معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس در سال 2017 ایجاد شد و این صرافی استفاده کاربران تحریم شده مثل ایران و عراق رو هم فراهم کرده بود. دفتراین صرافی نیز در هنگ کنگ هست و رابط کاربری مناسبی رو برای استفاده داره. بااینکه کابران ایرانی از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده نمیکنن اما وقتی صرافی این روش پرداخت رو هم داره نشان از مناسب بودن صرافی هست. پس از اموزش ثبت نام در coinex و قبل از اینکه به قسمت واریز ورود کنیم میخوایم بدونیم چطوری میتونیم زبان سایت کوینکس رو به فارسی تبدیل کنیم. در قسمت کوین باید ارز مورد نظر برای مثال ارز دیجیتال تتر رو انتخاب کنید و در قسمت پایین نیز شبکه مورد نظر رو انتخاب کنید و واریز رو انجام بدید. در سال 2019 صرافی کوینکس شروع به خدمات دهی در قسمت فیوچرز کرد و در ابتدا نیز فقط رمز ارز بیت کوین رو پشتیبانی میکرد که در حال حاضر این صرافی اکثر ارز های دیجیتال رو در قسمت فیوچرز پشتیبانی میکنه.

در مهر ماه سال 1400 برخی کاربران با آی پی ایران نمیتونستن وارد این صرافی بشن و باید vpn روشن میکردن. احراز هویت دو مرحله ای و واریز در آخرین مراحل باید احراز هویت دو مرحله ای را برای افزایش امنیت حساب کاربری خود در این صرافی فعالسازی کنید و در بخش واریز ارز دیجیتال خود را از یکی از روش های ارائه شده به حساب صرافی خود واریز نمایید. در این سایت به معرفی و بررسی صرافی های مهم و معتبر که ایرانیان می توانند در آن ثبت نام کنند ، خواهیم پرداخت. این گستردگی به تریدر ها اجازه می دهد تا در معاملات خود با دست باز تری خرید و فروش کنند. شاید نام CET را در سایر صرافی ها ندیده باشید، چرا که این ارز فقط در این صرافی قابلیت معامله را داراست و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و مورد معامله قرار دهید.

1. کار کردن با صرافی «Coinex» بسیار آسان است.

یکی از این صرافی ها که زبان فارسی داره و برای کاربران ایرانی مناسبه صرافی ارزدیجیتال کوینکس هست. صرافی ارزدیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در کشور هنگ کنگ است. پس از ثبت نام به ایمیل کاربر کد یا لینک افتتاح حساب ارسال میشه که اگه کد 6 رقمی ارسال شد باید در فیلد مشخص شده سایت وارد کنید. البته شرایط خاصی در اینگونه معاملات یعنی فیوچرز کوینکس وجود دارد که حتما باید آنها را در نظر بگیرید. در کادر آدرس، آدرس کیف پول خود را وارد نمایید تا ارز دیجیتال مورد نظر به کیف پول شما انتقال یابد. بر اساس آنچه در این مقاله گفتیم، شما می توانید با طی مراحل کوتاه و بی دردسر ثبت نام، برداشت یا واریز سریع و آسان را تجربه کنید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازید. برنامه صرافی coinex در نسخه های وب، اندروید و ios عرضه شده که نشان دهنده اینه همه افراد میتونن با دستگاه های خودشون دراین صرافی به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن بپردازن.

ثبت نام در این صرافی کاملا رایگان هست و پس از ثبت نام نیازی به احراز هویت وجود نداره. برای ورد به قسمت خرید و فروش اسپات باید بر روی قسمت مشخص شده قرمز رنگ کلیک کنید و به صفحه ای که در تصویر هست ورود کنید. پیش از شروع آموزش خرید و فروش در کوینکس، شما باید نحوه برداشت و واریز ارز دیجیتال به این صرافی را یاد بگیرید. 1. کار کردن با صرافی «Coinex» بسیار آسان است. همیشه توجه داشته باشید که یک طرف هر معامله باخت است. یکی دیگر از مواردی که در رابطه با استفاده یا عدم استفاده از خدمات این صرافی لازم است به آن توجه کنید این است که در چند ماه اخیر تعداد بسیار بالایی از کاربران ایرانی در شبکه های مختلف به معرفی این صرافی و آموزش نحوه ثبت نام در کوینکس پرداخته اند و اگر دقت کرده باشید در توضیحاتی این افراد، آدرس ورود به وبسایت کوینکس به فرمت زیر و با یک کد رفرال معرفی میشود.

وجود دارد که حتما باید آنها را در نظر بگیرید. حجم معاملات صرافی کوینکس پایین هست اما این صرافی روز به روز در حال جذب کاربر هست که میتونه باعث تبدیل این گزینه از معایب اکسچنج کوینکس coinex به مزایا بشه. امنیت این صرافی نیز پایدار و امن هست. یکی دیگه از مزایای این صرافی کارمزد پایین هست. امنیت صرافی: در مورد امنیت صرافی coinex هم باید گفت که این صرافی از سیستم امنیتی full dimention protection و پروتکل های امنیتی مختلف استفاده میکنه و خیال کاربران در رابطه با امنیت این صرافی میتونه راحت باشه. در انتخاب صرافی باید به مزایا و معایبش دقت کرد که پس از ثبت نام و خرید به مشکل برنخوریم. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، از سوی دیگر کاربران ایرانی خود را تحریم نکرده است و در انتها بهتر است به این نکته اشاره کنیم که کوینکس جزو چند صرافی معتبر جهان محسوب می شود در نتیجه اگر شما هم قصد دارید در این صرافی ثبتنام کنید پیشنهاد میکنیم تا پایان محتوای آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با ما در آکادمی ارزهای دیجیتال دکتر صادقی نیا همراه باشید.