ملایم همرنگ پوستتان کافی است حتی به جای کرم و یا کرم پودر میتوانید ضد آفتاب رنگی بزنید.

پیشنهاد می کنیم یکبار دیگر مطالب بالا را مطالعه کنید و بعد تصمیم بگیرید از رژ گیاهی استفاده کنید یا رژ مصنوعی که شیمایی بوده و توسط عکس و تبلیغات رنگی روزانه خرد ذهن شما می دهند. یک ماده سمی است که بسیاری از مواد تشکیل دهنده رنگ قرمز رژ لب از این ماده تهیه میشود. در فرمولاسیون رژ گیاهی از موم طبیعی مانند عسل برای حفظ رطوبت با ترکیب مواد طبیعی مانند روغن نارگیل و بادام استفاده میشود. همان کشورهای اروپایی که آنزمان ایرانیان را بربر مینامیدند خود بدتر از بربر با اعتقادات بیخودی استفاده از رژ یک نوع شیطان پرستی تصور میکردند. یک ذره اکلیل هزاران سال طول می کشد که جذب شود. عدم توجه به تجارب و یافته های علمی و تحقیقی همیشه باعث ایجاد مشکلات زیادی در زندگی افراد می شود. به لطفا رسانههای سودجو که سلامتی انسانها را تحت شعاع قرار میدهد، متاسفانه برخی افراد هم با کوتاه بینی به دنبال تبلیغات آنها وارد بازی این رسانهها میشوند. ۶- سپس نوبت به آرایش لبها رسید سعی کنید رژ لبی انتخاب کنید که کمی از لبتان تیرهتر باشد و مناسب رنگ پوست شما باشد. علاوه بر این تسریع کننده و ایجاد بستری مناسب برای ابتلا به انواع سرطان در انسان میباشد.

همچنین مواد فلزی مضری همچون آلومینیوم، جیوه، کبالت، کروم، کاستیوم، منگنز، منیزیم نیز در ترکیبات آنها استفاده می شود که هرکدام دارای مضراتی مختص به خود میباشد. سرب که یک ماده درخشان کننده در رژ لب میباشد یکی از دلایل پارگی کیسه آب و زایمان زودرس میباشد. بوهای معطر استفاده شده در رژهای لب از این ماده گرفته میشود. همچنین از مواد سرطان زایی مانند بنزیل بنزوات، پارابن و فنواکتانول نیز استفاده میشود. این ماده در معده باعث ایجاد تهوع، دل درد و مشکلات گوارشی زیادی میشود. در نتیجه آزمایشات آنها بیش از 111 ماده مضر دیده شد که بسیاری از آنها، ناشی از استفاده رژ بوده است. برخی از تبلیغات چنان با کلمات بازی میکنند که در نگاه اول باور میکنیم حرف این اشخاص درست است. مدل های انسانی و تبلیغات جذاب یکی از ترفند های این شرکتها برای فروش رژ لبهای اکلیلی است. بعدها شرکت های سودجو با استفاده از پیشرفت های علمی و ترکیب مواد شیمایی ارزان، اقدام به تولید انواع رژ لب در رنگ های مختلف کردند، و با سانتاژ خبری با مانکن و مدل های عکاسی، توسط رسانه های خود برای پر کردن جیب اربابان خود رژ های مصنوعی شیمایی آغشته به مواد سمی را روانه بازار کردند تا رژهای گیاهی و ارگانیک را به حاشیه ببرند!

۲- بعد از زدن کرم یا کرم پودر یا حتی ضد آفتاب ، قدم بعدی چشمها هستند با یک قلم مو نازک با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات و یا خط چشم و یا حتی مداد چشم ، لابهلای مژههای بالا که عرض آن نیم سانت است به اندازه چشم خود بکشید دقت کنید که از چشمهایتان بیرون نزند تا آرایشتان ملایم و طبیعی دیده شود طوری که انگار فقط حالت چشمتان را پررنگ کردهاید. چرا که شرکت های جهانی سودجو با کنترل رسانهها و اطلاعات غلط دوست دارن مردم به مصرف مواد دارویی شیمایی روی بیاورند تا دستگاه پولساز طویل آنها تخته نشود. رژهای اکلیلی تا 24 ساعت قابلیت ماندگاری دارند و صرفا جهت ایجاد توجه و جذابیت بیشتر در برخی از رژ های لب استفاده میشود. پودرهای فیکس معمولا برس یا پد مخصوص دارند و بعد از کرم پودر زده میشوند. • در انتخاب ریمل دقت کنید که میخواهید مژههایتان چگونه باشد بلند یا پرپشت؟ خانم هایی که وارد دوره بارداری شده اند باید استفاده از رژ لب را غلاف کنند. ماده براق کننده رژ لب به دلیل استفاده از مواد شفاف یک رسانای عالی برای انتقال و جذب اشعههای مضر آفتاب روی لب و نتیجه ایجاد عارضههایی مانند سرطان پوستی میشود.

رنگ های مصنوعی از روش ترکیب مواد شیمایی تهیه میشود. عمده سرطان مختلف خانمها از همین مواد سرچشمه میگیرد. طی تحقیقاتی در یکی از دانشگاههای آمریکا، مشخص شد رژ به دلیل دارا بودن انواع فلزات سنگین و مواد مضر باعث ایجاد یائسگی زودرس در خانمها می شود. یکی از مواد شیمایی که باعث خشکی و ایجاد التهاب در پوست بخصوص لب می شود. قبل از اشاره به مضرات و خطرات استفاده از رژ لب شیمایی، می خواهیم با بررسی تاریخچه ورود این ماده آرایشی در بین خانم های ایرانی و چگونگی محبوبیت استفاده، بدون توجه به عوارض مضر آن نکاتی را به شما بگویم که کمک خواهد کرد بتوانید با خرید یک رژ مناسب و بدون خطر نیاز روزانه خود در استفاده از رژ لب را برطرف کنید. هیچ از رنگ های رژ لب صنعتی، طبیعی نبوده و همگی از رنگ های مصنوعی و خوراکی در ترکیب خود استفاده میکنند.

بیماری مختلفی مانند نقص نوزاد، کم خونی، فلج شدن، عارضه دار بودن، زردی، عقب ماندگی ذهنی، مشکلات تنفسی و غیره بخصوص مرگ و میر ناشی از مصرف زیاد مواد مضر رژ لب است. به دلیل ترکیبات بالای مواد شیمایی که در بالا اشاره شد همگی آنها از طریق بزاق و خوردن مادر به جنین هم منقل می شود. البته این کار برای زمانهایی که میخواهید به مهمانی خاصی بروید توصیه میشود و انجام هر روز این کار باعث کدر شدن پوست میشود. ابتدا با یک خط لبی که فقط یک درجه از رژ لب تیرهتر است کنارههای لب را بکشید و سپس رژ لب بزنید و در آخر به دندانهایتان نگاه کنید که به رژ لب آغشته نشده باشد چون تصویر نازیبایی ایجاد میشود. همان سوسکی که در پیدایش رژ لب یکی از همسران فرعون مصر از آن استفاده می کرد. اگر مایل به استفاده از رژهای گیاهی نیستید و اصرار دارید از رژهای صنعتی استفاده کنید بهتر است ابتدا روی دست خود کمی بمالید. اگر فکر می کنید مطالب مطالب بالا صرفا برای بد جلوه دادن رژ صنعتی و مصنوعی بوده است به عهده خود شما می گذاریم.

اما اگر واقعا به سلامتی خود، اطرافیان و نوزاد خود اهمیت می دهید پیشنهاد میکنیم سلامتی خود را قربانی زیبایی کوتاه مدت نکنید. امیدوارم از مطلب آموزش آرایش صورت ساده و ویدئو کوتاه آموزشی لذت برده باشید و مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار گیرد. تمام این روغنها هیچ ضرری به بدن شما در استفاده از رژ ندارد. خیلی از این مواد به دلیل ترکیب چند عنصر شیمایی، عوارض مختلف پوستی و مشکلات داخلی برای بدن پدید می آورند. متاسفانه رژ یکی از پر استفادهترین مواد مصرفی در جامعه ایرانی میباشد. وجود تبخال و آلرژی یکی از اولین اثرات بد رژ لب میباشد. اولین رژ لب در خاندان سلطنتی توسط ملکه الیزابت اول، در انگلستان (بعدها مرکز شرکت های سودجو) به عنوان مد به جامعه اروپا راه یافت. این ماده با ایجاد یک لایه محافظ با جلوگیری از اشعه آفتاب از پوست بخصوص پوست نازک لب از بروز سرطان پوستی مانند کک و مک و خال جلوگیری میکند.

تمام کرمهای پوست، از ماده ای ضد اشعه آفتاب به نام SPF (Sun protection factor) استفاده میکنند. عموما ماده تشکیل دهنده رژ موم و روغن است. رژهای تولید شده در زمان قرن نوزدهم به صورت گیاهی و ارگانیک از گیاهانی مانند روغن کرچک، نارگیل و غیره و با ترکیب رنگهای طبیعی گیاهان مختلف تولید و عرضه میشد. سلامتی مانند رژ لب خریدنی نیست. ترکیب رژ قدیمی از یک نوع قارچ قرمز رنگ و ترکیب آن با موادی مانند برم و ید تهیه می شد. رژ لب گیاهی از چه موادی ساخته میشود؟ ۳- بعد از آن نوبت به زدن ریمل میشود هدف از زدن ریمل تیره کردن رنگ پلکها و جدا ساختن مژهها از هم است یک لایه ریمل بزنید اگر کافی نبود یک لایه دیگر از داخلیترین نقطه پلک شروع کنید و به سمت بیرون هدایت کنید. اگر جستجویی در اینترنت بزنید کمتر مطلبی در مورد رژ لب گیاهی پیدا خواهید کرد. رژ لب در جوامع قرون خرافه پرستی وسطایی در اروپا ممنوع بود. پیشنهاد می شود یک رژ اختصاصی همراه خود داشته باشید. علاوه بر این باعث ضعف عمومی بدن شده و علایمی بی حالی و کسلی را به همراه دارد. علاوه بر این به سادگی با بزاق و گرمای بدن حل شده و جذب میشود.

مومهای استفاده شده در رژ شامل موم گیاه کندلیلا، موم زنبور عسل و گیاه کارنابای برزیلی تهیه میشود. در آرایشگاهها از رژ لب عمومی استفاده نکنید. علاوه بر این در معاشقه های عاشقانه همسر شما یا دوست شما بیشتر از خود شما در معرض خطرات استفاده از رژ لب خواهد بود. ۷- پس برس رژگونهای را که استفاده کرده بودید را دوباره بردارید و پس از کشیدن روی گونهها برای محو کردن رژگونه و مخلوط شدن دو رنگ صورت و گونه آن را روی تمام نقاط صورت حتی پشت چشمها نیز بکشید. اکلیلها جدا از مضراتی که روی انسان دارند روی طبیعت و زیست محیطی هم تاثیر مخربی دارند. نوع دیگری از تثبیت کنندهها هستند که فقط برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند مناسب است. برای داشتن آرایش زیبا به وسایل مناسب احتیاج دارید بنابراین قبل از شروع آموزش آرایش صورت ساده به نکاتی که باید در مورد انتخاب وسایل آرایشی دقت کنید ، اشاره میکنیم. آرایش زیاد به چهره ، حالتی مصنوعی یا عروسکی میبخشد که این زیبا نیست آرایش باید به شکلی باشد که از دور همه فکر کنند ، زیبایی طبیعی است مخصوصا کسانی که هر روز آرایش میکنند باید آرایش سادهای داشته باشند. E میباشد، در رژ گیاهی به وفور وجود دارد که به صورت کاملا طبیعی از مضرات آفتاب و خشک شدن پوست به دلیل مرطوب نگهداشتن برخوردار است.

یکی از دلایل اصلی نابود شدن کبد خانمها همین استفاده از مواد اکلیلی است. دیگر استفاده از کارامین سوسکی در رژ لبهای گیاهی وجود ندارد. یکی از دلایل مشکلات پوستی و آلرژی زاد بودن رنگ کارامین است. با اینکار علاوه بر اینکه تا حدودی مراقب سلامتی خود هستید، از ابتلا شدن به تبخال و بیمارهای پوستی که ممکن است دیگران به آن مبتلا باشند کنار خواهید ماند. یکی از عوارض شایع رژ لب ابتلای فرد به بیماری سرطان پوستی نظیر خارش و خشکی پوست میباشد. و در آخر اگر علاقهمند بودید براق کننده هم لب ملایمی هم بزنید. اگر از رژ لب استفاده می کردید باید آن را کنار بگذارید و صرفا از کرم های دارای خاصیت SPF استفاده کنید. ۴- بعد از تمام شدن آرایش چشم نوبت به ابروها میرسد ابروها را سمت بالا شانه کنید و با انگشتانتان به آن حالت دهید اگر نیاز بود کمی مداد ابرو و یا سایه ابرو .

• در انتخاب خط چشم به ضد آب بودن آن توجه کنید درست است که ضد آب بودن خوب است ولی به معنی این است که مقدار زیادی سرب دارد. • سعی کنید سایه چشم با چندین رنگ مختلف تهیه کنید که با توجه به رنگ لباس و نوع مراسم رنگ سایه را تصمیم بگیرید. دنیایی که در آن زندگی میکنیم دنیای پر از دروغ و نیرنگ است. برخی از خانمها آرایش غلیظ را ترجیح میدهند و برخی دیگر آرایش ملایم را. طرفداران آرایش صورت رفته رفته زیاد شده و در بین خانمها و دختران جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این نوع رژها مد بوده و برخی از خانمها به تقلید از برخی مریض حال شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، به سوی خرید و استفاده از رژ لب حجم دهنده می روند. مضرات استفاده از این نوع رژها برای سلامتی انسان خطر بالایی نداشت و کاملا پایدار و سلامت محور بودند. بخصوص رژهای ساخت کشور چین که همگی آنها مضر و برای سلامتی خطرناک هستند.

در ادامه این مطلب فیلم آموزش آرایش ساده با روشهای خیلی ساده و حتی وسایل ساده را خواهیم داشت موقعی که عجله دارید میتوانید در دو سوت آرایش کنید حتی به کمک یک رژ لب! هم موم و هم روغن نزدیک 60 درصد از وزن مواد تشکیل دهنده رژ لب می باشد. روغن گیاهی استفاده شده در تهیه رژ لب شامل روغن کرچک، انواع روغن های نباتی، روغن معدنی و لاتولین در برخی از موارد از کره کاکائو استفاده می شود. استفاده از رژ لب از کرم صورت نیز بیشتر است. • بهتر است رنگ رژ گونه و رژ لب با هم ست انتخاب شود. • در انتخاب رژ لب ابتدا به سربدار بودن آن توجه کنید و مارک خوبی انتخاب کنید سپس باید تصمیم بگیرید که رژ لب مات میخواهید یا براق؟ تبخال یکی از ویروسهایی است که به سرعت سرایت میکند. سعی کنید از خرید رژ های اکلیلی خودداری کنید. اما شرکت های گلوبالیستی که صنعت بهداشت را در مشت خود دارند، بدون توجه به دلسوزان طبیعت فقط به فکر پر کردن جیب کمپانیهای خود هستند. اما فکر نمیکنند که در آینده چه خطراتی برای آنها دنبال خواهد داشت.