لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک

16 گیگابایت رم به همراه این پردازنده می‌تونه کاملا پاسخگوی نیاز شما برای برنامه نویسی باشه؛ فقط اینکه اگر بخواهید کار گرافیکی انجام بدهید، روی کارت گرافیک MX330 خیلی حساب نکنید. به هر حال برنامه نویسی است دنیای کد و سر و کله زدن با لپ تاپ ها! اگر که از نظر بودجه مشکلی ندارید با خیال راحت یک لپ تاپ با مشخصات مناسب تهیه کنید و از کد نویسی خود لذت ببرید.

همه این موارد سبب شدند، مک‌بوک پرو 14 اینچی مدل 2021، یکی از بهترین لپ تاپ های با رم 16 باشد. بهترین لپ تاپ دنیا در بازار شاید از دید خیلی‌ها، مک‌بوک پرو مدل 2021 باشد. اگر نمایشگر مینی LED این محصول را از نزدیک ببینید، چندین ثانیه محو کیفیت و زیبایی حیرت‌انگیز آن خواهید شد. این پنل با کنتراست بهبود یافته و روشنایی بیشتر نسبت به مدل قبل روانه بازار شده است و در کنار آن پردازنده‌های جدید M1 پرو یا M1 مکس نیز آن را همراهی می‌کنند. پردازنده‌هایی که به طرز عجیب و غریب سریع هستند و در عین حال مصرف باتری کمی هم دارند.

  • گفتنی است، در انواع بهترین لپ تاپ ایسوس از هر دو برند مطرح استفاده شده است.
  • همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس در سری پایین رده، لپ تاپ X543MA است.
  • جهت دریافت آخرین تخفیف ها و جدید ترین محصولات آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  • مدل 2020، دارای پورت Thunderbolt 3 و جک هدفون 3.5 میلی متری، تاچ آیدی، وبکم 720p، سنسور اثر انگشت و صفحه کلید scissor-switch است.

این که این ارتقا تا چه حد امکان‌پذیر است بستگی به مدل دستگاه و بورد آن دارد؛ اما معمولا اکثر مدل‌ها قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱.۵ ترابایت حافظه را دارند. برخی از اولترابوک‌های بازار به دلیل اتصال حافظه به مادربورد قابلیت ارتقا ندارند بنابراین حتما به این مساله توجه داشته باشید. بنابراین، هرچه این قطعه سریعتر و بهینه‌تر عمل کند تجربه‌ی کاربری بهتری خواهید داشت.

پورت های های لپ تاپ

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های ایسر که کالاومگ قصد دارد به شما عزیزان معرفی کند، لپ تاپ ۵ اینچی ایسر مدل Acer Nitro 5 AN515 است. سازنده گرافیک این لپ تاپ محبوب NVIDIA بوده و مدل گرافیک آن Geforce RTX3080 است، نکته قابل توجه در مورد این مدل مقدار گرافیکش است که ۸ بهترین لپ تاپ مخصوص حسابداری گیگابایت می‌باشد. از این پردازنده به خصوص در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت اینتل رونمایی شد و بسیار مورد توجه کاربران گرافیست قرار گرفت. این سری تا فرکانس ۴.۸ گیگاهرتزی را پشتبانی می‌کند و با داشتن حافظه کش ۱۲ مگابایتی فضای لازم برای ایجاد کارهای گرافیکی را به کاربران می‌دهد. بدنه Legion 5-JD از جنس پلاستیک ساخته شده که کیفیت قابل قبولی دارد.

ارزان‌ترین لپ تاپ گیمینگ لنوو Lenovo مدل آیدیاپد گیمینگ ۳ (تا ۲۵ میلیون)

کروم‌بوک‌ها از فروشگاه Google Play استفاده می‌کنند، به این معنی که می‌توانند میلیون‌ها برنامه از جمله بازی‌ها، ایجاد سند و برنامه‌های ویرایش عکس را اجرا کنند. Google با سازندگان محبوب همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل کند که هر Chromebook دارای امنیت داخلی است، راه‌اندازی می‌شود و سریع کار می‌کند، و با به‌روزرسانی‌های خودکار، استفاده از آن آسان است. کاربرانی که تقاضای بیشتری از بهترین لپ تاپ دارند، می خواهند بیشتر روی صفحه نمایش با وضوح بالاتر، پردازنده قدرتمندتر، حافظه بیشتر و هارد دیسک بزرگتر یا درایو سریع سرمایه گذاری کنند. و با استفاده از آن توانسته باشید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی خود را انتخاب کنید. اگر در رابطه با این مقاله سوال یا پیشنهادی داشتید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

ASUS ROG Strix SCAR 17 Plus G733ZW Core i9-12900H 16GB-1TB SSD-8GB RTX3070Ti