ظاهر لایه ای چشم: خط سبز جنگلی با سایه چشم شامپاین

این چیزی است که من برای چشم ها، گونه ها و لب ها استفاده کردم. اگر می خواهید در مورد پایه یا ابرو بیشتر بد،د، در نظرات به من اطلاع دهید. 🙂

به هر حال، همه اینها برای گفتن ما متوجه شدیم که گوشواره های گیره ای جانوری کاملاً متفاوت هستند. کانر خیلی مشتاق بود که آنها را بپوشد، اما وقتی برای اولین بار آنها را امتحان کرد، یکی از گوشواره ها خیلی تنگ بود و به گوش کوچکش آسیب می رساند.

کانر امسال به تیم رقص جوانان در استودیوی خود پیوست و آ، هفته گذشته اولین اجرای رسمی او بود. من فکر می کنم او برای پوشیدن گوشواره های گیره ای هیجان زده تر بود، LOL!

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/eyes/layered-eye-looks-forest-green-liner-with-champagne-eyeshadow/

من کمی گوگل کردم و ترفندی برای شل ، آنها پیدا کردم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخشی از گیره را که شبیه U است حرکت دهید. برای کاهش فشار روی گوش باید آن را ، کنید! واقعا کمک می کند. فقط به شما نشان می دهد، هر روز چیز جدیدی یاد می گیرید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اخیراً از آرایش چشم ساده و چند لایه الهام گرفته ام. در این یکی، من یک سایه ، شامپاین پر زرق و برق (Hourgl، Ray) را در بالای یک پوشش سبز جنگلی درخشان (Urban Decay Foldew) قرار دادم. این آسان است، نخودی، آب لیمو، و من احساس می کنم که برای تلاش بسیار کمی نگاه زیادی به من می شود.

رسما یک مادر رقص!

چیزی که من در مورد این ظاهر بسیار دوست دارم این است که چگونه زرق و برق آن خیلی زرق و برق دار نیست. در نور می درخشد، اما برای دویدن در ظهر روز هفته به تارغای زیاد نیست.

سه شنبه پر از آرامش و شادی داشته باشید.

محصولات کلیدی پوشیده شده در این ظاهر

به شوخی به یکی از دوستانم پیامک زدم که به او بگویم بالا،ه یک آرایش کامل انجام دادم زیرا دیگر نمی خواستم به نظر برسم که از یک گودال عذاب بیرون ،یدم! روده بر شدن از خنده. و حتی با وجود اینکه الان 100% راحت هستم و فقط با ، ضدآفتاب برهنه در شهر چرخ می زنم، هنوز هم چیز بسیار خوبی در مورد رفتن به خواربار فروشی برای ،ید پرتقال کارا کارا وجود دارد و اینکه چکر به جای «ما» مرا «خانم» صدا بزند. صبح.”

من از روزی که به دنیا آمدم گوش هایم را سوراخ کرده ام. نه واقعاً، آن روزها در فیلیپین، می‌توانستید گوش‌های کودکتان را در بیمارستان سوراخ کنید!