قهرمانان آرایش ناخوانده: رژگونه شنل جوئز کنتراست در بدخواهی

Chanel Joues Contrasts Blush Powder in Malice

اولین باری که آن را دیدم فکر کردم مات است، اما بعد دیدم که نور روی پوستم بازتاب می‌شود، تقریباً مانند مه رویایی نور شمع، و به عظمت آن پی بردم.

رژگونه شانل مالیس
گونه‌ها، توسط Chanel Malice Blush

و همین پایان است که Malice را به یکی از بزرگان من تبدیل می کند.

امروز با یک پیرمرد اما خوب، آن را به عقب برگردانم، رژگونه شانل مالیس. اولین بار در سال 2014 در مورد آن نوشتم! این رژگونه صورتی هلویی هنوز هم ک،یک است و من همیشه آن را می پوشم. اوه، و خوب خبر عالی Chanel هنوز آن را در مجموعه دائمی خود حمل می کند. به‌طور تکان‌دهنده، برخلاف سایر برندهایی که در چند سال گذشته قیمت‌های خود را به‌طور پیوسته افزایش داده‌اند، قیمت 45 دلاری Malice همچنان مانند سال 2014 است. ، بدقولی مطمئناً در آن لیست خواهد بود.

بدخواهی مانند ارگاسم NARS است… فقط نه. مثلاً اگر NARS Orgasm طلایی پر زرق و برق یک کودک وحشی بود که به مدت یک سال برای اتمام مدرسه فرستاده می شد، او به جای ژاکت چرمی مروارید می پوشید و خود را بدخواه خطاب می کرد.

اگر یکی از دوستان از من بخواهد که فقط یکی از رژگونه های Joues Contraste را توصیه کنم، بدون فکر دوم می گویم Malice.

بدون زحمت و چاپلوس، فقط به نظر می رسد همیشه طبیعی و خوب به نظر می رسد – هرگز شبیه گونه های دلقک نیست – چه آن را صاف بپوشم، چه لایه لایه برای افزایش شدت آن.

و از آنجایی که تعادل فوق العاده ای بین صورتی و هلویی برقرار می کند، به خوبی با لب های هلویی، صورتی، مرج، و حتی نارنجی که در حال حاضر بسیار شیک هستند، شریک می شود.

اما، کوکو، این دیوانه گران است!

واقعاً باید روی طیف وسیعی از رنگ‌های پوست آواز بخواند، و چون درخشندگی آن بسیار بخشنده است (برخلاف بسیاری از رژگونه‌های براق و/یا براق)، که شامل پوست دوستداران آرایش بالغ‌تر می‌شود.

بنابراین به هر حال، من آن را برای اجرای «کارها»، که به آن «برو به مرکز ،ید» نیز می‌گویند، پوشیدم.

Anthropologie بالا راه راه سفید و زرد
اوم… آیا این بالاپوش مرا دیوانه نشان می دهد؟

من آن را پوشیدم زیرا، خوب، فکر می‌کنم در آرایش‌های طبیعی و آراسته، دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد و باعث می‌شود که من زنده به نظر برسم، اما همچنین به این دلیل که ظاهر چشم‌گیر خوبی دارد. با هر چیز دیگری که ممکن است روی پلک ها و مژه های خود داشته باشید رقابت نمی کند.

آنها خیلی صاف هستند! من به سختی باید ،یبی انجام دهم تا لبه ها زیبا و پخش شوند. بعلاوه، به راحتی در لایه ها ساخته می شوند و در تمام طول روز بدون لمس دوام می آورند.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/unsung-makeup-heroes-chanel-joues-contraste-blush-in-malice/

Malice و Orgasm حال و هوای صورتی هلویی مشابهی دارند، اما درخشش Malice، که بیشتر شبیه یک درخشش با تمرکز ملایم است، بسیار کمتر ظالمانه و پر زرق و برق است.

چه به ،وان یک رژگونه روزمره، چه یک رژگونه بیرون رفتن – چه داری – واقعاً یکی از آن رژگونه هایی است که با همه چیز ست می شود.

هفته گذشته من آن را با یک خط مشکی ضخیم و یک رژ لب مرج، روشن پوشیدم و فکر می‌کنم با آنچه روی چشم‌ها و لب‌هایم داشتم متعادل شد.

صورتی هلویی رژگونه Contraste Chanel Joues در Malice (45 دلار) حدود دو هفته است که کیف آرایشم را نه چندان بدخواهانه شیرین کرده است و در این مدت به م،ای واقعی کلمه نمی خواستم چیز دیگری بپوشم. من فکر می‌کنم که ممکن است جذاب‌ترین رژگونه در کل خط دائمی شانل باشد، و همه چیز در مورد تطبیق پذیری است.

به شدت همه کاره

مطمئناً رژگونه‌های ارزان‌تری وجود دارند، اما اگر قطعاً به مسیر رژگونه‌های سطح بالا، a la Dior، Givenchy، Guerlain یا YSL می‌روید، پیشنهاد می‌کنم به سمت Malice یا یکی از دیگر رژگونه‌های Joues Contraste مسیری انحرافی داشته باشید.

سری قدیمی Unsung Heroes برخی از محصولات مجموعه دائمی مورد علاقه من از انواع برندهای زیبایی جسور را ارائه می دهد.

خوب، من به Anthropologie رفتم تا اطراف را نگاه کنم، LOL! (تقصیر من نیست. فروش بود!)

Chanel Malice Swatch

تا آ، عمر من نمی توانم بفهمم چرا این رژگونه به آن Malice می گویند زیرا استخوان بدیعی در بدن شیرین و سرخ شده اش ندارد. اصلاً هیچ چیز بد، مخوف یا شرورانه ای در مورد آن وجود ندارد… مگر اینکه وقتی آن را می پوشید، حساب کنید که با گونه های شاداب چه قدر بدجنس به نظر می رسید.

رژگونه پودر کنتراست Chanel Joues در Malice
رژگونه پودر کنتراست Chanel Joues در Malice، 45 دلار

علاوه بر همه چیز، لباس پوشیدن به همان اندازه ساده است. دیروز برای انجام برخی کارها با LORAC Pro Palette 2 آن را پوشیدم…

آنها واقعاً برخی از بهترین محصولات در خط Chanel هستند، و Malice، به نظر من، بهترین است.

بله همینطور است. کراااااااازی گران است، مانند بقیه رژگونه های Chanel Joues Contraste با قیمت 45 دلار، اما کیفیت آن وجود دارد، و اینها برخی از ساده ترین رژگونه هایی هستند که من تا به حال استفاده کرده ام.

رژگونه شانل مالیس
در اینجا من همچنین از LORAC Pro Palette 2، MAC Technakohl Liner در Uniform و Clinique Lash Power Feathering ریمل روی چشمانم می پوشم و یک براق کننده Chanel Aqualumiere که برای مدت طول، متوقف شده بود به نام Candy Glow (MAC Nymphette تقریباً مشابه است) روی لب هایم می پوشم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،