طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان شرکت دارکوب | totoweb

با خرید سایت فروشگاهی دیجی مارکت از سایت ساز زرین، یک دامنه‌ی ملی رایگان به همراه هاست از ما هدیه بگیرید. شما می‌توانید با استفاده از سایت فروشگاهی دانلودی گیم پلاس، بازی‌های فیزیکی و دانلودی خود را به طور آنلاین به فروش برسانید. سایت گیم پلاس ظاهر زیبایی دارد و از نظر کیفیت، امکانات و کاربرپسند بودن، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

  • بعد از طراحی، سایت باید برای گوگل بهینه شود تا بتوانید آن را در صفحه نخست گوگل ببینید.
  • برای طراحی سایت ارزان یکی از بهترین راهکار ها استفاده از cms یا سیستم مدیریت محتوای رایگانی مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره است.
  • طبق آمار ترافیک سایت ها ، امروزه بیشتر کار در اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و هر روز بر این میزان افزوده می شود.
  • درست مشابه یک فروشگاه سنتی، صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی ویترین آن فروشگاه را تشکیل می‌دهند.
  • استراتژی فروش مناسب در یک سفارش طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است.
امکان طراحی سایت اختصاصی حرفه ای و کاملاً مناسب و سازگار با نیاز های کسب و کار شما، از مزایای دیگر طراحی سایت شرکت وب رمز می‌باشد. امروزه خرید در فضای اینترنت یکی از عادت های روزمره مردم جهان است و اهمیت داشتن یک وب سایت فروشگاهی با کیفیت را برجسته می کند. هنگام تصمیم گیری برای خرید، اغلب مشتریان جستجوی کاملی در اینترنت درباره محصول خود انجام می دهند و به دنبال محصولی با بهترین قیمت و کیفیت هستند که در یک فروشگاه اینترنتی زیبا و جذاب باشد. از این رو، طراحی حرفه ای یک وب سایت فروشگاهی برای بالا بردن فروش و بازاریابی دیجیتال موفق اهمیت بسیاری دارد. علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی شما مشکلات شبکه های اجتماعی مختلف مانند مسدود یا فیلتر شدن را نخواهد داشت و همیشه می تواند مشتریان خود را حفظ کند و به آنها خدمات قابل اعتمادی ارائه نماید.

طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان شرکت دارکوب | totoweb در انتهای بخش قبل به این نکته اشاره کردیم که شما می توانید از پلن ساده برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. امروزه بسیاری از شرکت هایی که خدمات طراحی سایت فروشگاهی را انجام می دهند، از جمله مجموعه سئو ادیو، پلن های مختلفی را برای راه اندازی این نوع سایت ها ارائه می کنند. به طور کلی، سه – چهار پلن درنظر گرفته می شود که هرکدام براساس یکسری ماژول ها تقسیم بندی می شوند. همچنین از آنجایی که بعد از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، نیازمند اجرای سئو سایت هستید.

اما اگر طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از از قالب‌های آماده و یا cms های آماده همچون وردپرس و جوملا باشند، زمان طراحی سایت حدودا ۳ الی ۴ روز کاری خواهد بود. برای راه اندازی یک وب سایت سایت فروشگاهی به هاست، دامنه و در صورت تمایل به سیستم مدیریت محتوا نیاز دارید. از اونجایی که هسته‌ی این سیستم‌ها به صورت رایگان در اختیار شما می‌گیره، برای ایجاد قالب، پلاگین و پشتیبانی نیاز به افراد متخصص دارید که در این بین نیازمند صرف هزینه خواهید بود. البته این هزینه‌ها به شکلی نیست که برای کوچکترین چیزی هزینه کنید.

ایجاد فروشگاه آنلاین با طراحی منحصربه‌فرد و دامنه اختصاصی

انتخاب یک نام مناسب و مرتبط با کسب‌وکار، بسیار مهم است و باید نسبت به آن توجه داشته باشید. اگر یک دامنه را به صورت حرفه‌ای انتخاب کنید، همیشه در ذهن کاربران و مشتریان شما باقی می‌ماند. به همین دلیل ما یک جلسه از آموزش طراحی سایت فروشگاهی را به انتخاب نام دامنه اختصاص داده‌ایم. سایت فروشگاهی می‌تواند در زمینه فروش محصولات فیزیکی و یا تیم توتو وب مجازی فعالیت نماید.

مشاوره طراحی سایت فروشگاهی